AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #1 Skrevet 26. oktober 2022 Hei! Ja jeg vet at jeg må kommunisere med kjæresten min om dette, men jeg trenger bare å få luftet ut noen tanker.. Det har seg slikt at min kjæreste skal på fest til helgen. Jeg syntes det er sårt at jeg ikke ble spurt om å bli med. Har vært med på to av venner av han sin fest, og da har jeg blitt spurt om jeg vil bli med. Men ikke denne gangen… Jeg strever veldig med sosial angst, men jeg blir med for å ha det gøy og bli kjent med nye, selvom det er utrolig vanskelig for meg. Jeg sitter ofte og nikker på hodet etter musikken, prøver å snakke med folk, men jeg får så panikkangst på toppen av det hele. Det virker til at det er grunnen til at han ikke vil ha med meg fordi jeg ikke er «kul» nok på fest, og fordi jeg er bly sjenert. Jeg har ved anledning drukket meg såpass så full de andre festene at jeg ikke husker stort Spurte han av ren nysgjerrighet hvem som skal på den festen, og flere av damene til kompisene skal, men ikke jeg… Jeg syns dette er så sårt, og vurderer å gjøre det slutt. Vi begge er i slutten av 20 årene og har vært sammen i 8mnd. Anonymkode: addd9...8db 1
Blåjojo Skrevet 26. oktober 2022 #2 Skrevet 26. oktober 2022 Uansett årsak til at du ikke blir invitert med, så er det litt dårlig gjort av kjæresten din. Så du har all rett til å føle deg såret. Men som du sier, så må du nok kommunisere med han om dette. Spør hvorfor han ikke vil ha deg med, og fortell at dette er sårt for deg, uten å anklage han for noe. 6 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #3 Skrevet 26. oktober 2022 Hadde heller ikke ville hatt deg med. Anonymkode: 466e4...b43 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #4 Skrevet 26. oktober 2022 Er du sikker på at du ikke får være med? Ut i fra hva du skriver, så virker det som han burde skjønt at du vil være med i og med at du spurte hvem som skal være der. Og det er jo en fest hvor partnerne også kommer. Det er vanskelig for oss å vite hvorfor. Om du blir veldig full, så er det en sannsynlig grunn. Men som du skjønner, så må du hoppe i det og spørre han, selv om det er vanskelig. Anonymkode: bc095...309 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #5 Skrevet 26. oktober 2022 Man er ikke nødt til å ha med partner på alt. Og om det uansett fremstår som du ikke trives så er det ihvertfall ikke noen grunn til å invitere. Alle trenger litt egentid. Anonymkode: 8fe91...af9 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #6 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hei! Ja jeg vet at jeg må kommunisere med kjæresten min om dette, men jeg trenger bare å få luftet ut noen tanker.. Det har seg slikt at min kjæreste skal på fest til helgen. Jeg syntes det er sårt at jeg ikke ble spurt om å bli med. Har vært med på to av venner av han sin fest, og da har jeg blitt spurt om jeg vil bli med. Men ikke denne gangen… Jeg strever veldig med sosial angst, men jeg blir med for å ha det gøy og bli kjent med nye, selvom det er utrolig vanskelig for meg. Jeg sitter ofte og nikker på hodet etter musikken, prøver å snakke med folk, men jeg får så panikkangst på toppen av det hele. Det virker til at det er grunnen til at han ikke vil ha med meg fordi jeg ikke er «kul» nok på fest, og fordi jeg er bly sjenert. Jeg har ved anledning drukket meg såpass så full de andre festene at jeg ikke husker stort Spurte han av ren nysgjerrighet hvem som skal på den festen, og flere av damene til kompisene skal, men ikke jeg… Jeg syns dette er så sårt, og vurderer å gjøre det slutt. Vi begge er i slutten av 20 årene og har vært sammen i 8mnd. Anonymkode: addd9...8db Hadde heller aldri tatt med kjæresten min på fest i visshet om at hun er for sjenert til å sosialisere seg og i tillegg drikker seg bortevekk slik at jeg må fungere som barnepass for henne. Du må nesten bestemme deg for om du vil ha barnevakt når dere skal være sosiale sammen, eller la han ha det gøy ute på byen alene. Anonymkode: c4e90...34f 4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #7 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hei! Ja jeg vet at jeg må kommunisere med kjæresten min om dette, men jeg trenger bare å få luftet ut noen tanker.. Det har seg slikt at min kjæreste skal på fest til helgen. Jeg syntes det er sårt at jeg ikke ble spurt om å bli med. Har vært med på to av venner av han sin fest, og da har jeg blitt spurt om jeg vil bli med. Men ikke denne gangen… Jeg strever veldig med sosial angst, men jeg blir med for å ha det gøy og bli kjent med nye, selvom det er utrolig vanskelig for meg. Jeg sitter ofte og nikker på hodet etter musikken, prøver å snakke med folk, men jeg får så panikkangst på toppen av det hele. Det virker til at det er grunnen til at han ikke vil ha med meg fordi jeg ikke er «kul» nok på fest, og fordi jeg er bly sjenert. Jeg har ved anledning drukket meg såpass så full de andre festene at jeg ikke husker stort Spurte han av ren nysgjerrighet hvem som skal på den festen, og flere av damene til kompisene skal, men ikke jeg… Jeg syns dette er så sårt, og vurderer å gjøre det slutt. Vi begge er i slutten av 20 årene og har vært sammen i 8mnd. Anonymkode: addd9...8db Tipper du har svaret ditt der jeg. Jeg hadde heller ikke ønsket å dra med samboeren min på fester om jeg måtte være barnevakt for han. lær deg å drikke med vett. Anonymkode: 2a95b...600 2 1
AnonymDame95 Skrevet 26. oktober 2022 #8 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Man er ikke nødt til å ha med partner på alt. Og om det uansett fremstår som du ikke trives så er det ihvertfall ikke noen grunn til å invitere. Alle trenger litt egentid. Anonymkode: 8fe91...af9 Har absolutt forståelse for at det er lov med alene tid, men er sårt når de fleste damene til kompisene skal ditt og ikke jeg.. 1
AnonymDame95 Skrevet 26. oktober 2022 #9 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tipper du har svaret ditt der jeg. Jeg hadde heller ikke ønsket å dra med samboeren min på fester om jeg måtte være barnevakt for han. lær deg å drikke med vett. Anonymkode: 2a95b...600 Jeg sa heller aldri at jeg er barnevakt for han? Jeg tåler ekstremt lite.. 1
AnonymDame95 Skrevet 26. oktober 2022 #10 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hadde heller aldri tatt med kjæresten min på fest i visshet om at hun er for sjenert til å sosialisere seg og i tillegg drikker seg bortevekk slik at jeg må fungere som barnepass for henne. Du må nesten bestemme deg for om du vil ha barnevakt når dere skal være sosiale sammen, eller la han ha det gøy ute på byen alene. Anonymkode: c4e90...34f Jeg har hatt sosial angst hele livet mitt og prøver å pushe meg selv til å være med på sammenkomster. Det er overhodet ikke lett, men jeg prøver… Som sagt er jeg ikke barnevakt.. det sa jeg aldri.. Han har dratt mange ganger på fester og byn med venner av han, men akkurat dette var sårt for meg.. 1
AnonymDame95 Skrevet 26. oktober 2022 #11 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hadde heller ikke ville hatt deg med. Anonymkode: 466e4...b43 Å hvorfor ikke? Jeg har strevd med sosial angst hele livet mitt og jeg pusher meg selv til å bli med selvom det er kjempe vanskelig. Hver eneste gang når jeg blir med så blir både meg og typen fulle begge to.. 1
AnonymDame95 Skrevet 26. oktober 2022 #12 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tipper du har svaret ditt der jeg. Jeg hadde heller ikke ønsket å dra med samboeren min på fester om jeg måtte være barnevakt for han. lær deg å drikke med vett. Anonymkode: 2a95b...600 Sa aldri at jeg er barnevakt for han?… Han får lov til å dra på fester og byn, men akkurat dette var sårt for meg 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #13 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hadde heller aldri tatt med kjæresten min på fest i visshet om at hun er for sjenert til å sosialisere seg og i tillegg drikker seg bortevekk slik at jeg må fungere som barnepass for henne. Du må nesten bestemme deg for om du vil ha barnevakt når dere skal være sosiale sammen, eller la han ha det gøy ute på byen alene. Anonymkode: c4e90...34f Hvis du leser på nytt det jeg skrev så er jeg aldri barnevakt for han… Det har vært flere ganger han er på fest uten meg og på byn… Anonymkode: addd9...8db
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #14 Skrevet 26. oktober 2022 Jeg tror det folk mener er at han må være din barnevakt, ikke at du er hans. Anonymkode: 2730d...20b 7 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #15 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymDame95 skrev (4 minutter siden): Jeg har hatt sosial angst hele livet mitt og prøver å pushe meg selv til å være med på sammenkomster. Det er overhodet ikke lett, men jeg prøver… Som sagt er jeg ikke barnevakt.. det sa jeg aldri.. Han har dratt mange ganger på fester og byn med venner av han, men akkurat dette var sårt for meg.. Det er ikke du som er barnevakt, det er han som fungerer som barnevakt for deg, fordi du drikker deg for full. De fleste av oss ønsker å dra på sosiale lag for å ha det koselig med kjæresten, ikke sitte å vente på at nok en gang skal hun drikke seg så full at hele kvelden blir spolert. Du får 1. slutte å drikke alkohol 2. være hjemme 3. innta så lite alkohol at du vet du har kontroll All honnør for at du presser deg til å delta på sosiale tilstelninger. Det står det respekt av. Fortsett med det. Anonymkode: c4e90...34f 1
AnonymDame95 Skrevet 26. oktober 2022 #16 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke du som er barnevakt, det er han som fungerer som barnevakt for deg, fordi du drikker deg for full. De fleste av oss ønsker å dra på sosiale lag for å ha det koselig med kjæresten, ikke sitte å vente på at nok en gang skal hun drikke seg så full at hele kvelden blir spolert. Du får 1. slutte å drikke alkohol 2. være hjemme 3. innta så lite alkohol at du vet du har kontroll All honnør for at du presser deg til å delta på sosiale tilstelninger. Det står det respekt av. Fortsett med det. Anonymkode: c4e90...34f Men han er heller ikke barnevakt for meg? Jeg sa heller aldri det… Jeg sitter ikke oppå han, holder heller ikke rundt han.. jeg sitter å snakker med venner av han.. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #17 Skrevet 26. oktober 2022 Kan forstå dere begge to. Men som nevnt over her, du må nok endre en del ting. Men aldri hyggelig å ha en kjæreste som er flau over deg sosialt. God klem. Anonymkode: ad6c6...067
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #18 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymDame95 skrev (11 minutter siden): Jeg sa heller aldri at jeg er barnevakt for han? Jeg tåler ekstremt lite.. Han er barnevakt for DEG som blir for full.... Anonymkode: 35ac1...53b 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #19 Skrevet 26. oktober 2022 Du skriver at dere begge blir fulle. Blir han også så full at han ikke husker ting, eller er det kun deg? Det er uansett ikke bra å drikke dere til blackout. Du kan havne i farlige situasjoner. Du sier du tåler lite, men da må du drikke mindre, og du må drikke svak drikke som øl eller rusbrus. Da har du mer kontroll, og kan stoppe før du blir for full. Hvis det er ca 4,5% du drikker, så bør du prøve lettøl. Det er fortsatt alkohol i det, men halvparten så mye som vanlig øl. Da har du mer kontroll. Du bør ihvertfall drikke noe svakere enn det du drikker nå. Du må IKKE drikke sprit!! Anonymkode: bc095...309 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #20 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymDame95 skrev (1 time siden): Har absolutt forståelse for at det er lov med alene tid, men er sårt når de fleste damene til kompisene skal ditt og ikke jeg.. Om han evt har lyst på egentid så har det ingenting med de andre parene å gjøre. Anonymkode: 8fe91...af9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå