AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #1 Skrevet 26. oktober 2022 Jeg har ett forhold til en gift mann. Han er ikke sammen med kona lengre å har nå flytte fra henne. Men vi ble sammen før han gjorde slutt med henne. De har to barn sammen. Jeg tente først på det å være med en gift mann, å det å snike rundt og han er også en del eldre enn meg. Men det som er problemet ,er at etter han gjorde det slutt med henne vil han fortsatt finne på ting sammen med henne å barna. Å jeg føler jeg blir satt sist. Jeg ønsker ikke at de skal ha så mye kontakt. Vet ikke helt hvordan jeg skal si det til han? Kan jeg kreve at de ikke ska møtes noe mer? Anonymkode: 18553...944
Oppland Skrevet 26. oktober 2022 #2 Skrevet 26. oktober 2022 Nei det kan du ikke kreve, de har felles barn og det er viktig for barma at mamma og pappa fremdeles er venner selv om de velger å skille seg. 2 1 7
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #3 Skrevet 26. oktober 2022 Du kan selvsagt kreve at de ikke møtes, men da ryker du. Du må bare venne deg til at du har valgt exkona og ungene sammen med mannen. Går seg nok til. Anonymkode: 81c17...96b 3 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #4 Skrevet 26. oktober 2022 Nå ligger han garantert med kona bak ryggen din. Karma er fantastisk 😂 Anonymkode: a6080...fde 17 3 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #5 Skrevet 26. oktober 2022 Ordet er empati. Og å prøve å sette deg inn i hans og ungene sin situasjon. Anonymkode: 5df77...834 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #6 Skrevet 26. oktober 2022 Hvordan være med sin x? Ferier, høytider, overnattinger? Idiotisk å ha samvær med mora til ungene! Hvor mye tid bruker han på hun? Anonymkode: 94464...c8a
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #7 Skrevet 26. oktober 2022 Jeg sliter litt med å skjønne hva du mener? Skal han ikke ha kontakt med barna mener du? Anonymkode: 1de99...06a 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #8 Skrevet 26. oktober 2022 Ift barna må du gi han fullstendig frie tøyler. Det må du sånn sett også ift ekskona, men det kommer du til å slite med, siden han er en bedrager. Du må bare akseptere at du er sammen med en narr og gjøre det beste ut av det. Slippe kontrollen. Anonymkode: 55508...221 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #9 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg sliter litt med å skjønne hva du mener? Skal han ikke ha kontakt med barna mener du? Anonymkode: 1de99...06a Jeg mener han ser for mye til ekskona. Da hun er med på ting med han og barna flere ganger. Som feks handleturer og kino å sånt. Anonymkode: 18553...944
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #10 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg mener han ser for mye til ekskona. Da hun er med på ting med han og barna flere ganger. Som feks handleturer og kino å sånt. Anonymkode: 18553...944 Det er ikke noe han må gjøre. Han skal ta hensyn til sin nye kjæreste nå, og ha samvær med BARNA, ikke barnemor!🙄 Anonymkode: 94464...c8a 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #11 Skrevet 26. oktober 2022 Gratulerer. Du kan maks komme opp på tredjeplass hos han, bak barna. Med var a følger det også kontakt med barnas mor. Hva som skal til for at de skal samarbeide og oppdra barna sammen, er opp til de å avgjøre. Her bør du kreve nada! Anonymkode: 275b3...859 1 2
Leselusa Skrevet 26. oktober 2022 #12 Skrevet 26. oktober 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt, latterliggjøring, avsporing og svar til dette. Mvh. Leselusa, mod.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #13 Skrevet 26. oktober 2022 Synest det er en uting at du skal kreve noe sånt, de har barn sammen. Hadde en mann krevd noe sånt av meg så hadde det vært kroken på døra. Anonymkode: 26c72...9c1 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #14 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ikke noe han må gjøre. Han skal ta hensyn til sin nye kjæreste nå, og ha samvær med BARNA, ikke barnemor!🙄 Anonymkode: 94464...c8a Han kan vel strengt tatt gjøre akkurat som han vil. Jeg syns det høres fint ut at han pleier en god relasjon til eksen, for barnas del. Han har et ansvar for de barna — et større ansvar enn han har for TS. TS trenger naturligvis ikke å akseptere hvordan ting er; hun står helt fritt til å ta sin hatt og dra. Anonymkode: d28a1...42f 4
tøydokka Skrevet 27. oktober 2022 #15 Skrevet 27. oktober 2022 Hvorfor har du problemer med at han er rundt exkonen nå, da dette tydeligvis ikke var et problem da dere ble sammen. Da var det spennende å snike rundt skriver du. Jeg tenker at når man velger seg en gift, utro løgner, så blir det noen tillitsproblemer du må forholde deg til. Han kan sikkert være utro igjen, mot deg. 5 2 8
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #16 Skrevet 27. oktober 2022 Viss det er så viktig å pleie forholdet til barnemora, da kan han heller være singel, og leve lykkelig med vennskapet til mor. Anonymkode: 94464...c8a
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #17 Skrevet 27. oktober 2022 Han prioriterer selvsagt ungene sine som nummer 1. Så det du må ta han for er om mange av de aktivitetene må være med barnemor? Hvis de skal gjøre ALT sammen som familie, så burde de jo være en familie, og ikke skilte. Anonymkode: 4c683...a23 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #18 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Han prioriterer selvsagt ungene sine som nummer 1. Så det du må ta han for er om mange av de aktivitetene må være med barnemor? Hvis de skal gjøre ALT sammen som familie, så burde de jo være en familie, og ikke skilte. Anonymkode: 4c683...a23 Vet ikke helt om det er for at moren vil være med eller om han inviterer henne med. (Tørr ikke spørre)Det skjer kanskje 3-4 ganger i mnd. Pluss han har barna annenhver uke ca. Han jobber også mere de ukene han ikke har barna. Føler det blir liten tid for bare oss liksom. Kanskje det var litt naivt av meg å tro at han vil velge meg. Anonymkode: 18553...944
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #19 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet ikke helt om det er for at moren vil være med eller om han inviterer henne med. (Tørr ikke spørre)Det skjer kanskje 3-4 ganger i mnd. Pluss han har barna annenhver uke ca. Han jobber også mere de ukene han ikke har barna. Føler det blir liten tid for bare oss liksom. Kanskje det var litt naivt av meg å tro at han vil velge meg. Anonymkode: 18553...944 3-4 ganger samvær med mor er altfor mye. Hvorfor skille seg, når de skal være sammen likevel? Jeg hadde ikke gått med på dette. Du og barna er hans fremtid nå, ikke barnemor som er en x! De skal bare ha samarbeid, ikke samvær med hverandre. Anonymkode: 94464...c8a
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #20 Skrevet 27. oktober 2022 Jeg er i litt samme situasjon og selv om jeg også føler på at det ikke er ideelt så må du forstå at du alltid vil komme i andre rekke, bak barna. De vil alltid være hans førsteprioritet. Når jeg synes det blir litt vanskelig så minner jeg meg selv på at han faktisk gikk fra henne for å være med meg. Jeg prøver å se på tiden han er med de (ikke så ofte som i din situasjon) som tid jeg bare kan kose meg alene og gjøre hva jeg vil. Min samboer forteller alltid mye fra når de hva sammen da så hvis din mann ikke gjør det så kan du jo forsøke å spørre og engasjere deg litt mer for å vise at du ønsker å være en del av det selv om du ikke er med. Anonymkode: f6b3f...d81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå