AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #1 Skrevet 26. oktober 2022 Vurderer å kjøpe leilighet i Bærum. Hvilke deler av Bærum er barnevennlig og prisene ikke er for høye? jeg ser det er mange leiligheter som er ute på Rykkinn. Er det noen som erfaring fra Rykkin? Anonymkode: b7ad0...2c1
Tomas77 Skrevet 26. oktober 2022 #2 Skrevet 26. oktober 2022 Rykkin er i vestre Bærum den rimeligste delen av Bærum. Rykkin har hatt et noe ufortjent dårlig rykte. Innvandrerandelen er ganske høy hvis det betyr noe for deg. Vestre Bærum er mye mye billigere enn østre av flere grunner. Det er dårligere kollektivforbindelser, det er lengre fra Oslo, det er kø om morgenen og ettermiddagen. Andre siden av Bærum er mye dyrere med mer eneboliger og det man forbinder med velstands-Bærum. 1 1
Tomas77 Skrevet 26. oktober 2022 #3 Skrevet 26. oktober 2022 Et alternativ kan være Østerås. Det ligger mye nærmere Oslo med kort tbane tur rett inn. Blokkområde med ganske romslige leiligheter.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #4 Skrevet 26. oktober 2022 Jeg jobber i Bærum, og er en sjeldent gang drar til Oslo, så det er ikke noe problem for meg. Har bil derfor tar ikke offentlig transport heller. Jeg har barn derforver det viktig at det skal være et barnevennlig og rolig sted. Anonymkode: b7ad0...2c1
enkefru Skrevet 26. oktober 2022 #5 Skrevet 26. oktober 2022 Rykkinn er et veldig barnevennlig og fint sted med godt oppvekstmiljø iflg flere av mine kolleger som bor der. Det var endel probler der tidligere, de fleste drabantbyer går gjennom slike barnesykdommer (vi snakker for 20-30 år siden). Lommedalen/Bærums verk er også bra og litt mer prisvennlig enn mange andre steder i Bærum 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #6 Skrevet 27. oktober 2022 15 hours ago, AnonymBruker said: Jeg jobber i Bærum, og er en sjeldent gang drar til Oslo, så det er ikke noe problem for meg. Har bil derfor tar ikke offentlig transport heller. Jeg har barn derforver det viktig at det skal være et barnevennlig og rolig sted. Anonymkode: b7ad0...2c1 Men hvor i Bærum jobber du? Trafikken ut av Sandvika opp til Rykkin på ettermiddagstid er ikke morsom. Anonymkode: 6f3ec...0fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå