Gå til innhold

Penisring med vibrering.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Penisring med vibrasjon bør være obligatorisk for alle som ønsker å gi orgasme til dama ved samleie. Er egentlig forferdet over at ikke alle par bruker det😀 Finnes masse bra varianter der ute som er oppladbare så man slipper å bytte batterier. Her i huset brukes det obligatorisk hvis dama ikke har blitt slikket til orgasme før samleie. Deilig å kunne komme samtidig. Hun kommer hver gang ved samleie hvis vi bruker en sånn😊

Anonymkode: a53a3...b51

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Penisring med vibrasjon bør være obligatorisk for alle som ønsker å gi orgasme til dama ved samleie. Er egentlig forferdet over at ikke alle par bruker det😀 Finnes masse bra varianter der ute som er oppladbare så man slipper å bytte batterier. Her i huset brukes det obligatorisk hvis dama ikke har blitt slikket til orgasme før samleie. Deilig å kunne komme samtidig. Hun kommer hver gang ved samleie hvis vi bruker en sånn😊

Hvilken type bruker dere ? 

Anonymkode: e8d50...d66

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvilken type bruker dere ? 

Har to forskjellige typer. Kjøpte den ene på kondomeriet.no og den andre på sinful.no. søk på oppladbar vibrerende penisring så får du mange forslag. Er bare å løpe å kjøpe. Billig penge for orgasmegaranti😊 Husker ikke navnet på de vi har i farten og er ikke hjemme så kan ikke sjekke enda.

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har to forskjellige typer. Kjøpte den ene på kondomeriet.no og den andre på sinful.no. søk på oppladbar vibrerende penisring så får du mange forslag. Er bare å løpe å kjøpe. Billig penge for orgasmegaranti😊 Husker ikke navnet på de vi har i farten og er ikke hjemme så kan ikke sjekke enda.

Takk 😊

AnonymBruker skrev (På 26.10.2022 den 19.01):

Mannen har lyst til å kjøpe. Er dette noe å forsøke? Hva er din erfaring som kvinne? Jeg er redd for at vibreringen blir for voldsom, noen som kan anbefale en som er ok?

Anonymkode: f0504...99e

For meg har det fungert bra for damene men kjøp en som kan lades.

Kjøpte en slik for ett års tid ca. Veiledningen sa at den ikke skulle være på lenger enn ca. 30minutter. Joda, fulgte rådet og endte opp med at pikken var helt blå etterpå🙈  Nå brukes den kun en gang i blant som vibrator på henne. Gidder ikke flere blåmerker.

Anonymkode: e6aa4...053

Jeg har «bank i bordet» aldri hatt sex med partneren min, uten at jeg har orgasme før selve samleie/penetrasjonen.

Jeg liker mye bedre orgasme uten at det er noe inne i meg. Og når jeg har fått en orgasme, så er jeg ferdig🤷🏼‍♀️

Den type penisring mister da sin funksjon for min del.

Anonymkode: b938c...c57

AnonymBruker skrev (På 26.10.2022 den 21.15):

Men er det ikke lett for at mannen kommer for tidlig hvis man bruker en slik?

Anonymkode: 5da59...f8b

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har «bank i bordet» aldri hatt sex med partneren min, uten at jeg har orgasme før selve samleie/penetrasjonen.

Jeg liker mye bedre orgasme uten at det er noe inne i meg. Og når jeg har fått en orgasme, så er jeg ferdig🤷🏼‍♀️

Den type penisring mister da sin funksjon for min del.

Anonymkode: b938c...c57

Hvorfor gidder du å svare???

Anonymkode: f0504...99e

Annonse

17 hours ago, AnonymBruker said:

Men er det ikke lett for at mannen kommer for tidlig hvis man bruker en slik?

Anonymkode: 5da59...f8b

For min del var vibreringen litt distraherende, så vil ikke si at man kommer for tidlig. 

Anonymkode: d817f...d3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...