Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg har (som vanlig) vært litt stor i kjeften :sjenert: , og på mandag skal jeg "utfordre" en på jobben. Han har allerede kommet på en utfordring til meg, uten at jeg vet hva det er. Litt av pointet her er at dette er en person jeg ikke arbeider sammen med til vanlig, men som arbeider i en annen avdeling et annet sted i landet. Men i mars skal vi på seminar, og jeg har en følelse av at han har kommet på noe passe nedverdigende som jeg skal gjøre da.. :sur: Men jeg har ikke så veldig god fantasi da, så nå trenger jeg hjelp! Som han sier selv så er han "følelsesmessig prostituert" og har ingen hemninger, så det gjør jo ikke saken noe lettere. Noen som har noen forslag; her er det bare fantasien som setter begrensinger ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags type utfordring er det det er snakk om da? Og hvor skal utfordringen gjøres? På seminaret dere skal på eller skal han gjøre noe i forkant?

Skrevet

Ingen grenser :sjarmor: Det skal vel sannsynligvis gjøres på seminaret, men noe som gjøres i forkant, som kan "bevises" på seminaret funker også! Problemet er at jeg ikke kjenner han så veldig godt, så jeg har ikke funnet ut om han har noen "svake" sider.. Aerobictime i full aerobicoutfit har vært en tanke.. Men litt kjedelig da, hvis det skulle vise seg at han faktisk har rytmesans :sjenert:

Skrevet

Pen kjole og høye hæler under middagen på kvelden. På HAM, ikke på deg...

Skikkelig, uten overdrivelse - som om han faktisk mente det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...