Newbee Skrevet 26. oktober 2022 #1 Del Skrevet 26. oktober 2022 Hei! Har siden mai gått på enkel dose letrozol, med ett svangerskap som endte i tidlig SA. Får eggløsning på enkel dose, men har denne runden gått på dobbel dose og skal sette ovitrelle i morgen for første gang. Skal også ta cyclogest X 2 per dag frem til IKM også. Er det noen som har noe erfaringer med denne oppskriften de vil dele? Er så spent på ny oppskrift, håper på klaff på dette 🤞 Også sa legen at ovitrelle kan svi etter injeksjon. Noen som har erfaring med hvor mye og hvor lenge det vil svi?😅 Dette er i påvente av IvF, søknad er sendt😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofagris Skrevet 26. oktober 2022 #2 Del Skrevet 26. oktober 2022 Jeg kjente ikke ovitrellen i det hele tatt, verken når jeg stakk, eller etterpå, det går nok fint😊 Det andre kan jeg dessverre ikke noe om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Newbee Skrevet 27. oktober 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 27. oktober 2022 Noen flere mer erfaringer å dele?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå