Odasol Skrevet 26. oktober 2022 #1 Skrevet 26. oktober 2022 Hei. Viste ikke helt under hvilke emne jeg skulle legge dette temaet. Men hvis man har hatt uforpliktende kontakt i ett halvt år, der den ene fikk mere følelser enn den andre. Og det ble besluttet å ta pause da den ene hadde mere følelser. Null kontakt i nesten 1 mnd, helt til han sendte gratulasjons melding. Ikke mere dialog rundt eller etter det. Men er det mulighet for at han kommer til å angre, der han merker at han hadde mere følelser enn han trudde ?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #2 Skrevet 26. oktober 2022 Odasol skrev (Akkurat nå): Hei. Viste ikke helt under hvilke emne jeg skulle legge dette temaet. Men hvis man har hatt uforpliktende kontakt i ett halvt år, der den ene fikk mere følelser enn den andre. Og det ble besluttet å ta pause da den ene hadde mere følelser. Null kontakt i nesten 1 mnd, helt til han sendte gratulasjons melding. Ikke mere dialog rundt eller etter det. Men er det mulighet for at han kommer til å angre, der han merker at han hadde mere følelser enn han trudde ? Han vil komme til å holde kontakten innimellom og prøve seg på sex og spørre om du har kontroll på følelsene dine først. Har hatt en snart i 4 år som stadig er på farten og prøver seg. Men kjæreste vil han ikke være så innfinn deg med det. Ja de vil fortsatt prøve å få sex men driter stort sett i hva du føler. Egoister egentlig. Jeg har slutta med noe fysisk med min for over 1 år siden. stadig er det noe han finner på innimellom for å prøve seg .. Anonymkode: 60370...8de 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #3 Skrevet 26. oktober 2022 Om han ikke har angra til nå så tviler jeg på han noen gang kommer til å gjøre det. Anonymkode: 5c860...cee 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #4 Skrevet 26. oktober 2022 Han er jo dust, hva skal du med han? Anonymkode: 3073a...fb7
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #5 Skrevet 26. oktober 2022 Angrer han på noe, så er det at han avsluttet det seksuelle forholdet. Ville han hatt deg, så hadde han jo bare gitt beskjed om det. Du har vært en sexdukke for ham, hverken mer eller mindre. Anonymkode: 8750f...10d
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #6 Skrevet 26. oktober 2022 Eneste han vil med gratulasjonen, er å få tilgang til sex igjen. Anonymkode: 26351...052
Nåleputa Skrevet 27. oktober 2022 #7 Skrevet 27. oktober 2022 Jeg tror han bare var hyggelig når gan gratulerte deg med dagen😊 Han mente ikke noe mer med det en å sende en hilsen. 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #8 Skrevet 27. oktober 2022 Og så kan det være at han tenker på deg. 😊 Han husket på bursdagen din, da er du jo i tankene hans. Send han en melding og spør hvordan det går med han da vel? Anonymkode: 3dbc9...89f
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #9 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Og så kan det være at han tenker på deg. 😊 Han husket på bursdagen din, da er du jo i tankene hans. Send han en melding og spør hvordan det går med han da vel? Anonymkode: 3dbc9...89f Fyren har brukt TS som tømmestasjon i mange mnd. Var aldri intressert. Sendte hun avgårde etter sex. Nei, han får ingen følelser nå heller. Anonymkode: 85368...ac3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #10 Skrevet 27. oktober 2022 Alle sender jo gratulasjonsmelding nå for tiden. Du fikk sikkert 100 gratulasjoner den dagen. Selv folk du ikke husker hvem er, gratulerer deg med dagen. Det kommer jo opp varsel på Facebook og alle andre sosiale medier. Hvis han hadde angret seg og han har følelser for deg, så hadde du hørt fra han før. Bursdagsgratulasjoner betyr ingenting lenger. Anonymkode: 39139...a2b
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #11 Skrevet 27. oktober 2022 Er det han du kjøpte svenske varer til? Anonymkode: 7a070...5f4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #12 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det han du kjøpte svenske varer til? Anonymkode: 7a070...5f4 Mat osv Anonymkode: 7a070...5f4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #13 Skrevet 27. oktober 2022 Odasol skrev (På 26.10.2022 den 17.32): Hei. Viste ikke helt under hvilke emne jeg skulle legge dette temaet. Men hvis man har hatt uforpliktende kontakt i ett halvt år, der den ene fikk mere følelser enn den andre. Og det ble besluttet å ta pause da den ene hadde mere følelser. Null kontakt i nesten 1 mnd, helt til han sendte gratulasjons melding. Ikke mere dialog rundt eller etter det. Men er det mulighet for at han kommer til å angre, der han merker at han hadde mere følelser enn han trudde ? Han husket bursdagen din, hvis han ikke ville ha kontakt hadde han sikkert ikke sendt det Anonymkode: 7a070...5f4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #14 Skrevet 27. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Fyren har brukt TS som tømmestasjon i mange mnd. Var aldri intressert. Sendte hun avgårde etter sex. Nei, han får ingen følelser nå heller. Anonymkode: 85368...ac3 Ehh, tømmestasjon? Sånn jeg tolker innlegget til TS var hun i et uforpliktende forhold FRIVILLIG. Så endte hun opp med å få følelser, og da avsluttet de det. Altså var hun med på det. Var i en lignende situasjon nylig. Jeg fikk følelser, han ikke. Jeg ser ikke på meg selv som en tømmestasjon for det - sexen var helt fantastisk! Og jeg var 100% med på det, og visste at det ikke kom til å bli noe mer. TS, jeg ville ikke lagt så mye i den meldingen du fikk. Det er mulig han kunne tenke seg mer sex, men hvis han vil noe seriøst med deg så kommer han til å la deg få vite det. Jeg hadde kanskje takket for gratulasjonen hvis han ikke har oppført seg som en drittsekk, men ikke invitert til noen videre samtale. Anonymkode: 8df8d...2cf 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #15 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ehh, tømmestasjon? Sånn jeg tolker innlegget til TS var hun i et uforpliktende forhold FRIVILLIG. Så endte hun opp med å få følelser, og da avsluttet de det. Altså var hun med på det. Var i en lignende situasjon nylig. Jeg fikk følelser, han ikke. Jeg ser ikke på meg selv som en tømmestasjon for det - sexen var helt fantastisk! Og jeg var 100% med på det, og visste at det ikke kom til å bli noe mer. TS, jeg ville ikke lagt så mye i den meldingen du fikk. Det er mulig han kunne tenke seg mer sex, men hvis han vil noe seriøst med deg så kommer han til å la deg få vite det. Jeg hadde kanskje takket for gratulasjonen hvis han ikke har oppført seg som en drittsekk, men ikke invitert til noen videre samtale. Anonymkode: 8df8d...2cf Han utnyttet henne skikkelig. Fikk henne bla til å kjøre en time for at han skulle få en bj så sende henne hjem etter ett kvarter, eller noe i den duren. Anonymkode: 3073a...fb7 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #16 Skrevet 27. oktober 2022 Han er kun int i å tømme seg evt Anonymkode: 8750f...10d
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #17 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ehh, tømmestasjon? Sånn jeg tolker innlegget til TS var hun i et uforpliktende forhold FRIVILLIG. Så endte hun opp med å få følelser, og da avsluttet de det. Altså var hun med på det. Var i en lignende situasjon nylig. Jeg fikk følelser, han ikke. Jeg ser ikke på meg selv som en tømmestasjon for det - sexen var helt fantastisk! Og jeg var 100% med på det, og visste at det ikke kom til å bli noe mer. TS, jeg ville ikke lagt så mye i den meldingen du fikk. Det er mulig han kunne tenke seg mer sex, men hvis han vil noe seriøst med deg så kommer han til å la deg få vite det. Jeg hadde kanskje takket for gratulasjonen hvis han ikke har oppført seg som en drittsekk, men ikke invitert til noen videre samtale. Anonymkode: 8df8d...2cf Nei, det var ikke ett uforpliktende forhold, dette var en mann som utnyttet en dame som drømte om mer. Og som fremdeles gjør det... Anonymkode: 85368...ac3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå