AnoMelek Skrevet 26. oktober 2022 #1 Skrevet 26. oktober 2022 Er vell egentlig ganske ung fremdeles, men det å ha gått igjennom allerede så mye shit i så tidlig alder minimerer litt troen min på at jeg noen gang kommer til å bli elsket. Jeg liker en fyr ganske mye akkurat nå og han sier det samme om meg, men etter at vi møttes så har han virket ganske distansert, men igjen så sliter han mye psykisk så kan hende det skjer igjen nå og dette bare skjedde på den verste tiden. Uansett, han sa sist gang vi møttes at vi må tekste mer, og vi snakkes osv. som om det var 100% sjanse på at han fremdeles vil ha meg i livet sitt. Men fy faen som han forvirrer meg, det er som å være på en Berg og dal bane, vanligvis så ville jeg spurt, men han vet at jeg har gått igjennom noe liknende som dette før (om jeg husker riktig) så vil ikke heller mase.. men jeg liker han så voldsomt mye at dette begynner å gjøre vondt, hva gjør jeg? ville normalt sende en melding å spørre hva som skjer, men vet ikke om det er for tidlig. Jeg forstår meg virkelig ikke på datinglivet.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #2 Skrevet 26. oktober 2022 Du må lære deg å elske deg selv. Ikke søke bekreftelsen fra en utvendig kilde. Elsker du deg selv, så elsker du deg selv om forholdet ryker, og uavhengig av hva andre måtte si/mene/eller føle for deg. ❤ Anonymkode: 18082...993 4 1
Jaytee Skrevet 26. oktober 2022 #3 Skrevet 26. oktober 2022 (endret) Det er bedre å spørre en gang for mye enn for lite. Høres ut som du trenger svar, og det er mye bedre å kaste seg ut i det! Kanskje han trenger at noen spør hvordan ståa hos han er. Alt annet er bedre enn å sitte å overtenke og lage sine egne scenarioer i hodet. Endret 26. oktober 2022 av Jaytee 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #4 Skrevet 26. oktober 2022 Gud ga alle en prøve kanskje er det din prøve i livet 😊 var glad i deg selv så blir ting bedre. Anonymkode: 9c70e...e67
AnoMelek Skrevet 26. oktober 2022 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du må lære deg å elske deg selv. Ikke søke bekreftelsen fra en utvendig kilde. Elsker du deg selv, så elsker du deg selv om forholdet ryker, og uavhengig av hva andre måtte si/mene/eller føle for deg. ❤ Anonymkode: 18082...993 Det er jo litt det da, det at jeg en dag elsker meg selv, men en annen dag ikke fordi nettopp det at jeg føler meg veldig ensom, og føler igjen at jeg da ikke kan elskes. Helt idiotisk sirkel for å være ærlig… men det er jo sant det du sier, takk for svar:)
AnoMelek Skrevet 26. oktober 2022 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Gud ga alle en prøve kanskje er det din prøve i livet 😊 var glad i deg selv så blir ting bedre. Anonymkode: 9c70e...e67 Kanskje blitt tatt på litt for mange prøver hittil 😂 men ja vi får se:)
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #7 Skrevet 26. oktober 2022 AnoMelek skrev (5 minutter siden): Det er jo litt det da, det at jeg en dag elsker meg selv, men en annen dag ikke fordi nettopp det at jeg føler meg veldig ensom, og føler igjen at jeg da ikke kan elskes. Helt idiotisk sirkel for å være ærlig… men det er jo sant det du sier, takk for svar:) Det ordner seg. Ikke ha dårlig selvtrygghet, det trenger du ikke ha. Du er sikkert en flott kvinne, og du var i et forhold i 8 år. Du er stabil sånn sett. Sorg gjør alltid vondt, og det er naturlig å ville rase. Du har hatt forventninger og drømmer, men du vil få nye. Og du har masse godt liv foran deg. Men du må jobbe med å bearbeide dette, og øve på din egen verdi. Og se hva du tar med deg inn i forhold, hvis du uttagerer sånn. Du ville ikke vært den partneren som hadde tatt imot en slik rasing. Det er ikke konstruktiv, men det er forståelig at du har lyst til å gjøre det. Det ordner seg. Tillat deg å sørge. Snart blomstrer du igjen🌻 Anonymkode: 18082...993 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #8 Skrevet 26. oktober 2022 Min farmor ville sagt: Vær glad for at du ikke fikk barn med HAM. Anonymkode: 18082...993 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #9 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min farmor ville sagt: Vær glad for at du ikke fikk barn med HAM. Anonymkode: 18082...993 Den fikk jeg, når jeg hadde det vondt. Anonymkode: 18082...993 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå