Gjest bankia Skrevet 3. desember 2005 #1 Skrevet 3. desember 2005 strawberrynet bruker helt feil v.kurser, ser ut som det blir mye billigere en det egentlig blir i nok, ut fra kursen de bruker .. man bør alltid regne om kursen selv fra dollar..
Shoegal Skrevet 3. desember 2005 #2 Skrevet 3. desember 2005 SN har jo en egen funksjon på nettsiden der valutaen er omregnet til NOK, så da ser du jo med en gang hvor dyrt det blir
Gjest bankia Skrevet 3. desember 2005 #3 Skrevet 3. desember 2005 vel, det er jo nettopp det du ikke gjør da når kursen er feil
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #4 Skrevet 3. desember 2005 Det gjelder uansett hvor du handler fra utlandet. Dersom tollvesenet får fatt i pakken legger de dagens valutakurs til grunn for evt toll/moms, ikke kursen slik det var da du handlet for en uke siden.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #5 Skrevet 3. desember 2005 ja men de prisene som blir vist på nettet er feil, veldig feil, feil kurs..kursen forandrer se g ikke veldig mye uansett fra når du bestuiller til du skal betale, men hos SN kan det bli mye dyrere hvis du ikek sjekker med en valuttakalkulator først..kanskje det ikke blir rimeligere alikevel og handle i utlandet. .skjeønner du nå ??
Gjest Manic Skrevet 3. desember 2005 #6 Skrevet 3. desember 2005 Jeg tok en liten valuta-test nå med kursene fra Aftenposten. Hadde tenkt å bruke tollen sine kurser men kom ikke inn på sidene deres. Men går utifra at de ikke er så ulike, og korrekte begge to Og hva fant jeg ut? Jo, at prisene på strawberrynet stemte nøyaktig med valutakursen. Hvilke kurser har du brukt ettersom du får det til å bli så mye dyrere?
Gjest Manic Skrevet 3. desember 2005 #8 Skrevet 3. desember 2005 Husk på at prisen står oppgitt i US Dollar og ikke Pund
Gjest Gjest_bolla_* Skrevet 3. desember 2005 #9 Skrevet 3. desember 2005 kursen skal være iflg DNB være kr 6,75 så for meg stemte det ikke feks SN er 80 $ lik 455 kr men det blir jo da kr 540 med dnb kurs ...hæ..
Gjest Manic Skrevet 3. desember 2005 #10 Skrevet 3. desember 2005 Jeg har prøvd flere produkter og det stemmer med alle jeg har prøvd. Kan det være at du ser på feil pris? Det står jo oppført både utsalgspris og SN pris. Den grønne prisen er riktig.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #11 Skrevet 3. desember 2005 Jeg har også prøvd med flere produkter, og det stemmer på en prikk med valutakursen. Må være ett eller annet du gjør feil.
Gjest enig Skrevet 3. desember 2005 #12 Skrevet 3. desember 2005 se her da, feks : Vitaroma Lift Total Eye & Lip Cream ( Salon Size ) 30ml/1oz 75$ = nok 435,- det stemmer jo ikke med kursen d vel ..
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #13 Skrevet 3. desember 2005 Jeg har prøvd flere produkter og det stemmer med alle jeg har prøvd. Kan det være at du ser på feil pris? Det står jo oppført både utsalgspris og SN pris. Den grønne prisen er riktig. ← ser bare en pris jeg, i dollar og nok grønn ?? SN pris ??
Sin Skrevet 3. desember 2005 #14 Skrevet 3. desember 2005 se her da, feks : Vitaroma Lift Total Eye & Lip Cream ( Salon Size ) 30ml/1oz 75$ = nok 435,- det stemmer jo ikke med kursen d vel .. ← Den koster 64$ på Strawberrynet, ikke 75$. 75$ er veiledende utsalgspris, det ser du øverst på siden.
Gjest Manic Skrevet 3. desember 2005 #17 Skrevet 3. desember 2005 se her da, feks : Vitaroma Lift Total Eye & Lip Cream ( Salon Size ) 30ml/1oz 75$ = nok 435,- det stemmer jo ikke med kursen d vel .. ← Du har regnet om utsalgsprisen, ikke SN sin pris.
Sin Skrevet 3. desember 2005 #18 Skrevet 3. desember 2005 Decleor Product Name Rec. Retail Our Price (US$) Dette står øverst på siden, i lilla ramme. Hvis du lar være å forandre prisen fra USD til NOK, ser du at prisen på Strawberrynet er lavere enn veiledende pris. og det er selvølgelig Strawberrynets pris som blir omgjort til NOK.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #20 Skrevet 3. desember 2005 hahaha nå skjønner jg det også ... det var bedre tenker jeg..her skal det shoppes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå