Gå til innhold

Smerter i brystet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært hos lege pga uregelmessige slag i hjertet. Dette er hver eneste dag og har foregått over flere måneder, me jeg har også vondt i brystet. Skal sies at jeg har mange låsningen i nakke og rygg, og jeg mistenker at dette kan ha en sammenheng. Legen har lyttet på meg en gang og sa han ikke hørte noe da.

Burde jeg be om EKG, eller hva skal jeg gjøre? Begynner jo å bli rimelig stressa. Tenk om hjertet plutselig bare stopper. Noen som har opplevd noe ligende?

Anonymkode: 71525...5aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er veldig bekymret, så ville jeg bedt om EKG av hjertet. Ekstraslag kan forekomme, og er helt normal. Men det skal ikke skje så ofte som hos deg. 

Anonymkode: 752fb...184

Skrevet

Helt greit å be om en EKG. Det er fort gjort, de fleste kan vel ta det på fastlegekontoret. Jeg gjorde det nylig fordi jeg hadde hatt angstanfall med brystsmerter. Ingen funn, så det er stress og spente muskler som gjør at det er vondt. Og jeg får mindre plager fordi jeg vet at hjertet er ok og at det er bare stress.

Anonymkode: 16c04...e30

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Om du er veldig bekymret, så ville jeg bedt om EKG av hjertet. Ekstraslag kan forekomme, og er helt normal. Men det skal ikke skje så ofte som hos deg. 

Anonymkode: 752fb...184

Endret av CrazyChick90
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Helt greit å be om en EKG. Det er fort gjort, de fleste kan vel ta det på fastlegekontoret. Jeg gjorde det nylig fordi jeg hadde hatt angstanfall med brystsmerter. Ingen funn, så det er stress og spente muskler som gjør at det er vondt. Og jeg får mindre plager fordi jeg vet at hjertet er ok og at det er bare stress.

Anonymkode: 16c04...e30

Skal kontakte legen. De tok det for mange år siden og sa det var bra den gangen, men jeg må jo ta det når jeg har ekstraslag da. Nytter ikke om jeg kommer en dag da det ikke er noen ting. Så mulig jeg bør gå med en sånn maskin på kroppen i 24 timer eller noe slikt.

Skrevet

Helt vanlig etter vaksinene.

Anonymkode: ae6ca...1c7

• Nyttig 1
Skrevet

Ta en EKG kan jo være noe om du evt tok vaksina som mange tok vært mye hjerteproblemer der 

• Nyttig 1
Skrevet

Rart at det ikke ble tatt EKG, det burde jo legen tenke selv.

Hvis du sliter med låsninger anspenthet så kan det like gjerne være det som noe med hjertet, eventuelt noe med magen og.

Anonymkode: 410d7...2ca

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Rart at det ikke ble tatt EKG, det burde jo legen tenke selv.

Hvis du sliter med låsninger anspenthet så kan det like gjerne være det som noe med hjertet, eventuelt noe med magen og.

Anonymkode: 410d7...2ca

Ja, jeg har problemer med magen så skal faktisk inn til både gastroskopi og koloskopi. Mulig det henger sammen alt det her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...