Gå til innhold

Tips til ferie med baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på ferie i Asia i 3uker med jentungen som da vil være 6måneder. 
Hva ville dere pakket med? ønsker gode tips til å få en så behagelig flyreise som mulig og ellers under oppholdet ☺️

Har bestilt sånn kurv på veggen på 3 av 6 fly (resten var fullbooket).

Ting jeg har tenk på å ta med er reisevogn, bilstol, flasker og melk, flaskesterilisator, grøt, vannkoker og termoser. Ellers har jeg tenk å ta med bleier, våtservietter og uvdrakt. 

Alle tips tas i mot 😁

Anonymkode: 8d8a3...038

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med bæresele/bæretøy. Å kunne være tett inntil mamma/pappa er trygt og godt. Ha utstyr/skift i sekk på ryggen.

Ta også med annen mat enn bare grøt.

Anonymkode: 6c05c...5da

• Nyttig 1
Skrevet

stakkars baby

Anonymkode: 8ac4d...ef6

• Liker 2
Skrevet

Høres spennende ut! Har lite erfaring selv så kan nok ikke gi noe særlig tips. Kan jeg spørre hvor dere skal i Asia? Hvordan tenker dere å bo? 

Anonymkode: 9d8a3...c7c

Skrevet

Mitt beste råd- dropp det. Dehydrert baby og usikkert lokalt helsevesen er dårlig kombo for å si det mildt, så jeg ville ventet til barnet var 2 år minst hvis jeg var dere. 

Anonymkode: 1cdfb...fc1

• Liker 1
Skrevet

Vil anbefale å ta med diverse i tilfelle baby blir syk; termometer, Paracet, nesedråper.

Ta også med myggnetting.

Anonymkode: 9d4d5...fc2

• Liker 1
Skrevet

Tror du har dekket opp det meste. Vi tok også med noen smoothie-poser. Det var dyrt og bare i gorumet matbutikker (Thailand). Kjekt å ha otribaby og paracet med på flyreisen i tilfelle plutselig sykdom. Og bæretøy er A og O på flyplass/flyreise.

Vi var en måned i thailand når vår var 7-8 mnd. Det var helt herlig. Vi koste oss alle sammen. 

Anonymkode: b35bc...a83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...