AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #1 Skrevet 26. oktober 2022 Vi skal på ferie i Asia i 3uker med jentungen som da vil være 6måneder. Hva ville dere pakket med? ønsker gode tips til å få en så behagelig flyreise som mulig og ellers under oppholdet ☺️ Har bestilt sånn kurv på veggen på 3 av 6 fly (resten var fullbooket). Ting jeg har tenk på å ta med er reisevogn, bilstol, flasker og melk, flaskesterilisator, grøt, vannkoker og termoser. Ellers har jeg tenk å ta med bleier, våtservietter og uvdrakt. Alle tips tas i mot 😁 Anonymkode: 8d8a3...038
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #2 Skrevet 26. oktober 2022 Ta med bæresele/bæretøy. Å kunne være tett inntil mamma/pappa er trygt og godt. Ha utstyr/skift i sekk på ryggen. Ta også med annen mat enn bare grøt. Anonymkode: 6c05c...5da 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #3 Skrevet 27. oktober 2022 stakkars baby Anonymkode: 8ac4d...ef6 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #4 Skrevet 27. oktober 2022 Høres spennende ut! Har lite erfaring selv så kan nok ikke gi noe særlig tips. Kan jeg spørre hvor dere skal i Asia? Hvordan tenker dere å bo? Anonymkode: 9d8a3...c7c
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #5 Skrevet 27. oktober 2022 Mitt beste råd- dropp det. Dehydrert baby og usikkert lokalt helsevesen er dårlig kombo for å si det mildt, så jeg ville ventet til barnet var 2 år minst hvis jeg var dere. Anonymkode: 1cdfb...fc1 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #6 Skrevet 27. oktober 2022 Vil anbefale å ta med diverse i tilfelle baby blir syk; termometer, Paracet, nesedråper. Ta også med myggnetting. Anonymkode: 9d4d5...fc2 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #7 Skrevet 27. oktober 2022 Tror du har dekket opp det meste. Vi tok også med noen smoothie-poser. Det var dyrt og bare i gorumet matbutikker (Thailand). Kjekt å ha otribaby og paracet med på flyreisen i tilfelle plutselig sykdom. Og bæretøy er A og O på flyplass/flyreise. Vi var en måned i thailand når vår var 7-8 mnd. Det var helt herlig. Vi koste oss alle sammen. Anonymkode: b35bc...a83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå