Snuppelure Skrevet 23. oktober 2002 #1 Skrevet 23. oktober 2002 Tenke jeg skulle besøke en venninde i Australia (Sydney) siden jeg har litt tid til overs. Penger derimot er det ikke for mange av til overs :-) Trenger tips på reisebyråer som er flinke med billig-biletter. Jeg er meget fleksibel på tid inn / ut / opphold lengde.
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2002 #2 Skrevet 24. oktober 2002 Prøv www.plus.no www.reisefeber.no www.gotogate.no eller søk på Gulesider
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2002 #3 Skrevet 30. oktober 2002 Hei... KJEMPEBILLIG: Avganger kun fra Torp (Sandefjord), men enkelt å komme seg dit. www.ryanair.com Kristin
vilde Skrevet 30. oktober 2002 #4 Skrevet 30. oktober 2002 Ryanair flyr vel ikke til Sydney vel........?? Travis har greie priser: http://no.travis.com/search_spd/speedy_air_search.php3 Ellers, hvis du er student og under 30 vil jeg anbefale å høre med Kilroy eller STA. De har greie priser, men som regel dårlig utvalg....... Ligger også endel innvandrer reisebutikker nede ved Oslo S, husker ikke navnene, men der kan du få greier billetter, dette er spesiellt gunstig hvis du har liten tid fra du bestiller. De kjøper opp billetter, slik de til enhver tid har ledige seter til grei penge på kort varsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå