AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #1 Skrevet 26. oktober 2022 Hei. Skriver denne som anonym, litt flaut.. jeg ga en person oralsex fredag for 2 uker siden, og dagen etter hadde jeg sår hals- men ikke den type sårheten som man får etter å ha gitt en oralsex, men som om jeg er forkjøla ellerno. Uansett dette er da 12 dagen med vond hals og jeg sliter med mye sykdom etter koronaen så kan godt hende det er pga. det eller så er det klamydia ville jeg tenkt… men står at symptomer ikke kan kommer før 1 uker etter, så er det noen som har erfaring med dette eller vet noe om dette. PS har vært mye i kontakt med legen angående en kul under haka som kan ha noe med all den sykeheten i det siste, men jaja, hva tenker dere ? Tenker jo selvfølgelig å ta en test uansett da imorgen. Anonymkode: 86a8a...c2f
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #3 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hei. Skriver denne som anonym, litt flaut.. jeg ga en person oralsex fredag for 2 uker siden, og dagen etter hadde jeg sår hals- men ikke den type sårheten som man får etter å ha gitt en oralsex, men som om jeg er forkjøla ellerno. Uansett dette er da 12 dagen med vond hals og jeg sliter med mye sykdom etter koronaen så kan godt hende det er pga. det eller så er det klamydia ville jeg tenkt… men står at symptomer ikke kan kommer før 1 uker etter, så er det noen som har erfaring med dette eller vet noe om dette. PS har vært mye i kontakt med legen angående en kul under haka som kan ha noe med all den sykeheten i det siste, men jaja, hva tenker dere ? Tenker jo selvfølgelig å ta en test uansett da imorgen. Anonymkode: 86a8a...c2f Aldri gi oralsex uten kondom eller fast forhold. Aldri motta uten fast forhold. Det er min leveregel. Anonymkode: 6aa69...0bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå