Gå til innhold

Er dette normalt å føle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg vil med dette, men.. 

Jeg og kjæresten min har et avstandsforhold, og vi møter hverandre ca. hver 3 uke. Noen helger er han ofte ute og drikker med guttevennene sine, og disse er single gutter som lever livet.

Jeg føler meg ikke komfortabel når han er sammen med disse guttene, da han har nevnt at den ene kompisen er jentegal. De har også ei felles jentevenninne som de ofte henger med. Hun har han kjent før han møtte meg. Klarer ikke å sette ord på det, men det er noe ved henne som jeg ikke liker.

Jeg blir dårlig i magen hver gang han nevner at han skal ut å drikke med vennene sine. Han har så langt jeg vet ikke gitt meg noen grunn til å ikke stole på han, og i de fleste tilfellene så sender han meg melding(er) for å oppdatere meg, eller så ringer han meg, når han er på vei hjem fra utestedet. Han har sagt at han aldri ville ha gjort noe i mot meg, og jeg kan stole på han. Men for alt jeg vet, så er dette tomme ord.

Jeg klarer ikke å slappe av og unne han å dra ut å kose seg med kompisene. Er det noe galt med meg?

Anonymkode: c0cdc...b6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er han? Er de 22 så er det vanlig å dra på byen men er han 32 så er det på tide å vokse opp og slutte å drikke hver helg 

Anonymkode: bc935...874

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor gammel er han? Er de 22 så er det vanlig å dra på byen men er han 32 så er det på tide å vokse opp og slutte å drikke hver helg 

Han er over 30. Det kan ofte gå flere uker der han ikke er ute, men i det siste så har det vært 2 uker på rappen. Neste uke så skal han tydeligvis på guttas julebord også. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han er over 30. Det kan ofte gå flere uker der han ikke er ute, men i det siste så har det vært 2 uker på rappen. Neste uke så skal han tydeligvis på guttas julebord også. 

Ok. Jeg orker ikke sånne menn som aldri vokser opp og har prioriteringer som ødelegger helsen sin og går negativt ut over forholdet men det er ditt valg om du vil være med en så umoden mann eller ikke... 

• Nyttig 1
Skrevet

Du er nok sjalu. Det er ganske vanlig, men ikke veldig nyttig. Ikke lett å la være, så noe bør endres i deg, mellom dere eller i omgivelsene.

Anonymkode: b8784...de2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

For meg høres det ikke ut som du har grunn til å være sjalu. Så lenge du hører fra han i løpet av kvelden og han ringer deg på tur hjem, så er han ute med gutta og koser seg, men tenker på deg. 

Anonymkode: 8fb18...e1c

• Hjerte 1
Skrevet

Ingen gode råd. Jeg takla ikke avstandsforhold, nettopp på grunn av dette. Ble fort overtenking og ble slitsomt å tvile hele tiden. Selvom man stoler på den andre, er det ofte tvil knyttet til den store avstanden. 

Noen klarer det helt fint. Creds til de! 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Neste uke så skal han tydeligvis på guttas julebord også.

Julebord? Første uka i november? Jøss.. 

Anonymkode: 95e89...ebb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...