AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #1 Skrevet 26. oktober 2022 Har samboer med felles sønn, ca 2 år. Jeg er 30 og forholdet vårt er ca 3,5-4 år. Har en minnelig kollega jeg kjenner en helt jævlig tiltrekning til… vi flørter ikke, men vi ender VELDIG ofte opp sammen i sosiale settinger på jobb. Vi har veldig god kjemi, så praten flyter lett og vi snakket om alt mulig rart som om vi er gamle kjente. Han er noen år eldre enn meg, og «kronisk singel». Men han var ærlig med meg om det på sommerfesten, og når jeg spurte hvorfor så sa han med glimt i øye «det er vel fordi jeg ikke har funnet en jeg føler jeg matcher helt med da». Han smilte og så ganske dypt på meg. Jeg vet ikke hva jeg gjør. Jeg flørter altså ikke. Men jeg kjenner meg veldig tiltrukket. Skal sies at samboeren min ikke er så allright.. vi har hatt noen tøffe år - og jeg er litt sånn «hvis det er tøft etter 2 år sammen - hva blir det de neste 10 årene?» Jeg elsker samboeren min altså, men han er absolutt ikke den mannen jeg trodde han var. Han er ganske sint av seg og går på sinnemestringskurs, fikk ADHD diagnose for 1 år siden og jeg har følt det som st jeg har 2 barn istedenfor 1… Men herregud, jeg kan da ikke avslutte forholdet og hoppe rett på en ny. Det fortjener da ingen av mannfolka. Og hva skjer etter det, når neste forhold får utfordringer? Skal jeg hoppe videre igjen da? Nei vet ikke hva jeg tenker ass, måtte kanskje bare lufte tankene tror jeg. Anonymkode: 29aa5...09c
Jaytee Skrevet 26. oktober 2022 #2 Skrevet 26. oktober 2022 Man tror ofte at gresset er grønnere på andre siden, men det er ikke alltid det. Ganske vanlig at man blir sjarmert når man får oppmerksomhet fra andre mennesker enn den som står en nærmest. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #3 Skrevet 26. oktober 2022 Jaytee skrev (1 minutt siden): Man tror ofte at gresset er grønnere på andre siden, men det er ikke alltid det. Ganske vanlig at man blir sjarmert når man får oppmerksomhet fra andre mennesker enn den som står en nærmest. Ja og dette skjønner/vet jeg. Men samboeren min er blitt en helt annen enn han var.. og jeg sitter ofte å gråter i dusjen fordi jeg angrer så på at jeg ikke gikk tidligere. Han kaller meg all verdens stygge ting, er blitt lat, sier jeg er ekkel, hore, osvos. Føler liksom at forholdet vårt er for ødelagt til å kunne fikses. Og kollegaen min, han er perfekt på papiret. Skulle møtt han for 5 år siden. Men ja, gresset er ikke grønnere på andre siden.. Anonymkode: 29aa5...09c
Gjest Hottentått Skrevet 26. oktober 2022 #4 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja og dette skjønner/vet jeg. Men samboeren min er blitt en helt annen enn han var.. og jeg sitter ofte å gråter i dusjen fordi jeg angrer så på at jeg ikke gikk tidligere. Han kaller meg all verdens stygge ting, er blitt lat, sier jeg er ekkel, hore, osvos. Føler liksom at forholdet vårt er for ødelagt til å kunne fikses. Og kollegaen min, han er perfekt på papiret. Skulle møtt han for 5 år siden. Men ja, gresset er ikke grønnere på andre siden.. Anonymkode: 29aa5...09c Øh...uavhengig av forholdet til kollegaen din burde du jo ikke finne deg i at samboeren din er så slem mot deg. Dette handler ikke om kollegaen din, men om deg og samboeren din. Det er en mann du ikke burde være sammen med. Punktum. Og så får du jo se hva som skjer med kollegaen din. Men det burde være helt andre grunner til at du går.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #5 Skrevet 26. oktober 2022 Gå fra mann og barn for å satse på en kronisk singel fyr som er en del eldre enn deg? Lykke til. Han er nok kronisk singel av en grunn. Anonymkode: 00433...36e
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #6 Skrevet 26. oktober 2022 Hottentått skrev (1 minutt siden): Øh...uavhengig av forholdet til kollegaen din burde du jo ikke finne deg i at samboeren din er så slem mot deg. Dette handler ikke om kollegaen din, men om deg og samboeren din. Det er en mann du ikke burde være sammen med. Punktum. Og så får du jo se hva som skjer med kollegaen din. Men det burde være helt andre grunner til at du går. Ja joda, men nå gjør jo han tiltak d. Som sagt, han går på sinnemestringskurs og jobber med seg selv. Føle rjo han fortjener en sjanse også.. vi eier jo også bolig med gjeld til langt oppover ryggen og den blir ikke lett å selge uten tap tror jeg🥺 Jeg holder ut for barnet. Sønnen min fortjener jo at jeg gir dette en skikkelig sjanse, men jeg tenker så mye på kollegaen min at jeg blir gal. Anonymkode: 29aa5...09c
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #7 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gå fra mann og barn for å satse på en kronisk singel fyr som er en del eldre enn deg? Lykke til. Han er nok kronisk singel av en grunn. Anonymkode: 00433...36e Hehe, satse og satse. Tror ikke jeg kommer til å satse akkurat, det handler kanskje heller om at jeg sliter med å takle å føle noe for noen når forholdet mitt er på tynn is. Dessuten jobber vi sammen og det er no way jeg hadde tatt første skritt, jeg nekter å bytte jobb om ting mellom oss evt ikke hadde gått. Anonymkode: 29aa5...09c
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #8 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hehe, satse og satse. Tror ikke jeg kommer til å satse akkurat, det handler kanskje heller om at jeg sliter med å takle å føle noe for noen når forholdet mitt er på tynn is. Dessuten jobber vi sammen og det er no way jeg hadde tatt første skritt, jeg nekter å bytte jobb om ting mellom oss evt ikke hadde gått. Anonymkode: 29aa5...09c Og det IKKE snakk om å gå fra barn, er du gal. Nei det er jeg som blir fulltids alenemor - far er ikke skikket til delt foreldreansvar. Han sier det selv, han klarer ikke ansvaret. Anonymkode: 29aa5...09c
Gjest Hottentått Skrevet 26. oktober 2022 #9 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja joda, men nå gjør jo han tiltak d. Som sagt, han går på sinnemestringskurs og jobber med seg selv. Føle rjo han fortjener en sjanse også.. vi eier jo også bolig med gjeld til langt oppover ryggen og den blir ikke lett å selge uten tap tror jeg🥺 Jeg holder ut for barnet. Sønnen min fortjener jo at jeg gir dette en skikkelig sjanse, men jeg tenker så mye på kollegaen min at jeg blir gal. Anonymkode: 29aa5...09c Hvis du ønsker å gi mannen din en real sjanse må du iallefall gjøre din del for å unngå "unødvendig" mye kontakt med kollegaen din. Slutte å sende sms, snap osv. Og slutte å henge med han på sosiale ting. Det er jo som en hvilken som helst annen forelskelse. Jo mer mat følelsene får, jo større og sterkere blir det. Fint at du vil gi samboeren din en sjanse til for ungen deres sin skyld. Men han har heller ikke godt av å vokse opp med en pappa som er slem mot mamma (og etterhvert han selv). Så dere bør vel gå til familieterapi i tillegg til at han jobber med seg selv. Å kalle noen hore, ekkel +++ setter sine spor.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #10 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og det IKKE snakk om å gå fra barn, er du gal. Nei det er jeg som blir fulltids alenemor - far er ikke skikket til delt foreldreansvar. Han sier det selv, han klarer ikke ansvaret. Anonymkode: 29aa5...09c Ok. Ser den. Hvis samboeren din både har sinneproblemer, kaller deg en ekkel hore OG sier selv rett ut at han ikke klarer ansvaret (med _én_ unge..!) så er han nok typen som bør forlates. Før heller enn siden. Så får du bare ta et eventuelt eventyr med kollegaen som en bonus 🤷🏻♂️ Anonymkode: 00433...36e 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #11 Skrevet 26. oktober 2022 Hottentått skrev (6 minutter siden): Hvis du ønsker å gi mannen din en real sjanse må du iallefall gjøre din del for å unngå "unødvendig" mye kontakt med kollegaen din. Slutte å sende sms, snap osv. Og slutte å henge med han på sosiale ting. Det er jo som en hvilken som helst annen forelskelse. Jo mer mat følelsene får, jo større og sterkere blir det. Fint at du vil gi samboeren din en sjanse til for ungen deres sin skyld. Men han har heller ikke godt av å vokse opp med en pappa som er slem mot mamma (og etterhvert han selv). Så dere bør vel gå til familieterapi i tillegg til at han jobber med seg selv. Å kalle noen hore, ekkel +++ setter sine spor. Nei jeg har ikke godtatt kollegaen min på snap, og vi er ikke venner på fb og jeg snakker ikke med han utenom sosiale settinge via jobben. Ofte blir vi plassert ved siden av hverandre helt naturlig, enten fordi vi kommer på samme lag eller fordi det er bordkort etc. Vi jobber ikke sammen heller, vi jobber på hver vår avdeling så vi ses sjeldent. Så jeg føler ikke jeg kan gjøre så mye mer for å unngå han, han Ernest i tankene mine 😅 Ja jeg vet ikke jeg. Jeg føler jeg har gått meg vill kanskje. Jeg er ikke interessert i hoppe i noe heller, jeg vet bare ikke hva jeg vil. Anonymkode: 29aa5...09c
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #12 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Nei jeg har ikke godtatt kollegaen min på snap, og vi er ikke venner på fb og jeg snakker ikke med han utenom sosiale settinge via jobben. Ofte blir vi plassert ved siden av hverandre helt naturlig, enten fordi vi kommer på samme lag eller fordi det er bordkort etc. Vi jobber ikke sammen heller, vi jobber på hver vår avdeling så vi ses sjeldent. Så jeg føler ikke jeg kan gjøre så mye mer for å unngå han, han Ernest i tankene mine 😅 Ja jeg vet ikke jeg. Jeg føler jeg har gått meg vill kanskje. Jeg er ikke interessert i hoppe i noe heller, jeg vet bare ikke hva jeg vil. Anonymkode: 29aa5...09c Jeg har det akkurat likt, men har muligens kommet litt lenger. Det er definitivt følelser mellom oss, kollegaen min og meg. Jeg har og familie, og et forhold som går sånn passe. Jeg vurderer sterkt å forlate nåværende mann til fordel for han nye. Det eneste som holder meg tilbake er at jeg ikke er 100% sikker på at han nye vil gå all in, nettopp fordi jeg har barn. Det var dette med bagasje, vet du. Uansett er jeg opp over ørene forelsket i han. Det er nesten vondt. Anonymkode: f090d...52f
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #13 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har det akkurat likt, men har muligens kommet litt lenger. Det er definitivt følelser mellom oss, kollegaen min og meg. Jeg har og familie, og et forhold som går sånn passe. Jeg vurderer sterkt å forlate nåværende mann til fordel for han nye. Det eneste som holder meg tilbake er at jeg ikke er 100% sikker på at han nye vil gå all in, nettopp fordi jeg har barn. Det var dette med bagasje, vet du. Uansett er jeg opp over ørene forelsket i han. Det er nesten vondt. Anonymkode: f090d...52f Æsj! Jeg føler med deg.. Tror du det er fordi forholdet ditt er blitt «kjedelig» og dageligdags? For egen del så er jeg usikker.. Jeg vet ikke om jeg og samboer kanskje aldri har passet sammen? Jeg ble hodestups forelsket i han, og før vi ble skikkelig kjent så var jeg 2 mnd på vei så og si😆 men vi hadde et veldig casual forhold i ca 1 år da, og da var vi bare «sosiale sammen» og hadde lite med hverandres hverdag å gjøre på en måte.. Anonymkode: 29aa5...09c
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #14 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Æsj! Jeg føler med deg.. Tror du det er fordi forholdet ditt er blitt «kjedelig» og dageligdags? For egen del så er jeg usikker.. Jeg vet ikke om jeg og samboer kanskje aldri har passet sammen? Jeg ble hodestups forelsket i han, og før vi ble skikkelig kjent så var jeg 2 mnd på vei så og si😆 men vi hadde et veldig casual forhold i ca 1 år da, og da var vi bare «sosiale sammen» og hadde lite med hverandres hverdag å gjøre på en måte.. Anonymkode: 29aa5...09c Hos oss er det noe galt med sexen. Jeg klarer ikke å nyte det, og vet ikke hvorfor. Jeg har prøvd alt, men det er helt låst. Egentlig syns jeg så synd på samboeren min at jeg får lyst til å gråte. Han er snill og fortjener ikke verken dette eller meg. 😢 Anonymkode: f090d...52f
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #15 Skrevet 26. oktober 2022 Jeg hadde gått fra samboeren uavhengig av han på jobb. Respektløs dritt av en mann. Dersom du ønsker å date han fra jobb etter ting har roet seg med eksen er vel opp til deg, men husk at work romances ikke alltid ender godt. Anonymkode: d94fd...787
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #16 Skrevet 29. oktober 2022 Dette kunne vært meg! Og hodet mitt spinner virkelig i dag av alle tankene, det tar helt overhånd. Og det gjør vondt på så mange måter. Er også i et forhold med barn som ikke fungerer. Har prøvd å løse opp i flokene hjemme mange ganger uten hell. Og dessverre er det da altfor lett å falle for andre. Jeg prøver også å unngå vedkommende, men av ulike grunner er vi nødt for å sees. Det har dog ikke skjedd noe mellom oss, og jeg kommer ikke til å gjøre noe med det heller. Bare venter på at det skal gå over av seg selv.. Anonymkode: 5e638...fbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå