AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #1 Skrevet 26. oktober 2022 Jeg har begynt å lure på om en seksuell frigjort dame fjerner spenningen og manndommen til menn når det er snakk om forhold? Ikke det at man har hatt mange partnere men det at man ikke er redd for å snakke om sex og preferanser i datingen, vil prøve nye ting, dirtytekster og tar mye initiativ seksuelt eller er trygg i egen kropp. For eksempel var en tråd her om en dame som pleide å gå i bare trusa hjemme og samboeren hennes hadde mistet sexlyst og sagt at det ikke var spennende med sex lenger når han fikk se hun i trusa hele tiden. Ligger det noe i dette? Er det ikke lenger spennende å ha en dame man slipper å jakte på men som gjerne snakker om sex og tar initiativ selv? Må man fortsette å være litt hard to get i forhold også for at mannen ikke skal miste piffen? Føler menn seg mindre menn når de ikke trenger å forføre? Er hore-madonna komplekset noe som gjelder for de fleste menn at sexy damer bare blir sett på som sex mens de mer pripne, ordentlige og sjenerte damene er hva menn ønsker seg for langvarige seriøse forhold og mor til deres barn? Anonymkode: 55132...552 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #2 Skrevet 26. oktober 2022 Det kommer nok helt an på både dama og mannen. Anonymkode: 6bf4f...f79 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #4 Skrevet 26. oktober 2022 RealistiskDot skrev (1 minutt siden): Det stemmer for min del. Kan du fortelle litt mer om det? Anonymkode: 55132...552
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #5 Skrevet 26. oktober 2022 Too much of a good thing is a bad thing, ja. Anonymkode: 072cb...edd 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #6 Skrevet 26. oktober 2022 Det tror jeg, jeg er kvinne med høy sex lyst. Og i starten av forholdet, synes jo mennene det er topp med en dame som alltid vil ha sex. Men med tiden så vil jeg ha sex oftere enn de. Og har fått tilbakemelding om at de synes det er litt dumt med en dame, som aldri sier nei, som alltid er kåt, og den som prøver seg mest. Det blir jo aldri vanskelig å få meg. Anonymkode: efcec...d13 5 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #7 Skrevet 26. oktober 2022 Det kommer an på mannen. Noen menn elsker det, men de fleste får kanskje angst for at de ikke skal klare å tilfredsstille dama. Mitt inntrykk bare.. Libido er individuelt. Anonymkode: b6884...15e 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #8 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Too much of a good thing is a bad thing, ja. Anonymkode: 072cb...edd Vil du utdype litt mer og hvorfor? Prøver å forstå og få innblikk i det perspektivet. Og hvor går grensen fra en ordentlig dame med sexye sider som man liker, til en dame som er for seksuell og man ikke lenger vil noe seriøst med eller spenningen forsvinner? Handler det om jakten? Er jakten viktig også i forhold/langvarig dating etter man har fått personen til sex første gang? Anonymkode: 55132...552
RealistiskDot Skrevet 26. oktober 2022 #9 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan du fortelle litt mer om det? Anonymkode: 55132...552 1. Man føler man ikke når opp forventingene. 2. Man kan føle at hu kanskje driver med noen andre, eller har vært utro flere ganger 3. Feminine, sjenerte og stabile jenter er i mine øyne det beste en kan satse på siden det er beroligende for meg og jeg stresser ikke med de nevnte punktene. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #10 Skrevet 26. oktober 2022 Varierer veldig fra individ til individ. Jeg sover naken hver dag, og vi er ofte nakne på badet sammen, går på do foran hverandre. Om jeg hadde gått rundt i trusa hadde det defintivt blitt sex, selv etter 17 år sammen. Skal ikke mye til før vi er klar i hverdagen Anonymkode: a316b...62b 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #11 Skrevet 26. oktober 2022 RealistiskDot skrev (Akkurat nå): 1. Man føler man ikke når opp forventingene. 2. Man kan føle at hu kanskje driver med noen andre, eller har vært utro flere ganger 3. Feminine, sjenerte og stabile jenter er i mine øyne det beste en kan satse på siden det er beroligende for meg og jeg stresser ikke med de nevnte punktene. 1.Hvor høyt eller lavt går lista for de forventningene du føler du ikke når opp til? Jeg mener ikke at det er snakk om å ha sex i timesvis eller være akrobatisk eller 50 shades altså, men jeg liker vanlig sex og kan lett sende en sms etter jeg har onanert og fortelle om det for eksempel.. Litt skittent, men. 2. Hva hvis det kommer frem at hun har hatt få partnere og hatt så lite sex før at det er derfor hun nå er åpen for å leve ut seksuelle sider med kun noen hun liker godt? 3. Hvordan definerer du forskjellen på en som er feminin, sjenert og stabil og en som ødelegger dette ved å være for seksuell? Kan man ikke være begge deler? Sjenert, stabil og feminin til det vanlige "in the streets" og litt frekkere og mer åpen "in the sheets"? Anonymkode: 55132...552 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #12 Skrevet 26. oktober 2022 Helt sikkert for mye for noen. Men for mange med meg så skal det veldig mye til. Smaken er ulik. Jeg fortrekker jenter som er sexy men ikke trashy. Med litt stil kan hun være så sexy hun vil. Men sexmas er ikke attraktivt. Flørt og teasing er jeg umettelig på. Jeg elsker jo damer, og kroppen dems. Jeg er ikke en jeger som trenger utfordringer, jeg trenger konstante påminnelser om hvilken god fangst jeg har gjort. Så dersom hun dasser rundt i bare trusa dagen lang ville jeg elsket det, og gjerne sett at noen hadde oppdaget henne gjennom vinduene og blitt misunnelige på heldige meg 😊. Anonymkode: f4e98...6ad 1
LuOiOO Skrevet 26. oktober 2022 #13 Skrevet 26. oktober 2022 Ja, damer (som menn) kan blir for seksuelle. Når man fremstår som masete og påtrengende så kan det ha motsatt effekt. Det er veldig lite attraktivt og stimulerende. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #14 Skrevet 26. oktober 2022 LuOiOO skrev (2 minutter siden): Ja, damer (som menn) kan blir for seksuelle. Når man fremstår som masete og påtrengende så kan det ha motsatt effekt. Det er veldig lite attraktivt og stimulerende. Kansje for deg? Ikke snakk for alle menn da. Anonymkode: 09c6e...921 3
Gjest Vitalogy Skrevet 26. oktober 2022 #15 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Det kommer nok helt an på både dama og mannen. Anonymkode: 6bf4f...f79 Tommel opp.
Sphere Skrevet 26. oktober 2022 #16 Skrevet 26. oktober 2022 Det kommer jo litt an på hvordan denne seksualiteten slår ut. Er det noe som må skje der og da? Eller kan det feks vente til vi kommer oss hjem? Var med ei som mente hun måtte ha det umiddelbart, og da ble det noen merkelige løsninger etterhvert som for min del kunne gi mer stress enn glede. Jeg hadde også en ff som kjørte meg helt ut. Null problem. Da veslemann ikke hadde mer å gi, brukte vi bare andre metoder for å få henne i mål. Så nei, for min del fjerner det verken spenning eller manndom om hun har mer lyst enn meg. Jeg har ikke noe spesielt behov for å være forføreren, og ser på det som utelukkende positivt at hun prøver seg. 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #17 Skrevet 26. oktober 2022 Jeg har bare vært i forhold med en mann som har større behov enn meg, og han elsker selvfølgelig at jeg er veldig seksuell av meg. Av dem han har vært sammen med er jeg den som har matchet ham best, og han klager ikke over at han av og til må oppleve at jeg ikke har lyst, for det er sjeldent i forhold til tidligere kvinner han har hatt forhold til. Menn jeg har vært sammen med tidligere, som hadde lavere libido enn meg, de følte seg tydeligvis truet av at det var slik. Det fikk dem til å føle seg utilstrekkelige, og som mindre mann. Så min konklusjon er egentlig bare at man bør finne en man passer godt sammen med, dersom man er en kvinne med høy libido. Da slipper man å bli kalt nymfoman og annet ufint menn kan finne på å slenge ut av seg når de skjønner at det ikke bestandig er slik at mannen har mest lyst. Anonymkode: efde4...62d 1
EnduranceMax Skrevet 26. oktober 2022 #18 Skrevet 26. oktober 2022 Hvor finner man slike som deg 😍😍 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #19 Skrevet 26. oktober 2022 For min del hadde det kommet an på hvordan hun er. Det er forskjell på å være rå i kjeften, og å like å snakke om sex, og seksualitet i allmenhet. Jeg liker på generell basis ikke kvinner som fremstår som røffe og Harry. Ikke menn heller, for den saks skyld. Som en livserfaring skulle jeg gjerne ha møtt denne kåte kvinnen, men på lang sikt vil vi vel alle ha en slags gjensidighet? Anonymkode: 7487a...b47
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #20 Skrevet 26. oktober 2022 RealistiskDot skrev (4 timer siden): 1. Man føler man ikke når opp forventingene. 2. Man kan føle at hu kanskje driver med noen andre, eller har vært utro flere ganger 3. Feminine, sjenerte og stabile jenter er i mine øyne det beste en kan satse på siden det er beroligende for meg og jeg stresser ikke med de nevnte punktene. Man kan være feminin, sjenert og stabil og samtidig være seksuelt frigjort. I tillegg er det virkelig deg det er et problem med om du går rundt og tror dama di er utro. Anonymkode: 8f578...7d7 5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå