AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #1 Skrevet 26. oktober 2022 Kan en blødning være noe annet en er spotanabort? Er i uke 9 å fikk en blødning( en t skje ) å nå brunligblod. Kan det være et blodkar eller begynnelse på en abort ? Ja vet ingen kan svare på det men er redd å venter på telefon fra legen, ventet siden 0930. Anonymkode: e4226...d65
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #2 Skrevet 26. oktober 2022 Blødninger i graviditeten er ganske vanlig. Slimhinnene blir skjøre og blør lett. Rundt uke 9 tar morkaka over, da kan det og bli små blødninger. Brunt blod er gammelt blod. Det kan ha ligget der en stund. I min første graviditet hadde jeg vel 4 store (brune) blødninger, siste rundt uke 9 omtrent. Alt var helt normalt hele veien, frisk og fin 4-åring i dag 😊 Så lenge det ikke er friskt blod i store mengder, og det ikke gjør vondt, er det gjerne ikke noe å bekymre seg for. Prøv å slapp av 😊 Anonymkode: e3ab2...6ca
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #3 Skrevet 26. oktober 2022 Ring å få en privat ultralyd jeg blødde veldig mye i uke 7, men hadde hematom som gjordet det. Der stoppet etter en dag, men fikk beskjed om å ta det helt med ro til hematom var borte! Anonymkode: f9d63...581
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå