Pia 51 år Skrevet 26. oktober 2022 #1 Skrevet 26. oktober 2022 lei, lei, lei Mange som bryter forhold på denne tiden av året har jeg hørt, skjønner det. Men er man lei den andre personen som er din nærmeste, så er en lei hele året spør du meg. Han er drittlei meg og jeg er drittlei han. Begge venter tror jeg på at den andre vil si nå gidder vi ikke mer. Nå er det gått 15 år og i 12 har vi bodd sammen. De siste 5 årene har vært slitsomme, men vi har prøvd begge om å holde ut. For jeg ser jo ingen endring. Jeg vet at begge vil klare seg. Men vi vil jo tydeligvis være her da! Vi har et flott hus som vi har endret og gjort om til vår stil. Er veldig spent på om vi holder sammen i 2023. Nå er det jo umulig å selge samt å leie ønsker ingen av oss. Så pr i dag så bare bor vi i sammen - null kjærlighet i luften her. Vi lever som et gammelt ektepar. vi er 51 og 53 år
Maiz_Maiz_Maiz Skrevet 26. oktober 2022 #2 Skrevet 26. oktober 2022 Legg opp til den mest fantastiske daten noensinne, og forlat den dritten av en mann... Sett deg selv først<3 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #3 Skrevet 26. oktober 2022 På tide å være den som sier fra at det er slutt da Anonymkode: 1ab12...867 2
Pia 51 år Skrevet 26. oktober 2022 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2022 (endret) Og ikke nok med det. Jeg er drittlei jobben også😝Har en leder som kun ser den indre kjernen. Vi er 8 stk, men han prater kun med sine favoritter. Vi andre 3 blir gladelig oversett. Så alt i alt… jeg kjeder meg enormt. Jeg har mange hobbyer og er glad i mennesker og liker at alle har det bra og at alle bør inkluderes. Jeg klarer meg men kjeder meg dønn ihjel. Endret 26. oktober 2022 av Pia 51 år 1
Maiz_Maiz_Maiz Skrevet 28. oktober 2022 #5 Skrevet 28. oktober 2022 Jobb er kjett. Du burde istedenfor dra til meg;) Gratis og alt....
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #6 Skrevet 28. oktober 2022 Gjøre boligen om til tomannsbolig, så kan dere bo hver for dere. Anonymkode: 29f58...10a
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #7 Skrevet 28. oktober 2022 Midtlivskrise? Anonymkode: 33a65...d10
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #8 Skrevet 28. oktober 2022 Hva er fellestegnene i det du forteller? Mannen din er dritt lei deg, og leder på arbeidsplassen ignorer deg. Tror du gjør deg selv en stor tjeneste med å gå inn i deg selv å stille deg spørsmålet; hva er det som gjør at mine relasjoner ikke blir helt optimalt? Mine tanker, du er av typen som byr lite på deg selv, og har høye forventninger til de rundt deg. Da blir livet gjerne vanskelig. Anonymkode: 81348...8d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå