AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #1 Skrevet 26. oktober 2022 Har et barn fra før av. Jeg merket allerede før positiv test (ca. 3 uker på vei) at jeg hadde veldig ømme bryster. Det var vondt å dusje osv. Gikk noen dager fra symptomene til positiv test. Nå har jeg samme følelse i brystene. I går så var jeg også kvalm og kastet opp. Småkvalm i dag også. Saken er den at jeg hadde mensen 6.10. Ganske kraftig mensen også. Har ikke prøvd aktivt å bli gravid, men sluttet på prevensjon og tar "det som det kommer". Det er bare så rart, for har akkurat samme symptomer som forrige graviditet. Anonymkode: 47a5f...e80
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #2 Skrevet 26. oktober 2022 Ja, det er mulig. Kjøp en graviditetstest Anonymkode: b15c2...36a
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #3 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det er mulig. Kjøp en graviditetstest Anonymkode: b15c2...36a Men har jeg da blitt gravid etter 06.10? Da er det jo veldig tidlige symptomer?🤷♀️ Anonymkode: 47a5f...e80
Veggdyret Skrevet 26. oktober 2022 #4 Skrevet 26. oktober 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men har jeg da blitt gravid etter 06.10? Da er det jo veldig tidlige symptomer?🤷♀️ Anonymkode: 47a5f...e80 Du kan ha hatt tidlig eggløsning rett etter den 06.10. og dermed være opptil 20 dager på vei, la oss si at du hadde tidlig eggløsning rundt den 12.10. så er du nå 14 dager på vei (DPO) og det er en god del som tester positivt (og dermed har nok HCG i kroppen til at de teknisk sett skal kunne få symptomer) allerede ved 9-10 DPO.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #5 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har et barn fra før av. Jeg merket allerede før positiv test (ca. 3 uker på vei) at jeg hadde veldig ømme bryster. Det var vondt å dusje osv. Gikk noen dager fra symptomene til positiv test. Nå har jeg samme følelse i brystene. I går så var jeg også kvalm og kastet opp. Småkvalm i dag også. Saken er den at jeg hadde mensen 6.10. Ganske kraftig mensen også. Har ikke prøvd aktivt å bli gravid, men sluttet på prevensjon og tar "det som det kommer". Det er bare så rart, for har akkurat samme symptomer som forrige graviditet. Anonymkode: 47a5f...e80 Umulig å vite. Jeg har også opplevd graviditetssymptomer (voksende, ømme pupper, halsbrann, trøtthet) uten at jeg var gravid. Den måneden jeg faktisk var gravid, hadde jeg ingen symptomer før i uke 5-6. (jeg har flere barn). Anonymkode: f8242...02e
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #6 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Har et barn fra før av. Jeg merket allerede før positiv test (ca. 3 uker på vei) at jeg hadde veldig ømme bryster. Det var vondt å dusje osv. Gikk noen dager fra symptomene til positiv test. Nå har jeg samme følelse i brystene. I går så var jeg også kvalm og kastet opp. Småkvalm i dag også. Saken er den at jeg hadde mensen 6.10. Ganske kraftig mensen også. Har ikke prøvd aktivt å bli gravid, men sluttet på prevensjon og tar "det som det kommer". Det er bare så rart, for har akkurat samme symptomer som forrige graviditet. Anonymkode: 47a5f...e80 Så lenge du er en person som har delene som skal til for å bli gravid og har sex med en person som har delene som skal til er det alltid mulig å bli gravid. Det er noe enhver person over 9 år bør vite. Og noe enhver voksen bør planlegge etter. Inkludert en voksen med ansvar for mennesker over 8-9 år. Det ansvaret inkluderer, men er ikke begrenset til, tilgang på prevensjon, veiledning og medisinsk bistand. Så oppdater din kunnskap om menneskekroppen før ditt eldste barn blir 8-9 år, slik at du er sikret å gi det riktig opplæring og får kjøpt inn riktig verktøy for å ha i hjemmet. Anonymkode: 47340...c3c 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #7 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så lenge du er en person som har delene som skal til for å bli gravid og har sex med en person som har delene som skal til er det alltid mulig å bli gravid. Det er noe enhver person over 9 år bør vite. Og noe enhver voksen bør planlegge etter. Inkludert en voksen med ansvar for mennesker over 8-9 år. Det ansvaret inkluderer, men er ikke begrenset til, tilgang på prevensjon, veiledning og medisinsk bistand. Så oppdater din kunnskap om menneskekroppen før ditt eldste barn blir 8-9 år, slik at du er sikret å gi det riktig opplæring og får kjøpt inn riktig verktøy for å ha i hjemmet. Anonymkode: 47340...c3c Hahaha. Tenkte det samme. Ja, så lenge organene er der så er det fysisk mulig. Anonymkode: a2bd5...dcd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå