Gå til innhold

Innafor å legge til på snap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En du ikke kjenner sånn veldig godt… men har lyst til å bli kjent med 😊 

det er heller ikke så mange naturlige steder å treffes..

Anonymkode: 3bd19...0aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør om hen ga deg snappen eller har lagt den ut offentlig? Eller om hen har den privat og du har stalket den frem? Og aldersforskjell på dere og hvor du har hen fra?

Anonymkode: 16211...746

Skrevet

Jepp..mange som bare lagt te meg. E synes bare de er koselig å bli kjent me nye folk🤗

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Spør om hen ga deg snappen eller har lagt den ut offentlig? Eller om hen har den privat og du har stalket den frem? Og aldersforskjell på dere og hvor du har hen fra?

Jeg søkte bare på navnet hans på snap, også kom han opp :)

Instagram er også et alternativ, han har privat insta.

Jeg er i 30-årene, han i 40-årene. Vi er i fra samme sted, men jeg bor 30 minutt unna med bil, så er ikke naturlig å være der hver dag.

Skrevet

Kan jo legge han til på Facebook også, vet liksom ikke hva som er enklest :) vil jo så klart ikke virke som en stalker🙈

Skrevet

Jeg syes det er mye koseligere og personlig å skrive på messenger. 

Skrevet

For min del så er jeg mest åpen for folk jeg ikke kjenner på instagram, eller terskelen for å godta fremmede er mye lavere der enn face og snap. På snap har jeg kun folk jeg kjenner, så hvis han er som meg så kommer han ikke til å godta, men det er jo ikke sikkert han er som meg.

Anonymkode: 40b82...599

Skrevet

Jeg hater at fremmede adder meg på snap og syns det er stalker aktig. Da er face bedre. Ikke instagram. 

Skrevet

Jeg kunne godtatt en forespørsel på insta, men jeg blokkerer alle som legger meg til på snap og fb som jeg ikke kjenner.

Anonymkode: ab18b...c81

Skrevet

Sprikende svar her da :)

Personlig er jeg slik at jeg ikke godtar forespørsler fra folk jeg ikke kjenner på Facebook, men bryr meg ikke så mye på snap og insta.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg hater at fremmede adder meg på snap og syns det er stalker aktig. Da er face bedre. Ikke instagram. 

Er litt enig med deg så klart, har ikke lyst til å virke som en stalker :)  Selvom jeg tror ikke det er unormalt å være litt stalker av og til…

Skrevet

"legge til" synes jeg er tafatt. Bedre å sende en melding på en tjeneste, der han får den direkte, og faktisk si at du er interessert. Så kan dere legge dere hvor dere vil etterpå. Hvem trodde at SoMe og alle platformer, skulle gjøre verden så vanskelig? 

Anonymkode: a8693...5c6

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

"legge til" synes jeg er tafatt. Bedre å sende en melding på en tjeneste, der han får den direkte, og faktisk si at du er interessert. Så kan dere legge dere hvor dere vil etterpå. Hvem trodde at SoMe og alle platformer, skulle gjøre verden så vanskelig? 

Morsom melding :)

Flaut å sende melding også, det er jo veldig direkte 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er ikke så lett å vite hvilken plattform da...

Det er ikke mulig sende meg melding på snap eller fb, og på insta sjekker jeg aldri melding-forespørsler.
Tror LinkedIn er eneste plattform hvor fremmede kan sende meg melding og jeg faktisk leser dem. 

Skrevet

Send brev

Anonymkode: cfbeb...b4e

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan jo eventuelt legge han til på snap, forså å sende en snap og skrive et eller annet :) 

Personlig syns jeg snap er mindre formelt enn for eksempel Facebook… 

Skrevet

Jeg legger ikke til folk jeg ikke kjenner hverken på snap eller facebook. På insta har jeg åpen konto og tenker ikke over hvem som legger meg til.

Det er mulig det er jeg som er gammeldags og/eller lever et beskyttet liv, men jeg skjønner ikke alle disse tråden om å legge til folk man tydeligvis knapt har snakket med, men er så interessert i å bli kjent med. Hvordan oppdager dere disse menneskene dere tilsynelatende ikke har noen måte å komme i direkte kontakt med, men likevel vet nok om til å kunne spore dem opp i sosiale medier og anse dem som interessante?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er ikke så lett å vite hvilken plattform da...

Det er ikke mulig sende meg melding på snap eller fb, og på insta sjekker jeg aldri melding-forespørsler.
Tror LinkedIn er eneste plattform hvor fremmede kan sende meg melding og jeg faktisk leser dem. 

Veldig mulig. De fleste sjekker vel en sms fortsatt? 

Skrevet
Daria skrev (17 minutter siden):

Jeg legger ikke til folk jeg ikke kjenner hverken på snap eller facebook. På insta har jeg åpen konto og tenker ikke over hvem som legger meg til.

Det er mulig det er jeg som er gammeldags og/eller lever et beskyttet liv, men jeg skjønner ikke alle disse tråden om å legge til folk man tydeligvis knapt har snakket med, men er så interessert i å bli kjent med. Hvordan oppdager dere disse menneskene dere tilsynelatende ikke har noen måte å komme i direkte kontakt med, men likevel vet nok om til å kunne spore dem opp i sosiale medier og anse dem som interessante?

Har sett han flere ganger på butikken osv, det må jo fortsatt være lov å syns at et menneske er pent å se på! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg kan jo eventuelt legge han til på snap, forså å sende en snap og skrive et eller annet :) 

Personlig syns jeg snap er mindre formelt enn for eksempel Facebook… 

Du har jo tydeligvis bestemt deg for å legge han til på snap, så hvorfor gjør du det bare ikke?

Anonymkode: 40b82...599

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...