AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #1 Skrevet 26. oktober 2022 Ganske ny vaskemaskin. Vasket en gang i går, 30 grader, merket ikke noe da. Vasker nå 60 grader, synes det lukter rart, metallisk nesten, egentlig litt bensin. Hva kommer dette av/noen som har opplevd lignende? Anonymkode: def12...174
Gjest ti10 Skrevet 26. oktober 2022 #2 Skrevet 26. oktober 2022 Du har ikke vasket klær du har fått bensin på, da? Det anbefales å ha litt eddik i skyllemiddelskuffen og kjøre en omgang for å fjerne vond lukt i vaskemaskinen.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #3 Skrevet 26. oktober 2022 Oppvarmet olje? Varmegang i motoren? Anonymkode: 45bec...eb1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #4 Skrevet 26. oktober 2022 Jeg har opplevd at når jeg vasker klær på høy temperatur (men da 90 grader), så lukter det nesten litt syntetisk av klærne. Dette er ganske vanlig. Vil ikke si at det lukter bensin, men det lukter syntetisk og høy temperatur. Vanskelig å forklare egentlig! Kjør en vask til på lav temperatur, om du ikke kjenner noe da så er det nok på grunn av den høye temperaturen. Rart det skal skje på 60 grader da. Det gjør det ikke hos meg. Anonymkode: ac06e...108
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå