AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #1 Skrevet 26. oktober 2022 Jeg liker henne godt og vet at hun liker meg. Hun har sagt at hun holder på å gå fra samboeren, men at det tar lenger tid enn hun trodde. Jeg tror på henne, hun har ordnet lån i banken og det meste begynner å bli klart. Jeg er 38 år og singel på 15. året. Ingen barn. Jeg er lei av singeltilværelsen og håper å kunne slå meg til ro med noen snart. Jeg vasser ikke i damer for å si det sånn, og at jeg skulle møte henne er fantastisk. Vi snakkes hver dag på teams gjennom jobben. Det kan være tull og tøys, eller dype samtaler. Vi treffes nå og da, og da henger vi sammen hele tiden, vi går turer og spiser på restaurant. Vi har ikke gjort noe fysisk. Jeg er dog i tvil angående dette. Burde jeg bare glemme henne, eller er det en sjans for at en som meg kan få en som henne? Anonymkode: 986e4...7d0
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #2 Skrevet 26. oktober 2022 En sånn som henne.... En som holder på med andre selv om hun er i et forhold... Hva om dere to blir sammen. Hva når forelskelsen har lagt seg og hverdagen kommer. Hva stopper henne fra å søke spenning hos en ny mann? Ikke moral, ihvertfall. Stopp det dere holder på med. Si dere kan snakkes hvis hun blir singel. Hvis du klarer å stole på henne. Du har jo selv sett hvor umoralsk hun er mot samboeren sin. Anonymkode: 39a29...b21 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #3 Skrevet 26. oktober 2022 Det oser respekt og trygghet av en mann som sier nei til en dame som er i et forhold. Det sier at din terskel for utroskap er høy. Men det blir galt om dere to godter dere på restaurant, går tur alene og ikke sammen med andre fra firma, felles venner etc. Slutt med det. Vent til hun er ferdig med samboer. Og ha i bakhodet at hun kan gjøre det samme mot deg senere. Hvorfor hun separeres er også et interessant spørsmål...? Anonymkode: 75f3b...05a 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #4 Skrevet 26. oktober 2022 Hvor lenge er du villig til å vente? Hun drar nok ut tiden tenker jeg… du må sette en grense for deg selv. Og se på hva hun gjør av handlinger i samlivsbruddet. hilsen en som har ventet i flere år, men samlivsbrudd ble det ikke…. ord er ikke nok i slike sammenhenger. Anonymkode: b95c1...0fb
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #5 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det oser respekt og trygghet av en mann som sier nei til en dame som er i et forhold. Det sier at din terskel for utroskap er høy. Men det blir galt om dere to godter dere på restaurant, går tur alene og ikke sammen med andre fra firma, felles venner etc. Slutt med det. Vent til hun er ferdig med samboer. Og ha i bakhodet at hun kan gjøre det samme mot deg senere. Hvorfor hun separeres er også et interessant spørsmål...? Anonymkode: 75f3b...05a Og... Du må ikke oppføre deg som en gulrot hvis du ikke vil være en familieknuser😂 Anonymkode: 75f3b...05a
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #6 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor lenge er du villig til å vente? Hun drar nok ut tiden tenker jeg… du må sette en grense for deg selv. Og se på hva hun gjør av handlinger i samlivsbruddet. hilsen en som har ventet i flere år, men samlivsbrudd ble det ikke…. ord er ikke nok i slike sammenhenger. Anonymkode: b95c1...0fb Hun har ikke gjort noe galt. Vi bare snakker sammen og har en lett tone. Hun har fortalt at hun går ifra mannen fordi det ikke lenger fungerer mellom de, de har vært ferdige i mange år. Jeg har ingen andre som venter på meg, så jeg kan vente litt til. Jeg trives godt med henne. Anonymkode: 986e4...7d0 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #7 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): En sånn som henne.... En som holder på med andre selv om hun er i et forhold... Hva om dere to blir sammen. Hva når forelskelsen har lagt seg og hverdagen kommer. Hva stopper henne fra å søke spenning hos en ny mann? Ikke moral, ihvertfall. Stopp det dere holder på med. Si dere kan snakkes hvis hun blir singel. Hvis du klarer å stole på henne. Du har jo selv sett hvor umoralsk hun er mot samboeren sin. Anonymkode: 39a29...b21 Hun har ikke gjort noe galt, har hun vel? Hun snakker med meg og spiser med meg når hun er her på jobbreise. Vi går turer, men er det egentlig galt? Anonymkode: 986e4...7d0
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #8 Skrevet 26. oktober 2022 Det er galt å gi en annen mann forhåpninger om et fremtidig forhold før hun har gjort det slutt med sin nåværende. Anonymkode: 39a29...b21 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #9 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun har ikke gjort noe galt, har hun vel? Hun snakker med meg og spiser med meg når hun er her på jobbreise. Vi går turer, men er det egentlig galt? Anonymkode: 986e4...7d0 Nei hun gjør ikke noe galt. Hun er bare med en annen mann som hennes mann ikke vet om. Og du bidrar til at hin holder seg i forholdet, fordi du gir henne noe hun mangler. Så litt pose og sekk mentalitet, som de fleste gifte. Anonymkode: b95c1...0fb
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #10 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er galt å gi en annen mann forhåpninger om et fremtidig forhold før hun har gjort det slutt med sin nåværende. Anonymkode: 39a29...b21 Hun har ikke sagt noe om det. Anonymkode: 986e4...7d0
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #11 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hun har ikke sagt noe om det. Anonymkode: 986e4...7d0 Da har du vel heller ingen forhåpninger om noe? Egentlig ikke en problemstilling? Tolker du henne feil? Anonymkode: b95c1...0fb 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #12 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg liker henne godt og vet at hun liker meg. Hun har sagt at hun holder på å gå fra samboeren, men at det tar lenger tid enn hun trodde. Jeg tror på henne, hun har ordnet lån i banken og det meste begynner å bli klart. Jeg er 38 år og singel på 15. året. Ingen barn. Jeg er lei av singeltilværelsen og håper å kunne slå meg til ro med noen snart. Jeg vasser ikke i damer for å si det sånn, og at jeg skulle møte henne er fantastisk. Vi snakkes hver dag på teams gjennom jobben. Det kan være tull og tøys, eller dype samtaler. Vi treffes nå og da, og da henger vi sammen hele tiden, vi går turer og spiser på restaurant. Vi har ikke gjort noe fysisk. Jeg er dog i tvil angående dette. Burde jeg bare glemme henne, eller er det en sjans for at en som meg kan få en som henne? Anonymkode: 986e4...7d0 Hva ser du for deg er fremtiden om du «får en som henne», ts? Hun er enten oppriktig lei forholdet men for ego til å bryte ut og så finne en ny mann , så hun satser på å jakte mens hun har delte bokostnader og et stabilt sexliv. Noe som ikke sier flatterende ting om henne. Hun vil selvsagt gjøre det samme med deg, når forholdet en gang i fremtiden blir kjedelig. Om du får henne skaffer du deg altså en kjæreste du aldri kan stole på om flørter og ligger med andre kvinner eller menn. Og du skaffer deg minst ett barn du får ansvaret for at har det fysisk og emosjonelt fint i din nærhet. Du skaffer deg et forhold til barnas far som må vare så lenge ditt forhold til barna varer (som man kan anta er livet ut - man skiller seg fra en partner, men aldri fra et barn). Mine unger - dine unger - våre unger. Ste-svigers og ste-besteforeldre og hele kostebinderiet. Er du gira på å feire jul med damen, damens foreldre, barna, barnas far, og deres besteforeldre? Dersom ikke - ikke hopp på toget. så har vi den alltid aktuelle muligheten at damen ikke er lei av forholdet. Hun trives som plommen i egget, og har samtidig minst ett og trolig flere forhold på utsiden av forholdet. Ett av dem med deg. I så fall er dette - flørt og moro - hele poenget for henne. Og det kan jo være ålreit for deg. Gitt at du ikke anser dette som bortkasta tid om du alt ikke eskalerer til stefar. Anonymkode: a0fea...c7f
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #13 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da har du vel heller ingen forhåpninger om noe? Egentlig ikke en problemstilling? Tolker du henne feil? Anonymkode: b95c1...0fb Jeg liker henne godt. Jeg liker å henge med henne, snakke med henne. Har vel kanskje et lite håp når hun blir singel, men det kan jeg ikke si til henne. Anonymkode: 986e4...7d0
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #14 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg liker henne godt. Jeg liker å henge med henne, snakke med henne. Har vel kanskje et lite håp når hun blir singel, men det kan jeg ikke si til henne. Anonymkode: 986e4...7d0 Nettopp dette her blir feil. Hun tilhører en annen setting i livet sitt og du kan ikke fraskrive deg ansvar for hva som kanskje hender etter hvert. Trekk deg ut derfra og slutt med å knytte tette vennskapsbånd som kan forveksles med noe annet til sist, når damen er opptatt. Vis at du har ryggrad. Finn deg ei som er helt singel. Anonymkode: f5a0d...21a
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #15 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg liker henne godt. Jeg liker å henge med henne, snakke med henne. Har vel kanskje et lite håp når hun blir singel, men det kan jeg ikke si til henne. Anonymkode: 986e4...7d0 Da regner jeg med at hus ser på deg kun som en venn. Menn og kvinner har forskjellige syn der. Anonymkode: b95c1...0fb
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #16 Skrevet 26. oktober 2022 Er det dere som sitter på Shell og prater langt ut på natt som ei skrev om her for litt siden? Anonymkode: fb392...48e
Pia 51 år Skrevet 26. oktober 2022 #17 Skrevet 26. oktober 2022 Hold deg unna andre sine forhold - du gjør ille vondt
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #18 Skrevet 26. oktober 2022 Hvis hun har søkt om lån, og er i ferd med å flytte ut, ser jeg faktisk ikke problemet. Da er det jo slutt mellom hun og samboer. Da er det helt innafor å bare prate med en kollega. Så lenge hun ikke bare ser på deg som en kollega og venn, så kan det jo være en mulighet der. Anonymkode: 5bc50...665 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #19 Skrevet 26. oktober 2022 Vel, blir det ikke deg så blir det noen andre. Kommer neppe til å bli noe seriøst mellom dere, bare så det er sagt. Anonymkode: 3f502...b51
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #20 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hvis hun har søkt om lån, og er i ferd med å flytte ut, ser jeg faktisk ikke problemet. Da er det jo slutt mellom hun og samboer. Da er det helt innafor å bare prate med en kollega. Så lenge hun ikke bare ser på deg som en kollega og venn, så kan det jo være en mulighet der. Anonymkode: 5bc50...665 Endelig, takk, en som ikke slakter meg. Anonymkode: 986e4...7d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå