AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #141 Del Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Snart seksti og har langt hår. Mye billigere (klipper 1-2 ganger i året), enklere (slipper å føne, krølle, rette) og kan la det lufttørke. Anonymkode: f676a...483 Og jeg er 40 pluss og har en kort oppklippet bob til under ørene. Her hverken fønes, krølles, rettes det, ingen hårkur, ingen farging, og bare lufttørking. Jeg har og hatt twiggy klipp og det var lettest av alt. Vask, kam og gå. Ingen styling var nødvendig, og ingen gele, skum eller annet fiksfakseri. Virker som om noen tror at man må til med hundre stylingprodukter med kort hår. Anonymkode: 39f8d...93d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 27. oktober 2022 #142 Del Skrevet 27. oktober 2022 Jeg synes absolutt at 99,99% av alle kvinner ser best ut med langt hår. Jeg har tykt hår og det ser absolutt best ut når det er langt. Med langt mener jeg til brystvortene eller til midjen. Har prøvd kort hår og det så ut som en hjelm. Og det ble sinnsykt brusete. 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #143 Del Skrevet 27. oktober 2022 Jeg er 51, og håret har blitt gradvis kortere og tynnere de siste årene. Det vil liksom ikke vokse seg lengre. Hadde kort hår til opp i 20-årene og det var mye styr med hyppige frisørbesøk. Om det kryper lengre opp får jeg vurdere en lang bob og se om det vokser ut igjen. Anonymkode: 64a1c...b5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marigull69 Skrevet 27. oktober 2022 #144 Del Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 26.10.2022 den 11.03): Er selv dame på 31. Jeg har aldri tenkt til å klippe meg kort når jeg blir 35+. Har aldri skjønt poenget med å se mindre feminin ut ved å gjøre seg selv mer mandig ved å gå for kort hår... hvorfor gjør så mange damer det? Menn kan da umulig synes det er pent? Anonymkode: 5c61e...ebe Fordi det er så jævlig stygt og u-typetet med håret i en hestehale vel. Langt hår er lik kjedelig kjærring😆 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #145 Del Skrevet 27. oktober 2022 LuOiOO skrev (På 26.10.2022 den 16.28): Siden det ble litt ekstra snakk om Emma Watson. Enig i at det ikke var de beste bilde eksemplene. Hun ser bra ut med kort hår, og det var ikke det beste med langt hår. Var bare et tilfeldig "ferdigprodusert" kort/langt hår eksempel. Synes likevel hun sånn generelt ser/såg bedre ut med langt hår. Kan jo heller sammenligne langt hår i Harry Potter. (Pen og passende frisyre.) Til mote/reklamebilde for Prada med kort hår. (Stor nedgradering i mine øyne.) Nedeste var lite flatterende. Hun var også mye penere med langt. Anonymkode: 41efc...899 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #146 Del Skrevet 27. oktober 2022 Aner ikke om det egt er kort; men jeg klipper gjerne opp til skulderne mine. Jeg er i slutten av 20-årene og dette er kun fordi generelt har jeg håret i hestehale + det er såå jææævliiiiiiiiig drit med laaaaaaangt hår - spesielt når det kommer til å vaske det og gre det. Anonymkode: 58473...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 27. oktober 2022 #147 Del Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Og jeg er 40 pluss og har en kort oppklippet bob til under ørene. Her hverken fønes, krølles, rettes det, ingen hårkur, ingen farging, og bare lufttørking. Jeg har og hatt twiggy klipp og det var lettest av alt. Vask, kam og gå. Ingen styling var nødvendig, og ingen gele, skum eller annet fiksfakseri. Virker som om noen tror at man må til med hundre stylingprodukter med kort hår. Anonymkode: 39f8d...93d Hvor mye jobb det er med kort hår varierer veldig fra person til person. Jeg har hatt både kort og langt hår, og med mitt hår er det myyye mer jobb med kort hår enn med langt. Da må jeg vaske det hver dag, føne det og bruke stylingprodukt for at håret skal ligge slik det skal. Og det må klippes hver 6 uke. Med langt hår vasker jeg håret 2 - 3 ganger i uka, lufttørker det uten stylingprodukt og er hos frisør ca. 1 gang i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #148 Del Skrevet 27. oktober 2022 Noen hårtyper kler best å være lange, noen kler best å være korte. Noen ansiktsformer kler best langt hår, noen ansiktsformer kler best kort hår. Noen personligheter matcher best med langt hår, noen personligheter passer best med kort hår. Jeg kunne fortsatt i det uendelige, hva som passer best for enkelte er høyst individuelt. Alder er noe av det som bør ha minst å si når man skal velge hårlengde. Anonymkode: d1bff...4ce 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #149 Del Skrevet 27. oktober 2022 Jeg har så vidt bikka 30,og jeg har vanvittig tykt hår, derfor elsker jeg å ha det kortklipt! Er så mye jobb med det når det er langt... Anonymkode: 70e1e...3d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 28. oktober 2022 #150 Del Skrevet 28. oktober 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt,regelbrudd på bilder med opphavsrett,feilsitering,latterliggjøring,avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #151 Del Skrevet 28. oktober 2022 On 10/27/2022 at 8:46 AM, AnonymBruker said: Det virker som om mange her ikke skjønner at når man eldes endres kroppsfasong, hud og hår. Neida, dere skal dø med det lange rette håret med midtskill og med skinny jeans på. Tenker det kan være bra med litt selvinnsikt og tilpasse klær, sminke og hår etter alder når man når femti- og sekstiårene. Hvorfor skal man ikke få kle seg og se ut som vil selv om man er fylt 50 eller 60? Anonymkode: 37825...00f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #152 Del Skrevet 28. oktober 2022 Fordi alle er skjulte lesber Anonymkode: f340e...37d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #153 Del Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 26.10.2022 den 11.03): Er selv dame på 31. Jeg har aldri tenkt til å klippe meg kort når jeg blir 35+. Har aldri skjønt poenget med å se mindre feminin ut ved å gjøre seg selv mer mandig ved å gå for kort hår... hvorfor gjør så mange damer det? Menn kan da umulig synes det er pent? Anonymkode: 5c61e...ebe Jeg gir en blanke f*** i hva menn synes om mitt utseende. Det er faktiske en befrielse å komme seg løs fra det patrialske grepet! Anonymkode: 355c8...4a3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 28. oktober 2022 #154 Del Skrevet 28. oktober 2022 Hva i alle dager er det som foregår i denne tråden? Det er veldig sekt-aktig og bestemme hva slags hårfrisyre andre mennesker burde ha. Man trenger ikke like alle typer hårfrisyrer, og det er ok at noen kvinner foretrekker menn med hår, mens noen liker kortklipte menn, på samme måte som at noen menn liker kort hår på kvinner, mens andre liker langt. Ingen liker å bli fortalt hva slags hårfrisyre de burde ha. Det er hyggelig om noen sier at jeg er fin på håret etter å ha vært hos frisøren, men voksne mennesker har også muligheten til å holde kjeft om noen ikke faller i deres smak. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #155 Del Skrevet 29. oktober 2022 Når langt hår blir tynt og flisete pga alder og tap av hormoner, skal man da likevel tviholde på det ? Anonymkode: abbad...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 29. oktober 2022 #156 Del Skrevet 29. oktober 2022 Helene1982 skrev (4 timer siden): Hva i alle dager er det som foregår i denne tråden? Det er veldig sekt-aktig og bestemme hva slags hårfrisyre andre mennesker burde ha. Man trenger ikke like alle typer hårfrisyrer, og det er ok at noen kvinner foretrekker menn med hår, mens noen liker kortklipte menn, på samme måte som at noen menn liker kort hår på kvinner, mens andre liker langt. Ingen liker å bli fortalt hva slags hårfrisyre de burde ha. Det er hyggelig om noen sier at jeg er fin på håret etter å ha vært hos frisøren, men voksne mennesker har også muligheten til å holde kjeft om noen ikke faller i deres smak. Helt enig, det er mange generelt som tror deres subjektive mening gjelder for alle sammen, uavhengig hvor ofte de har møtt mennesker med ulik smak. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #157 Del Skrevet 29. oktober 2022 Har akkurat vært på en stor nasjonal konferanse der det var mange damer, en del av dem «godt voksne». Ble sittende å studere på hårfrisyrer under kjedelige innlegg😆. Vil påstå at frem til ca 50 år så er velstelt langt hår kledelig, men etter 50 «siger» ansiktstrekk nedover og langt hår forsterker linjene på en måte. Skulderlangt og noe oppklipt hår er da finere og mer kledelig. Blir håret tynt så er kort det beste, og kledelig👍🏼 Uavhengig av hårklipp; ingen kler «konferansejakken»…..OMG!!!🙈🙈 Anonymkode: 5dce0...cf5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #158 Del Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har akkurat vært på en stor nasjonal konferanse der det var mange damer, en del av dem «godt voksne». Ble sittende å studere på hårfrisyrer under kjedelige innlegg😆. Vil påstå at frem til ca 50 år så er velstelt langt hår kledelig, men etter 50 «siger» ansiktstrekk nedover og langt hår forsterker linjene på en måte. Skulderlangt og noe oppklipt hår er da finere og mer kledelig. Blir håret tynt så er kort det beste, og kledelig👍🏼 Uavhengig av hårklipp; ingen kler «konferansejakken»…..OMG!!!🙈🙈 Anonymkode: 5dce0...cf5 Hahaha, konferansejakke! 😂 Litt enig,der må jeg si! Anonymkode: 2f0d0...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 29. oktober 2022 #159 Del Skrevet 29. oktober 2022 Helene1982 skrev (14 timer siden): Hva i alle dager er det som foregår i denne tråden? Det er veldig sekt-aktig og bestemme hva slags hårfrisyre andre mennesker burde ha. Man trenger ikke like alle typer hårfrisyrer, og det er ok at noen kvinner foretrekker menn med hår, mens noen liker kortklipte menn, på samme måte som at noen menn liker kort hår på kvinner, mens andre liker langt. Ingen liker å bli fortalt hva slags hårfrisyre de burde ha. Det er hyggelig om noen sier at jeg er fin på håret etter å ha vært hos frisøren, men voksne mennesker har også muligheten til å holde kjeft om noen ikke faller i deres smak. Denne kommentaren burde egentlig ha avsluttet hele tråden 🙌 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #160 Del Skrevet 29. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Hahaha, konferansejakke! 😂 Litt enig,der må jeg si! Anonymkode: 2f0d0...3c5 Konferansejakke? hva er det? Anonymkode: 37825...00f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå