AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #21 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Fordi ikke alle liker å ha langt hår? Kan ha mange gøye frisyrer med halvkort hår, og det er så deilig å slippe alt styret med tørking av langt hår. Synes langt hår ofte ser ganske kjedelig ut. Og hva menn mener burde jo ikke ha noe som helst å si. Føler meg i alle fall veldig feminin selv om jeg ikke har hår til langt ned på ryggen. Anonymkode: a6629...89f Tror de fleste menn synes det er lite sexy når dama ser ut som en mann hu og... Anonymkode: 5c61e...ebe 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #22 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Fordi det er en gammel oppfatning at kvinner ser yngre ut med kort hår når de blir eldre. Jeg fikk høre det i hele oppveksten. Kvinner over en viss alder skal ikke ha langt hår. Osv.. Anonymkode: bec31...761 Samme her. Min søster sa at ingen skal ha langt hår etter man fyller 30🙄 Når jeg ser tilbake skulle jeg gjerne beholdt langt hår så lenge som mulig. Nå er jeg 41 og har halvlangt hår. Skal vurdere lengden når jeg fyller 50. Synes det er mange flotte damer over 50 som tviholder på pistrete, langt hår istedenfor å klippe det i en kul, kortere frisyre. Anonymkode: 6d5c9...f9d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #23 Del Skrevet 26. oktober 2022 Veldig langt hår er ofte synonymt med veldig lite trening. Og veldig få damer klarer style håret sitt ordentlig. Skulderkort hår er lettere å stelle og style. Anonymkode: 028dc...c9c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 26. oktober 2022 #24 Del Skrevet 26. oktober 2022 Denne diskusjonen har gått en stund. Og har gjort meg klokere 😄. Jeg har fått et mer nyansert syn på konehår og kjerring. Det er mange gode grunner for både det ene og det andre. Bottom line er at du gjør som du vil, og velger det som kler deg, i følge deg selv. Ikke så oppsiktsvekkende kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #25 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror de fleste menn synes det er lite sexy når dama ser ut som en mann hu og... Anonymkode: 5c61e...ebe For en tom og tragisk tankegang å tro at det å være sexy for en mann er kvinners mål og mening i livet Anonymkode: 27250...67b 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #26 Del Skrevet 26. oktober 2022 Derfor jeg som kvinne 44 år ikke har pult på 3 dager? Mitt korte hår? Anonymkode: 3d9d6...664 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 26. oktober 2022 #27 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Er selv dame på 31. Jeg har aldri tenkt til å klippe meg kort når jeg blir 35+. Har aldri skjønt poenget med å se mindre feminin ut ved å gjøre seg selv mer mandig ved å gå for kort hår... hvorfor gjør så mange damer det? Menn kan da umulig synes det er pent? Anonymkode: 5c61e...ebe Hva menn syns er pent er totalt uinteressant for mitt valg av hårlengde. Har aldri sett noen som blir mandig av å ha kort hår, da er det i tilfelle klesstil, holdning etc i tillegg til håret. Det beste med kort/halvlangt hår er at det er lettstelt og enkelt. Slipper å føne, tørker bare lett med en håndduk og er klar for dagen. Slipper å bruke tid og penger på hårkurer og annet, håret klippes så ofte at det er blankt og fint uansett, aldri flisete og pistrete. I tillegg slipper jeg å finne lange, ekle hårstrå overalt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #28 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror de fleste menn synes det er lite sexy når dama ser ut som en mann hu og... Anonymkode: 5c61e...ebe Så kvinner ser automatisk ut som menn om de ikke har langt hår? Herregud for et håpløst argument. Om menn ikke synes det er sexy, så er det vel deres problem. Anonymkode: a6629...89f 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #29 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så kvinner ser automatisk ut som menn om de ikke har langt hår? Herregud for et håpløst argument. Om menn ikke synes det er sexy, så er det vel deres problem. Anonymkode: a6629...89f Hvorfor skulle det være et problem for dem så lenge det finnes kvinner de synes er sexy som de får pult? Anonymkode: ee22d...d4d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #30 Del Skrevet 26. oktober 2022 Ikke alle har en hodeform som gjør at de kler kort hår. Og det ER ufeminint. Jeg kommer heller til å ha halvlangt, pistrete hår enn helt kort (kortere enn skulderlangt). Muligens sette inn litt extensions for fylde så lenge det ser ok ut. Anonymkode: fe626...a56 7 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #31 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke alle har en hodeform som gjør at de kler kort hår. Og det ER ufeminint. Jeg kommer heller til å ha halvlangt, pistrete hår enn helt kort (kortere enn skulderlangt). Muligens sette inn litt extensions for fylde så lenge det ser ok ut. Anonymkode: fe626...a56 Helt enig! Anonymkode: 5c61e...ebe 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 26. oktober 2022 #32 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): For en tom og tragisk tankegang å tro at det å være sexy for en mann er kvinners mål og mening i livet Anonymkode: 27250...67b Mål og mening i livet er å ta litt hardt i. En bør tenke litt på hva den andre synes mener jeg. Det er hensynsfullt. Å være seg selv for mye vitner om trass, det er ikke særlig positivt. Forutsatt at du virkelig ønsker å leve med en annen selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 26. oktober 2022 #33 Del Skrevet 26. oktober 2022 Snurrepurre skrev (8 minutter siden): Hva mener du med kort hår? Jeg jobber med mange damer 35+ og de aller aller fleste har hår til skuldrene. Det kalles vel strengt tatt «langt» hos frisøren 😆 er ei og anna over 50 som har klippa det kort-kort. Antar det er i forbindelse med overgangsalderen og at man blir veldig varm? 🙂 Jeg er 55, og har langt og tykt hår. Kommer ikke til å klippe det kort, men kanskje til skulderlengde igjen. Det med overgangsalder er faktisk en ting. Jeg har hatt mye hetetokter, og da er det så varmt med alt håret! Har alltid et hårstrikk i lomma, for det er en lettelse å samle det i hestehale eller topp når det er på det verste med varmen! Så jeg forstår at mange heller velger å ha kort hår. Jeg vil ikke ha kort hår, for det kler meg ikke. Jeg har også mye krøller, så det blir mer arbeid med kort hår for meg. Nå bare lufttørker jeg håret, og det ser fint ut. Hadde jeg hatt kort hår måtte jeg bruke mer tid på styling. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 26. oktober 2022 #34 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Tror de fleste menn synes det er lite sexy når dama ser ut som en mann hu og... Anonymkode: 5c61e...ebe Du mener at damer basically bare er menn med langt hår, og noen ganger sminke? 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #35 Del Skrevet 26. oktober 2022 Er 55. Jeg, og alle jeg kjenner på min alder,har halvlangt hår. Anonymkode: 9744a...bff 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #36 Del Skrevet 26. oktober 2022 Er vel fordi damer også blir tynnere i håret med alderen. Lett å glemme selv om mange damer klager på at menn blir tynnere i hyssingen. Anonymkode: 07b63...273 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 26. oktober 2022 #37 Del Skrevet 26. oktober 2022 (endret) Paramount skrev (1 time siden): Mål og mening i livet er å ta litt hardt i. En bør tenke litt på hva den andre synes mener jeg. Det er hensynsfullt. Å være seg selv for mye vitner om trass, det er ikke særlig positivt. Forutsatt at du virkelig ønsker å leve med en annen selvsagt. Å herlighet, og noen menn lurer på hvorfor flere kvinner velger å være alene. Jeg er bifil og sammen med en mann, men om lengden på håret mitt hadde vært grunnen til at vi var sammen så hadde jeg heller valgt å være singel, eller satset på en dame. Mannen min begynner forresten å få måne. Burde jeg gå fra ham da siden han ikke velger hårtransplantasjon eller tupe? Endret 26. oktober 2022 av Embla82 6 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 26. oktober 2022 #38 Del Skrevet 26. oktober 2022 (endret) Tror det er fjerde tråden om dette temaet jeg poster Kristian Valens forklaring på "konehår" 😄 Hvorfor alle kvinner klipper seg kort når de blir 42 og får "konehår"! (De første sekundene av videoen er litt dårlige, men det blir bra kvalitet igjen, bare se videre) Endret 26. oktober 2022 av Million la til et ord 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #39 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Tror de fleste menn synes det er lite sexy når dama ser ut som en mann hu og... Anonymkode: 5c61e...ebe Vet ikke. Jeg har aldri vært sammen med menn som har vært så overfladiske eller så usikre at en kvinne med kort hår blir for mye for dem å håndtere. «Sexy» er heller ikke ensbetydende med langt hår. Det finns plenty av sjuskete og lite sexy og feminine kvinner med langt hår. Anonymkode: 182bd...5fa 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 26. oktober 2022 #40 Del Skrevet 26. oktober 2022 Fordi langt hår krever noe vedlikehold, eventuelt farging, styling etc. Det er fordi de ikke gidder. Men syns 35 er vell ungt for kone klippen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå