AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #1 Skrevet 26. oktober 2022 Hadde Corona (antagelig omikron) i mars. Selve sykdomsforløpet gikk fint, men har i etterkant vært plaget med en del ting. Får hetetokter, føler meg trøtt har hodepine og feberfølelse i kroppen. Dette kommer og går. Lange perioder der hjeg føler meg helt fin, men så kommer disse merkelige symptomene igjen. Lurer på om noen andre har opplevd dette. Og evt om noen har noen gode tips for bedring. (Og nei, det er ikke overgangsalder. Er 34 år gammel ) Anonymkode: f7909...667
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #2 Skrevet 26. oktober 2022 Samme her:(( hadde i februar Anonymkode: 6d82b...ed7
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #5 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): ME? Anonymkode: d2f8a...cd2 Ts her. Nei, det tror jeg ikke. Jeg blir sliten, men jeg fungerer jo i full jobb og en hektisk hverdag med barn. Er bare ubehagelig å hangle over en så lang periode Anonymkode: f7909...667 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #6 Skrevet 26. oktober 2022 Er du vaksinert? Anonymkode: f4a4a...fb7 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #7 Skrevet 26. oktober 2022 Jeg fikk hjelp hos refleksolog etter sen-covid. Var skeptisk, men det var faktisk helt fantastisk. Ei venninne som var syk i flere måneder etter, ble bra etter 3 behandlinger. For meg holdt det med 2. Anbefaler også at du sjekker d vitamin. Anonymkode: d42ae...132
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #8 Skrevet 26. oktober 2022 Jeg har long covid. Men det er etter den første virusvarianten fra Wuhan. Har hatt omikron også. Anonymkode: 68030...d58
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #9 Skrevet 26. oktober 2022 Du kan komme i overgangsalderen i den alderen faktisk…. Så ville sjekket det ut Anonymkode: 851cb...820
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #10 Skrevet 26. oktober 2022 Tok du vaksinen? Jeg tok første dose. Har aldri hatt korona har ikke vært forkjølet heller. Siden da har jeg følt meg slik av å på. Hodepine feberfølelse og hetetokter til å med i kulden, svimmel og uro.har aldri følt meg sånn før er 24 år. Har sjekka alle verdiene mine og alt var fint.. Anonymkode: 9fda1...b6e 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #11 Skrevet 28. oktober 2022 Samme her. Fortsatt veldig plaget med hodepine, feberfølelse og konsentrasjonsvansker etter Covid i Februar. Fungerer ikke i jobb. Men jeg fikk 3.dose vaksine og covid nesten samtidig, så jeg vet faktisk ikke om plagene skyldes covid eller vaksine. Anonymkode: 987d7...a69 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #12 Skrevet 28. oktober 2022 Plages her også etter 2. runde med covid. Hodepine, utmattet, stikkinger i hjertet, oppkast. 4 uker etter siste smitte. Anonymkode: cca36...54e 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #13 Skrevet 28. oktober 2022 At du er 34 er ikke noe hinder for at du kan være blant de som kommer i overgangsalderen ekstra tidlig. Det skjer. Ville sjekket det ut hos lege. En blodprøve kan kanskje vise om det gjelder deg. Måle hormonnivåene. Anonymkode: 6b864...7a8
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #14 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 26.10.2022 den 18.19): Du kan komme i overgangsalderen i den alderen faktisk…. Så ville sjekket det ut Anonymkode: 851cb...820 Jeg fikk overgangsalderen og covid samtidig😬 Anonymkode: 19566...b5e
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #15 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 26.10.2022 den 18.05): Jeg fikk hjelp hos refleksolog etter sen-covid. Var skeptisk, men det var faktisk helt fantastisk. Ei venninne som var syk i flere måneder etter, ble bra etter 3 behandlinger. For meg holdt det med 2. Anbefaler også at du sjekker d vitamin. Anonymkode: d42ae...132 Refleksologi har like mye for seg som Dureks heksedoktori, så det var nok en tilfeldighet. Det baserer seg på magiske kraftfelt og lignende overtro. Oversiktsstudie (studie av flere studier) har konkludert med at «De beste resultatene til nå kan ikke vise at refleksologi er en effektiv behandling av noen medisinsk tilstand». Is reflexology an effective intervention? A systematic review of randomised controlled trials - PubMed (nih.gov) Anonymkode: e9a02...dcb 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #16 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 26.10.2022 den 10.47): Hadde Corona (antagelig omikron) i mars. Selve sykdomsforløpet gikk fint, men har i etterkant vært plaget med en del ting. Får hetetokter, føler meg trøtt har hodepine og feberfølelse i kroppen. Dette kommer og går. Lange perioder der hjeg føler meg helt fin, men så kommer disse merkelige symptomene igjen. Lurer på om noen andre har opplevd dette. Og evt om noen har noen gode tips for bedring. (Og nei, det er ikke overgangsalder. Er 34 år gammel ) Anonymkode: f7909...667 Både covid og vaksiner mobiliserer immunforsvaret. Når det skjer, øker forbruket av vitaminer og mineraler dramatisk (spesielt forbruket av sink, magnesium og D-vitamin) og lagrene tømmes. I det siste har vi fått mobilisert immunforsvaret med to-tre vaksiner og en eller to runder med covid. Da er lagrene med mineraler og fettløselige vitaminer for mange på lavmål. Det kan være lurt å etterfylle immunforsvarets drivstofflager etter det vi har vært gjennom de siste to årene. Noen quickfix er det ikke. Å kurere mangel på mineraler og fettløselige vitaminer kan ta minst et år med tilskudd. Anonymkode: cd83a...e63 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #17 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Refleksologi har like mye for seg som Dureks heksedoktori, så det var nok en tilfeldighet. Det baserer seg på magiske kraftfelt og lignende overtro. Oversiktsstudie (studie av flere studier) har konkludert med at «De beste resultatene til nå kan ikke vise at refleksologi er en effektiv behandling av noen medisinsk tilstand». Is reflexology an effective intervention? A systematic review of randomised controlled trials - PubMed (nih.gov) Anonymkode: e9a02...dcb Du har åpenbart aldri vært hos refleksolog før. Anonymkode: d42ae...132
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå