Gå til innhold

Ekskona til samboer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ekskona til min samboer, de har 2 barn.

Hun har uten min tillatelse sjekket rullebladet mitt, jeg har ikke noe på rulleblad men dette er brudd på personvern, i tillegg har hun lagd en fake Snap profil på mitt navn og skrevet masse stygt til folk. Kan jeg anmelde dette?

Hun går i tillegg rundt og sprer rykter og løgner, jeg er så møkkalei. Har aldri gjort henne noe, hun takler bare ikke at eksen har funnet seg ny.

Anonymkode: 6cb21...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan har hun liksom skjekket rullebladet ditt? Er hun politi? Hvordan mener du hun fikk tilgang til ditt rulleblad?

Anonymkode: 37ff6...c0d

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun har sjekket rullebladet ditt uten grunn så regner jeg med at hun har en jobb som gjør at hun har muligheten til det? Da bør arbeidsgiveren hennes få beskjed. 

Anonymkode: 7a9a1...746

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har hun klart å sjekke rullebladet ditt? Og det med å lage snap i ditt navn og dumme deg ut er jo helt sykt. Jeg ville anmeldt hele greien. Sørg for å ta screenshot av alle bevis du finner. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har en jobb og familiemedlem av henne har også jobb hvor de får tilgang til sånt. Hun viste bildet av rullebladet mitt til min samboer, så derfor jeg vet at det stemmer hun har gjort det. Men jeg har aldri gitt samtykke til det. Dette er å over grensa, hun driver i tillegg å tar bilder og overvåker oss.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få stopp på dette, vi har ikke gjort henne noe. Hun greier bare ikke å komme seg videre i livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hun har en jobb og familiemedlem av henne har også jobb hvor de får tilgang til sånt. Hun viste bildet av rullebladet mitt til min samboer, så derfor jeg vet at det stemmer hun har gjort det. Men jeg har aldri gitt samtykke til det. Dette er å over grensa, hun driver i tillegg å tar bilder og overvåker oss.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få stopp på dette, vi har ikke gjort henne noe. Hun greier bare ikke å komme seg videre i livet. 

Hun og samboeren din har to barn sammen, prøv å var venner selv om det ikke er så lett. Be hun ut på kaffe eller noe sånt og ta det opp.

Anonymkode: e41d1...cdd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anmeld det. Det er ikke lov og overhodet ikke greit! Hva feiler det enkelte mennsker..

Anonymkode: 1ac59...4f1

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, dette er ulovlig og du har egentlig ikke annet valg enn å rapportere det til arbeidsgiver såfremt du ikke ønsker et samfunn hvor folk tar seg til rette på denne måten. For du må bare gå ut fra at dette kommer hun til å gjøre mot flere.

Men hvem i all verden er så stokk dum at de gjør noe som kan koste dem jobben og skryter av det til eksen? Når de ikke en gang har noe graverende å vise til? "Ædda bædda, nydama di har helt rent rulleblad. Så det så."

Det er ganske imponerende at dette mennesket har en jobb i det hele tatt. Jeg tror ikke det varer lenge.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NymeriaRhoynar skrev (5 minutter siden):

OK, dette er ulovlig og du har egentlig ikke annet valg enn å rapportere det til arbeidsgiver såfremt du ikke ønsker et samfunn hvor folk tar seg til rette på denne måten. For du må bare gå ut fra at dette kommer hun til å gjøre mot flere.

Men hvem i all verden er så stokk dum at de gjør noe som kan koste dem jobben og skryter av det til eksen? Når de ikke en gang har noe graverende å vise til? "Ædda bædda, nydama di har helt rent rulleblad. Så det så."

Det er ganske imponerende at dette mennesket har en jobb i det hele tatt. Jeg tror ikke det varer lenge.

For å vise at hun har kontroll, må legge til at hun er den meste hatet personen her på bygda. Krangler med absolutte alle. 
Hun er stokk dum, hun deler også konfidensielt opplysninger til andre. 
Hun har blant annet sjekket register til alle foreldrene i klassen til barna😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

For å vise at hun har kontroll, må legge til at hun er den meste hatet personen her på bygda. Krangler med absolutte alle. 
Hun er stokk dum, hun deler også konfidensielt opplysninger til andre. 
Hun har blant annet sjekket register til alle foreldrene i klassen til barna😅

Gå videre med det! Så blir hun bannlyst fra alle sånne muligheter framover! Rappoter de som hjelper hun!

Anonymkode: 1ac59...4f1

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å snoke i slike registre uten grunn er langt fra greit. Her bør du anmelde.

Er denne kvinnen helt normal? Det høres utrolig dumt ut å snoke i register,og så ta bilde av det og vise at hun har begått dette lovbruddet. Hun virker såpass lite smart at hun kanskje ikke vet sitt eget beste,ergo bør hun få ett verge😅

Anonymkode: 37554...c23

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anmeld!

Dette du ta videre til politiet. Dette er et alvorlig brudd på personvernloven, og bør absolutt anmeldes!

Anonymkode: d7e54...844

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt innsyn i rulleblad etc registreres og skal logges med årsak nå etter GDPR og personvernforodningen ble innført i 2018. Det er med andre ord brudd på personvern og årsak til irettesettelse hvis noen så mye som sier at de har sett på ditt rulleblad - enda verre tatt bilde av det eller skrevet det ut. Hvis dette virkelig er tilfelle så vil noen miste jobben sin over dette...

Anonymkode: c4956...4bd

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ekskona til min samboer, de har 2 barn.

Hun har uten min tillatelse sjekket rullebladet mitt, jeg har ikke noe på rulleblad men dette er brudd på personvern, i tillegg har hun lagd en fake Snap profil på mitt navn og skrevet masse stygt til folk. Kan jeg anmelde dette?

Hun går i tillegg rundt og sprer rykter og løgner, jeg er så møkkalei. Har aldri gjort henne noe, hun takler bare ikke at eksen har funnet seg ny.

Hvorfor er du i dette forholdet, ts?

Altså - hvorfor velger du å opprette et forhold til en mann, hans to barn, deres mor og hele gjengen sin slekt når mannen det gjelder altså har valgt enten en mor som ikke er godt egnet til oppgaven, eller som han sammen med ikke er godt egnet til oppgaven forelder? Hva får du ut av det? Om du senere tenker velge få barm med han vil de barna være søsken av denne kvinnens barn. 

Symes du det er et ansvarlig valg? Gitt at det finnes millioner av andre menn, bare her i Norge? Om dere har fabelaktig sex - ha det. Og etabler et forhold med en person som ikke har valgt å få barn på feil premisser.

Anonymkode: 4f284...2da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor er du i dette forholdet, ts?

Altså - hvorfor velger du å opprette et forhold til en mann, hans to barn, deres mor og hele gjengen sin slekt når mannen det gjelder altså har valgt enten en mor som ikke er godt egnet til oppgaven, eller som han sammen med ikke er godt egnet til oppgaven forelder? Hva får du ut av det? Om du senere tenker velge få barm med han vil de barna være søsken av denne kvinnens barn. 

Symes du det er et ansvarlig valg? Gitt at det finnes millioner av andre menn, bare her i Norge? Om dere har fabelaktig sex - ha det. Og etabler et forhold med en person som ikke har valgt å få barn på feil premisser.

Anonymkode: 4f284...2da

Fordi jeg elsker denne mannen, har tenkt gjennom flere ganger på om det er verdt og det er det absolutt. Hvorfor la et bitter menneske ødelegge for kjærligheten i mitt liv? Han er virkelig å kjempe for og min bestevenn. Forlater jeg han, så vinner hun. Jeg synes synd på de barna hans, ikke rart de griner når de skal til moren sin. Men nå har jeg jo makta, nå har hun gjort så mye ulovlig at dette vil jo hun tape på.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper at tråd-starter her aldri i verden kommer til å kontakte sjefen til denne personen, eller anmelde denne oppførselen til noen andre. 

Det kommer mest sannsynlig bare å gå i klaging her på Kvinneguiden angående dette... 

Anonymkode: dd367...e3b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg tipper at tråd-starter her aldri i verden kommer til å kontakte sjefen til denne personen, eller anmelde denne oppførselen til noen andre. 

Det kommer mest sannsynlig bare å gå i klaging her på Kvinneguiden angående dette... 

Anonymkode: dd367...e3b

Dette stemmer ikke😊 har allerede gjort noe med saken, nå er det bare å vente på hva det blir gjort med saken. Håper i alle fall at det blir slutt på all unødvendig tull og drama. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvis dette er tilfelle, må du anmelde henne

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...