AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #1 Skrevet 26. oktober 2022 Jeg har blitt for gammel til å dra ut i helgene for å møte folk og Tinder er ikke noe for meg. Hva gjør man når man må begynne på nytt i midten av 30-årene? Anonymkode: 847f1...2af
TheHairyToothfairy Skrevet 26. oktober 2022 #2 Skrevet 26. oktober 2022 Når folk i 60årene drar ut for å treffe andre så kan vel du også? Kanskje på andre typer steder enn du har gått før, men fremdeles ut 4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #3 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg har blitt for gammel til å dra ut i helgene for å møte folk og Tinder er ikke noe for meg. Hva gjør man når man må begynne på nytt i midten av 30-årene? Anonymkode: 847f1...2af Du gjør det ikke lett for deg selv hvis du ikke vil gå ut og heller ikke bruke apper. Kanskje du kan møte noen gjennom lag- og organisasjoner, kurs..? Felles møtearenaer for folk som deler hobbyer eller interesser, rett og slett. Hvorfor ikke datingapper? Jeg møtte kjæresten min på tinder, jeg. Hadde egentlig bare tenkt å ha det litt morro, men så viste det seg at han er en veldig bra fyr 🤷♀️ Anonymkode: 07470...a6e 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #4 Skrevet 26. oktober 2022 56 minutter siden, TheHairyToothfairy said: Når folk i 60årene drar ut for å treffe andre så kan vel du også? Kanskje på andre typer steder enn du har gått før, men fremdeles ut Jeg tenkte mer på utesteder fredag og lørdag kveld. Det er sikkert mange andre steder jeg kan dra til. Det er hele grunnen til at jeg spør Anonymkode: 847f1...2af
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #5 Skrevet 26. oktober 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Du gjør det ikke lett for deg selv hvis du ikke vil gå ut og heller ikke bruke apper. Kanskje du kan møte noen gjennom lag- og organisasjoner, kurs..? Felles møtearenaer for folk som deler hobbyer eller interesser, rett og slett. Hvorfor ikke datingapper? Jeg møtte kjæresten min på tinder, jeg. Hadde egentlig bare tenkt å ha det litt morro, men så viste det seg at han er en veldig bra fyr 🤷♀️ Anonymkode: 07470...a6e Det finnes sikkert datingapper jeg kan prøve, men akkurat Tinder tror jeg ikke er for meg. Hvis du har tips om andre så vil jeg gjerne vite om dem. Anonymkode: 847f1...2af
Tomas77 Skrevet 26. oktober 2022 #6 Skrevet 26. oktober 2022 25 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tenkte mer på utesteder fredag og lørdag kveld. Det er sikkert mange andre steder jeg kan dra til. Det er hele grunnen til at jeg spør Anonymkode: 847f1...2af Det er da mange utesteder som er hovedsakelig fulle av folk i 30-40 årene. 1
døgnflue Skrevet 26. oktober 2022 #7 Skrevet 26. oktober 2022 (endret) 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har blitt for gammel til å dra ut i helgene for å møte folk og Tinder er ikke noe for meg. Hva gjør man når man må begynne på nytt i midten av 30-årene? Anonymkode: 847f1...2af Jeg møtte mannen min igjennom hobby, det ble via internett er med i de internettmiljøene på hobby som er der, begynte å snakke der også ble der bare mer og mer. Men planen min før det bare skjedde var å bli med på hobby arrangementer for det er litt mer trivelig og møte noen med lik interesse. Men var også for å treffe venner og kanskje noe mer så var jeg heldig med at det ble også mer. Men også fått 2 flotte venniner fra miljøet. Endret 26. oktober 2022 av døgnflue
TheHairyToothfairy Skrevet 26. oktober 2022 #8 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenkte mer på utesteder fredag og lørdag kveld. Det er sikkert mange andre steder jeg kan dra til. Det er hele grunnen til at jeg spør Anonymkode: 847f1...2af Joda, men det finnes jo utesteder også som egner seg bedre til mer modne gjester. Trenger jo ikke være rave party og grisefylla 1
exictence Skrevet 26. oktober 2022 #9 Skrevet 26. oktober 2022 Du kan melde deg på noe aktivitet, kurs mm. Eks dans? Jeg går ikke ut for å treffe noen, men bruker gjerne en dating app og avtaler en date på den måten. Jeg er over 50
Ariya82 Skrevet 26. oktober 2022 #10 Skrevet 26. oktober 2022 Jeg har tro på at man kan treffe noen hvorsomhelst. Kanskje naivt men… sånn som i dag tidlig, var det en far på skolen til sønnen min som hilste og smilte, vi fikk en god blikkontakt. Ikke for at jeg tror vi kommer til å gifte oss i morra, men det var en liten kontakt som ga en god følelsen, og kanskje vi ser litt ekstra etter hverandre neste dag. Sånn kan skje på butikken, bussen, ja you name it! Plutselig treffes man i en annen anledning, også er kontakten i gang! 1
Pia 51 år Skrevet 26. oktober 2022 #11 Skrevet 26. oktober 2022 Hyttetur med venner, mange som er single. Festivaler, konserter,
Jaytee Skrevet 26. oktober 2022 #12 Skrevet 26. oktober 2022 Man må nesten «putte seg» selv out there, og bjuda på hvis man ønsker å møte noen. 2
Flintis Skrevet 26. oktober 2022 #13 Skrevet 26. oktober 2022 Jaytee skrev (4 minutter siden): Man må nesten «putte seg» selv out there, og bjuda på hvis man ønsker å møte noen. Hva ligger i å bjuda på?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #14 Skrevet 26. oktober 2022 Gjør ting som du trives med. Meld deg på et kurs som interesserer deg, en tur, en turgruppe, hundetreff, håndtverk, frivillig arbeid hos frivillighetssentralen.. det er muligheter overalt. Gjør ting som gjør deg godt, og som får deg til å smile, da tiltrekker du deg likesinnede. Å gå ut på byen for å finne noen er bare patetisk. Da ender du fort opp med et alkoholisert partyhode. Anonymkode: 934ce...b6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå