Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i en vanskelig prosess, vært prøver i 2,5 år nå. Noen som har noen solskinnshistorier? Trenger litt oppmuntring og håp 😅

Anonymkode: e6d92...520

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var prøver i 5 år, før jeg fikk jenta vår, var igjennom  5 sa og en exu, løste seg til slutt og har en jente og en gutt❤️❤️

Fikk påvist pcos, og ble gravid ved hjelp av pergotime og metformin. 

Anonymkode: 1f725...691

• Hjerte 1
Skrevet

Har prøvd i 8 år, 7 forsøk med ivf.  Har termin om 1 mnd ❤️❤️hadde tenkt å gi oss, men måtte prøve en siste gang, og er såå glad for at vi gjorde det!!!

Anonymkode: 0fab3...350

• Hjerte 2
Skrevet

Prøvd i 5 år, er nå gravid i 1. trimester, snart 2.🤞 ingen IVF, begge har vært til utredning flere ganger, men aldri funnet noen avvik. 

Anonymkode: 53794...d19

• Hjerte 1
Skrevet

Prøvde lenge etter en SA. Gikk ett år og da ble det ivf. Ingen skjønte hvorfor vi slet. Ingen diagnose, ingen "feil". Ble gravid på ivf ved første forsøk

Anonymkode: b8a22...f1d

• Hjerte 1
Skrevet

Prøvde i 3 år, ble gravid på første IVF. Gutt. Søskenforsøk noen år senere, gravid på første IVF, mistet. Gravid igjen på fryseforsøk. Gutt. 

Anonymkode: 17439...da5

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ser både du og andre innlegg har prøvd lengre enn oss, men vi prøvde i rundt ett år. Jeg tok maaange graviditetstester og var skuffet og lei meg hver måned. Ingen antydning til strek. Rett før jeg ble gravid var jeg skikkelig sint og muggen og tok en test som var negativ. Jeg var skikkelig irritert og sa til samboeren min at jeg ville begynne på p piller igjen for å slippe å bli skuffet, i tillegg bestilte vi time hos fertilitetsklinikk. Dagen etter fikk vi positiv test 😅

Anonymkode: 48de3...24f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

3,5 år her og 3 spontanaborter det siste året før jeg ble gravid med første. Fikk påvist pcos og høyt stoffskifte 6 mnd etter vi begynte å prøve, hadde vært uten hormonprevensjon da 1 år. Så fikk da god hjelp fra en gynekolog på sykehuset på veien til en graviditet. Ble videre utredet når jeg spontanaborterte og skulle settes på venteliste til ivf kort tid etter at vi fikk positiv test, igjen. Har nå to friske jenter, nummer to satt nemlig på første pp, 3mnd etter prevensjonsslutt av p-piller (brukte kondom i noen måneder pga utredning for celleforandringer).

Anonymkode: 14cec...2c3

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...