Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #1 Skrevet 3. desember 2005 Jeg har fått en sms som jeg bare må finne ut hvem som har sendt til meg. Har søkt på gulesider, 1880 osv men det er ingen treff! Hvorfor det? Og hvordan kan jeg finne det ut?
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #2 Skrevet 3. desember 2005 Jeg har fått en sms som jeg bare må finne ut hvem som har sendt til meg. Har søkt på gulesider, 1880 osv men det er ingen treff! Hvorfor det? Og hvordan kan jeg finne det ut? ← nei,en kan være anonym
Shagya Skrevet 3. desember 2005 #3 Skrevet 3. desember 2005 Man kan reservere seg mot at identiteten kan spores opp via 1880, gulesider osv..
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2005 #4 Skrevet 4. desember 2005 Ingen kan lenger opprette et abonement anonymt (slik man kunne tidligere med kontantkortabonement). Så telefonoperatørene vet hvem som har de enkelte nummerene, men alle kan reservere seg mot å stå i telefonkatalogen (og da gjelder det også alle andre søketjenester).
Gjest gjest1 Skrevet 4. desember 2005 #5 Skrevet 4. desember 2005 Hvor henvender man seg for å bli reservert mot visning på slike søkesider? Det holder vel ikke lenger bare å ringe Telenor.
~sikka~ Skrevet 4. desember 2005 #6 Skrevet 4. desember 2005 Hvor henvender man seg for å bli reservert mot visning på slike søkesider? Det holder vel ikke lenger bare å ringe Telenor. ← Joda det skal ihvertfall holde å bare ringe dem. De kan legge inn tjenesten for deg med ett par tastetrykk. (som regel tar det noen uker før alle opplysningstjenester er oppdaterte - så gi det litt tid etter du har snakket med dem.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå