Gå til innhold

Medisin for å dempe vonde følelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har PTSD og går i traumeterapi etter mange år med psykisk mishandling og seksuelle overgrep av eksmannen min. Jeg må stadig forholde meg til han pga barn, og av og til etter kontakt eller flashbacks sliter jeg veldig med forferdelig vonde følelser. Det er minner om hva han har gjort, angst, gruer meg til konfrontasjoner osv. 

Jeg går i terapi og vet jo at det er veien ut, men av og til ville jeg så gjerne hatt en liten pause fra alt det vonde. Jeg har fått vival 3 mg av legen, men det hjelper ingenting. Noen som har noe erfaring? Det virker ikke som om fastlegen forstår meg helt og psykologen vil ikke uttale seg om medisiner. 

Anonymkode: 058d7...6a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har PTSD og går i traumeterapi etter mange år med psykisk mishandling og seksuelle overgrep av eksmannen min. Jeg må stadig forholde meg til han pga barn, og av og til etter kontakt eller flashbacks sliter jeg veldig med forferdelig vonde følelser. Det er minner om hva han har gjort, angst, gruer meg til konfrontasjoner osv. 

Jeg går i terapi og vet jo at det er veien ut, men av og til ville jeg så gjerne hatt en liten pause fra alt det vonde. Jeg har fått vival 3 mg av legen, men det hjelper ingenting. Noen som har noe erfaring? Det virker ikke som om fastlegen forstår meg helt og psykologen vil ikke uttale seg om medisiner. 

Anonymkode: 058d7...6a1

Jeg får medisiner som demper angst og uro. Fikk disse på resept først hos fastlege,men nå har lege ved dps overtatt,og økt dosen min.

Jeg ville byttet psykolog.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...