kraftwerk Skrevet 28. oktober 2022 #41 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg måtte begynne å bruke topp siden jeg ble tjukk og spilene begynte å gnage på magen. Puppene har blitt mye mer hengete etter å ikke ha noe støtte:/ Har c cup. Bruker sloggi zero feel. Er veldig kresen på at de ikke må stramme og føler «billig versjonene» til lindex, cubus ikke er så behagelige. Savner å kunne bruke ordentlig bh innimellom selv om topp er fryktelig behagelig. Anonymkode: 4f691...792 Puppene begynner faktisk å henge mer når man bruker bh, fordi de holder brystene oppe. Man får dermed ikke brukt muskulaturen i brystene, men det får man gjort når man bruker bh-topp. Det du merker nå av at brystene henger, er nok fordi du har brukt bh i alle år.
kraftwerk Skrevet 28. oktober 2022 #42 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 26.10.2022 den 7.06): Hva mener du med bh-topp? Mener du disse bh'ene som ikke har hemper på ryggen, men som man bare må tre over hodet? Jeg bruker ikke slike. Jeg synes de er forferdelige å få både på og av om jeg er litt fuktig på kroppen (og det er jeg som regel rett etter dusjen), og så kommer det deodorant på dem om jeg må dra dem ned over armhulene eller vente med deo til etter jeg har tatt dem på. Jeg bruker spilefrie bh'er med hempe i stedet. Anonymkode: 4038a...e3b Syntes ikke de er noe ekle å ta på, men nå har jeg til vane å ikke ta på meg klær når jeg er fuktig. Pleier å være tørr når jeg kler på meg etter en dusj o.l. Pleier å ta på deodorant etter jeg har tatt på bh, så jeg har aldri hatt det problemet du snakker om her 😊
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #43 Skrevet 28. oktober 2022 kraftwerk skrev (2 minutter siden): Puppene begynner faktisk å henge mer når man bruker bh, fordi de holder brystene oppe. Man får dermed ikke brukt muskulaturen i brystene, men det får man gjort når man bruker bh-topp. Det du merker nå av at brystene henger, er nok fordi du har brukt bh i alle år. Tror ikke det har så mye å si om man har brukt bh eller ikke på om puppene henger. Men jeg kan skjønne om de begynner å henge mer hvis de er veldig store og henger ned, så blir de jo dratt ned konstant av gravitasjonen også, noe som sikkert kan føre til at de permanent henger litt mer ned, men som oftest er det bare gener. Mine henger ikke ned, men noen ganger er de mer slappe naturlig og noen ganger mer stramme, så de vil se mer hengete ut når de er slappere, selv om jeg ikke har overheng, men det endrer seg hvertfall for meg dag til dag, men også når du blir eldre vil de henge mer på grunn av elastiteten i huden svekkes vil jeg tro Anonymkode: a266c...984 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #44 Skrevet 28. oktober 2022 Jeg bruker både BH, topper, blonder til pynt, sportsbh, går uten osv. Alt til sitt bruk. Men det jeg kanskje bruker mest er spileløse bher fra Cubus, de er nesten en blanding av bh og topp, helt myke, men litt formpresset. Helt fantastiske! Passer 65E på Cubus, Change osv og 70D på feks H&M. 70 er litt stort, men kan brukes. Er 35ish. Anonymkode: bc673...a0b
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #45 Skrevet 28. oktober 2022 Bruker topp fordi jeg er så godt som flat. A-cup er for stort. Anonymkode: 5db5a...98c
Skyblue7 Skrevet 28. oktober 2022 #47 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bruker 70E, men puppene er ikke så veldig tunge fordi de henger ikke ned, så jeg bytter bare mellom å bruke vanlig bh og å bruke bh topp (bruker ikke fine, bruker sånne som minner om sports bh men ikke er stramt og ubehagelig og ekkelt stoff) . Bruker vanlig bh om jeg vil vise frem puppene, og topp om jeg vil at puppene skal ligge mer flatt sett fra siden under en t skjorte eller genser. Bruker også topp om jeg har en dag der jeg føler meg altfor kvelt av å ha på vanlig bh lol med topp mener jeg noe sånt noe forhåpentligvis funker bildet, har aldri limt inn bilde før Anonymkode: a266c...984 Jeg bruker også sånne! Finner ingen gode BH er (prøvd det meste, spesialbytikker. change +++) Har store bryster, men lite heng. Veldig fornøyd med BH topper.
solsolsol Skrevet 28. oktober 2022 #48 Skrevet 28. oktober 2022 Jeg bruker vanlig bh på jobb, bare singlet når jeg er hjemme og later meg og sportsbh (ala noe sånt https://www2.hm.com/no_no/productpage.1001184003.html) når jeg er i aktivitet. Har liten a-cup, men lubben og gammel nok til at det er ubehagelig å være aktiv uten noe støtte 😅
Gjest EmKay Skrevet 28. oktober 2022 #49 Skrevet 28. oktober 2022 Fikser ikke spiler så bruker stortsett BH-topp eller spileløse BHer. Før jeg fikk barn gikk jeg ofte uten også, men nå synes jeg det er ok med noe som holder de "tomme teposene" pittelitt på plass. Jeg trenger ikke noe særlig støtte sånn sett, så spileløst funker utmerket og er mye med behagelig enn tradisjonelle BHer. 😄
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #50 Skrevet 28. oktober 2022 Bruker ingenting og er vel en C cup Anonymkode: f03e8...187
pia mater Skrevet 28. oktober 2022 #51 Skrevet 28. oktober 2022 Elsker denne typen fra Cubus: https://cubus.com/no/p/mika-wear-bralette-spilelos-bh-hvit-undertoy-sports-bh-dameklar/7324675_F900 Jobber i helse og trenger noe behagelig. Å stå på smitterom og ene bh-stroppen glir ned er et mareritt. Nå syns jeg bh med spiler er ubehagelige å gå med. Tror jeg bruker 65D. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #52 Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 27.10.2022 den 15.48): Hva er egentlig greia med at på KG er 65E og 70E en stor størrelse? Forstår ikke. Bruker folk feil størrelse? Anonymkode: 0f95e...521 Jeg skrev 70 e og at jeg trenger løft. Jobbet med undertøy ( ikke change ) i 25 år , så tror ikke jeg bruker feil str nei 😅 e er stor cup, selvom jeg skjønner at 70 e er mindre pupper enn feks 100 c… nå er det jo en liten og slank kropp som skal bære disse store brystene også da. Jeg har ikke silikon og de henger. De fleste naturlige i 65 e og 70 e trenger løft, både for utseende, ryggen, skuldrene .. og faktisk også unngå sopp av at hud gnisser mot hud ( sett dette på kunder som ikke bruker støtte.) det er nok ikke en kg greie ,og e cup er stort. ( om du går ut fra euro str, og ikke change str) Anonymkode: 47789...b04 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå