Gå til innhold

Hvor mange av dere bruker bh-topp? Og hvor mange av dere bh?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor bruker du det du gjør???

Jeg vet ikke om jeg skal bruke penger på topp i stedenfor bh, og passer det mer på yngre enn vi som er i begynnelsen av 40 åra...

Anonymkode: 552ef...ff1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har G-cup, så jeg bruker skikkelig BH. Hadde jeg ikke trengt støtten hadde jeg sikkert prøvd andre ting også. Men det viktigste er at det sitter bra og ser greit ut under andre klær.

Anonymkode: 8e630...7d0

• Liker 1
Skrevet

BHtopp ser behagelig ut, men jeg har store og tunge bryst og da trengs det en skikkelig BH istedenfor. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor bruker du det du gjør???

Jeg vet ikke om jeg skal bruke penger på topp i stedenfor bh, og passer det mer på yngre enn vi som er i begynnelsen av 40 åra...

Anonymkode: 552ef...ff1

Om du skal velge det ene eller det andre kommer an på behovet ditt, ikke alderen. 

• Liker 9
Skrevet

Hva er bh topp?

Anonymkode: c382d...391

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva mener du med bh-topp? Mener du disse bh'ene som ikke har hemper på ryggen, men som man bare må tre over hodet? 

Jeg bruker ikke slike. Jeg synes de er forferdelige å få både på og av om jeg er litt fuktig på kroppen (og det er jeg som regel rett etter dusjen), og så kommer det deodorant på dem om jeg må dra dem ned over armhulene eller vente med deo til etter jeg har tatt dem på. 

Jeg bruker spilefrie bh'er med hempe i stedet. 

Anonymkode: 4038a...e3b

Skrevet

Jeg bruker kun bh som denne, med knepping foran og i litt mer sporttopp-stil. 

CD7C3365-7B87-40DC-BCB7-E10FAE8DAC9C.jpeg

Anonymkode: 8d7b7...bb4

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg bruker BH-topp over sports-BHen på "hopp og sprett"-trening for å få bedre støtte.

Skrevet

BH. Har store bryster og trenger støtte fra skikkelig bh. Kjøper Miss Mary eller Triumph som regel. 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg bruker bh. Fordi brystene mine trenger all den støtten de kan få!🤣

Bruker 80 E/F

Skrevet (endret)

Bruker kun BH med spiler. Har store bryster som trenger mye støtte. 

Jeg har prøvd flere BH-topper, også typer som skal passe for større bryster, men de gir ingen eller lite støtte. 

Legger inn lenke til min favoritt BH. Panache Tango

Endret av Perelandra
  • Liker 1
Skrevet

Bruker bh fordi jeg trenger støtte og løft, 70 e. Synes ikke en bør tenke ut i fra alder , men behov og anledning. Har en små bryster som ikke trenger mye støtte kan en vel bruke topp uansett alder.. men under en tynn bluse/ kjole er det ikke mye lekkert med topp. ( litt avhengig av hva du mener med bh topp, jeg antar sånne tre over hodet topper) 

Anonymkode: 47789...b04

Skrevet

Jeg bruker bh fordi jeg har for stor byste til å få ordentlig støtte med bh topp. Hadde jeg hatt mindre bryster hadde jeg helt klart valgt bh topp som er mye mer komfortabelt! Bruker det hjemme på slappe dager og syns man kan gå i det samme hvilken alder man er 

Anonymkode: bcb27...3d1

Skrevet

Jeg bruker bare uvaterte bh-topper, liker veldig godt de fra KappAhl. Har 70A i størrelse, så ikke store greiene å holde på plass. Slipper at puppene henger når de er små, så en fordel der :) 

https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/Undertoy/bh/bh-topp/bh-topp-seamless/772848/

Liker også godt toppene i bambus fra Run&relax, men de koster endel mere enn KappAhl sine 

https://runandrelax.com/product/indra-bamboo-bra/

Men må være bomull, og heist at den er rynket sammen mellom brystene sånn at det ikke ser ut som en avlang pupp som er skviset sammen som i en treningsbh. Likedan justering på stroppene. Noen av de jeg har er også med justering bakpå ryggen, som en vanlig bh har. 

Skrevet

Jeg har brukt bh-topp i det siste. Er bare en B-cup, så ikke så veldig stort behov for masse støtte osv.

Fant noen bh-topper med padding hos Cubus tilfeldigvis da jeg var innom der for å kjøpe neglelakk. Så de hadde tilbud på noen bh-topper av en type jeg ikke har hatt før, og kjøpte 3 stk siden de var så billige. Det var et godt kjøp, og jeg bruker dem hele tiden nå, når jeg skal ut av huset.(inne hjemme bruker jeg ikke bh)

Skrevet

Akkurat nå bruker jeg bare bh-topp og blonde-greier uten støtte, har silikon så de holder seg oppe uansett 😄 Aldri hatt det så behagelig.

Skrevet

Bruker bare BH-topper. Gidder ikke spiler når jeg ikke må. Har 90C

Anonymkode: e82db...26e

Skrevet

Bruker i hovedsak bare bh topper eller sportsbh. Har et par tynne i blonder jeg også liker. Etter siste svangerskap ble puppene mine veldig små, begynner å rette seg litt igjen nå, men jeg gikk for mye ned i vekt. Ikke behov for så mye støtte altså. 

Hjemme går jeg uten 🙂 

Var tidligere en 75e, nå er jeg vel en 75b eller 70c tror jeg.

Anonymkode: d4825...807

Skrevet

Gått over til sloggi sine zero-topper, siden jeg lett får vondt i skuldre og nakke av stram bh. Er sånn ca 75E sist jeg sjekket.

• Nyttig 2
Skrevet

Bruker av og til noe blondegreier fra Cubus eller Lindex eller noe uten spiler og knepping, så det er vel topp. Synes de former pent, men støtter ikke så mye. Bruker noen ganger sportsbh og noen ganger bh med spiler. Ser fremdeles etter en god bh der bare stroppen er synlig ved bruk av singlett. (65D)

Anonymkode: 536b8...6c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...