Gå til innhold

Til dere menn - Hva synes dere om crossdresser ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Irriterer de deg ? For eksempel på gaten eller i en butikk ?
Hva tenker du om  ?

Kan du å få venner eller kommunisere med dem ?
Generelt, hva er din mening om  ?

Skrevet

Synes drag er litt gøy når det gjøres skikkelig. Men noen CD burde finne seg litt hjelp til særlig sminke, men og litt klær. Om det er online eller en venn, men sminke skills varierer veldig. Usikker om jeg har lagt merke til noen i butikker eller liknende, studerer ikke folk så nøye.

Ikke problemer med å være venner med noen som er CD, en kompis drev med drag før. Men siden det overhode ikke tenner meg på noen områder, så hadde partner vært utelukket. Foretrekker det litt mer maskuline på menn.

Tenker at folk må få gjøre det de liker og gjør de glade. 

Anonymkode: 0ba2f...a81

Skrevet

Er det ikke vanlig at kvinner går i manneklær nå da? Så hvorfor skulle det da være galt at menn går i kvinneklær?

Anonymkode: 29803...520

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Dennia skrev (11 timer siden):

Hei

Irriterer de deg ? For eksempel på gaten eller i en butikk ?
Hva tenker du om  ?

Kan du å få venner eller kommunisere med dem ?
Generelt, hva er din mening om  ?

hver enkelt må kunne bestemme det selv

• Liker 1
Skrevet

Folk må gjerne gjøre som de vil, men det er nok ikke helt min greie...

Har mer sans for en shemale som kler seg kvinnelig selv om jeg ikke hadde tenkt å gå til sengs med han/hun.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Crossdressing i seg selv har jeg ingenting imot. Folk må fritt få dyrke sine egne hobbyer og interesser sålenge det ikke er til skade eller sjenanse for andre. Teatralsk, oppmerksomhetssøkende oppførsel synes jeg imidlertid lite om når den pådyttes noen som ikke har bedt om det og som ikke aktivt har oppsøkt arenaer der man blir utsatt for det. Denne skepsisen gjelder all slags histrionisk atferd.

Anonymkode: 2d9c9...a0a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er greit det.

Anonymkode: cb642...5b8

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg er mann og jeg synes der er ganske digg å se! Noen ganger sørger jeg for å få litt øyenkontakt og jeg gir et flørtende blikk! De aller fleste crossdressere liker det og føler seg sikkert litt mere deilige...

Anonymkode: bfaf2...205

Skrevet

Er mann. Syntes det er moro med folk som tør å vise sin seksualitet. Det gjelder både menn og kvinner. Tenner ikke selv på crossdressere.

Syntes kinky mennesker er spennende. 

Bare å leke med kjønnsroller for min del :)

Anonymkode: 8dd82...c43

• Liker 2
Skrevet

Regner med det er mann i kvinneklær det er snakk om? Det synes jeg faktisk kan være ganske sexy og noe jeg fantaserer om av og til. Ser på meg selv som hetero, men skal ikke utelukke at jeg ville eksperimentert med en feminin, velkledd mann i dameklær...

Anonymkode: 3eb8b...f63

Skrevet

Bryr meg ikke. Kan ikke huske å ha sett noen ute i virkeligheten, er temmelig sikker på at jeg ville ha reagert med å tenke at jaja, det var jo en artig kuriositet. Fint for vedkommende. M36

Anonymkode: 5aa8e...733

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...