Gjest Dennia Skrevet 25. oktober 2022 #1 Skrevet 25. oktober 2022 (endret) Hei Irriterer de deg ? For eksempel på gaten eller i en butikk ? Hva tenker du om ? Kan du å få venner eller kommunisere med dem ? Generelt, hva er din mening om ? Endret 25. oktober 2022 av Dennia
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #2 Skrevet 25. oktober 2022 Kjenner en som er det, og syns det er greit. Menn kan ha på seg alle kjoler de vil for min del. Men så fort det blir AGP er det creepy, og da burde de holde seg langt borte fra kvinner og barn. Anonymkode: a4c7d...544 2 1
Gjest Dennia Skrevet 25. oktober 2022 #3 Skrevet 25. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Endret 25. oktober 2022 av Dennia
Gjest Dennia Skrevet 25. oktober 2022 #4 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kjenner en som er det, og syns det er greit. Menn kan ha på seg alle kjoler de vil for min del. Men så fort det blir AGP er det creepy, og da burde de holde seg langt borte fra kvinner og barn. Anonymkode: a4c7d...544 Takk Hva betyr AGP ?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #5 Skrevet 25. oktober 2022 2 minutter siden, Dennia said: Takk Hva betyr AGP ? En forkortelse for autogynephile - en heteroseksuell mann som praktiserer autogynefili. AGPs er menn som blir seksuelt opphisset av tanken på seg selv som kvinner, eller mer spesifikt objektiverte stereotypier av kvinner. Anonymkode: a4c7d...544 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #6 Skrevet 25. oktober 2022 28 minutter siden, Dennia said: Hei Irriterer de deg ? For eksempel på gaten eller i en butikk ? Hva tenker du om ? Kan du å få venner eller kommunisere med dem ? Generelt, hva er din mening om ? Nei de irriterer ikke. Ler kanskje litt inni meg. Nei kommuniserer aldri med fremmede ute uavhengig av kjønn eller klesvalg Anonymkode: 7e8c3...31d 5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #7 Skrevet 26. oktober 2022 Om jeg hadde møtt en på gata så hadde jeg sikkert tenkt han var litt rar, men på en nøytral måte. Kommer ann på hva han har på seg. Men med tanke på hvor mange rare folk det er i samfunnet vårt så ville han nok ikke skilt seg ut så mye. Kunne sikkert blitt venn med han. Hvis han var snill og hyggelig og antrekkene ikke var for sjuke. Liker spesielle mennesker. Men kunne ikke blitt kjæreste med en. Anonymkode: 3d963...de1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #8 Skrevet 26. oktober 2022 Er det ikke vanlig at kvinner går i manneklær nå da? Så hvorfor skulle det da være galt at menn går i kvinneklær? Anonymkode: b0808...b44 3 2
GrønnNellik68 Skrevet 26. oktober 2022 #9 Skrevet 26. oktober 2022 Dennia skrev (5 timer siden): Hei Irriterer de deg ? For eksempel på gaten eller i en butikk ? Hva tenker du om ? Kan du å få venner eller kommunisere med dem ? Generelt, hva er din mening om ? Har en online venn som er cross dresser men jeg syns det er rart og ja har ikke noe stort behov for å møte han som utkledd som dame. Har sett bilde av han i dame klær og ja for å være ærlig var det ikke særlig pent. Han er vel 60 år nå da men noen år siden jeg begynte å skravle med han. Han sa før korona pandemien så dro han til Oslo og ut på byen for å sjekke om menn så tenker at de må jo være bifil på noen måte. Han var gift da... men han og frua hadde jo ett knakende godt ekteskap der frua hadde en elsker på 30 år og han fant seg en elsker på 35 år. Så de hadde ordna seg godt de. Men crossdresser hadde vært dealbreaker her i gården. Blir for sært for meg. 1
Snok1 Skrevet 26. oktober 2022 #10 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): En forkortelse for autogynephile - en heteroseksuell mann som praktiserer autogynefili. AGPs er menn som blir seksuelt opphisset av tanken på seg selv som kvinner, eller mer spesifikt objektiverte stereotypier av kvinner. Anonymkode: a4c7d...544 Hvorfor er dette farlig for kvinner og barn spesifikt? Jeg mener altså utover vanlig selsuell opphisselse som også kan oppstå hvor og når som helst. 2
SlemUlv Skrevet 26. oktober 2022 #11 Skrevet 26. oktober 2022 Meh. kommer litt an på hvordan og hvorfor det gjøres. Er det fordi det å kle seg som kvinner er nedverdigende, som dessverre mange crossdressere gjøre, så neitakk! Det er ikke nedverdigende å være kvinne. Er det fordi de finner det spennende, og egentlig bare gjøre det for moro? Sure.. Jeg ser ikke problemet. Men jeg er også veldig for å IKKE skyve sin kink på mennesker som ikke har samtykket. 7
Snuppe Skrevet 26. oktober 2022 #12 Skrevet 26. oktober 2022 haha, trodde TS mente sånn dress som menn har på når de kjører cross sykkel, for det er jo fint på en veltrent mannekropp. 🤣 3
Fru Uperfekt Skrevet 26. oktober 2022 #13 Skrevet 26. oktober 2022 Dennia skrev (6 timer siden): Hei Irriterer de deg ? For eksempel på gaten eller i en butikk ? Hva tenker du om ? Kan du å få venner eller kommunisere med dem ? Generelt, hva er din mening om ? Kjenner folk fra begge kjønn som er det, 0 problem
Snuppe Skrevet 26. oktober 2022 #14 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Der er du igjen ja... Anonymkode: 3f8d1...0a1 For å svare på TS sitt spørsmål: Jeg har ingen problem med dette og det går begge veier. Både menn og kvinner kan kle seg akkurat som de vil. Dersom noen har problem med det så er det de som har problemer med det som har problemer. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #15 Skrevet 26. oktober 2022 Snuppe skrev (1 time siden): For å svare på TS sitt spørsmål: Jeg har ingen problem med dette og det går begge veier. Både menn og kvinner kan kle seg akkurat som de vil. Dersom noen har problem med det så er det de som har problemer med det som har problemer. jeg har problemer med det, og de fleste jeg kjenner tenker det samme. Anonymkode: c88fd...2a4 2
Snuppe Skrevet 26. oktober 2022 #16 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): jeg har problemer med det, og de fleste jeg kjenner tenker det samme. Anonymkode: c88fd...2a4 Hvorfor er det et problem? Det er jo bare klær? Blir en mann i dameklær farlig pga klærne han bærer? Blir han automatisk en overgriper? Jeg kan være enig i at det kan se rart ut og i noen tilfeller komisk ut, men det er det eneste problemet jeg kan se med det. 2
Veggdyret Skrevet 26. oktober 2022 #17 Skrevet 26. oktober 2022 Hvilke klær folk har på seg har null betydning for meg, så lenge de dekker grundig over kjønnsorganer og andre intime deler. Om menn vil bruke sminke og "dametilbehør" gjør meg heller ingenting. Om de gjør skikkelig dårlige dameparodier istedenfor å bare være seg selv - det er litt flaut å se på. Men om de vil "være ei av jentene" for å få bli med på damevors, inn i damegarderoben og sånt - uten å EGENTLIG være trans, men "bare" crossdresser - det blir veldig feil. 4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #18 Skrevet 26. oktober 2022 Min venn likte å ha på seg kjolene mine i garderoben å gå ut med de xD etter hvert så bestillte han seg hæler som passet han så kom parykk + kjoler bestillte han også i etter tid. Masse dame klær ble det 😊 han sa han ville bli dame og det var helt greit for oss spilte ingen rolle om han var dame eller mann 🤷♀️ han var en god venn så vi støttet han. Han fikk mange stygge blikk, hat melinger og drapstrusler. Så han ga seg 😕 til slutt så kom han ut som homofil, men vi som kjenner han vet at han er dame men som ikke tørr å stå fram pga fordommer. Anonymkode: 0de2c...286 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #19 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): men vi som kjenner han vet at han er dame men som ikke tørr å stå fram pga fordommer. Anonymkode: 0de2c...286 🤔 Anonymkode: b0808...b44 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #20 Skrevet 26. oktober 2022 Som ung og dum hadde jeg syntes det var kjemperart og kanskje til og med ekkelt. Men som eldre og mer erfaren, må jeg si at det er tøft gjort. Med årene setter jeg mer pris på mangfoldet og ser hvor mye det kan koste noen å gå kledd slik akkura de selv ønsker. Det irriterer meg så absolutt ikke. Kle deg akkurat som du vil, men unngå å ha kjønnsorganene synlig Anonymkode: d9d49...77e 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå