AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #1 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg er i den situasjon at jeg har forelsket meg i en klient. Det skal bare ikke skje. Ønsker ikke si hva jeg jobber med, men det er uetisk og jeg kan miste posisjonen min. Det er gjensidig. Jeg har ikke erkjent det overfor henne men hun har vært tydelig til meg, at hun mener det er noe mellom oss. Og det er det, men jeg kan ikke bekrefte det. Jeg har vært tydelig på at jeg ikke kan gå videre med henne. Hun føler seg svært avvist men jeg kan ikke risikere jobben. Men, det jeg er redd for er om jeg en dag angrer meg. Jeg MÅ gjøre det slik nå, men hun er en fantastisk kvinne jeg skulle ønske jeg kunne gått videre med, men jeg kan ikke. Er det noen andre her som har hatt det som meg? Og hvordan var det for dere i etterkant, var det rett valg å legge lokk på følelser og bare gå videre, hardt og iskaldt? Jeg mener ikke nå alle dere som forelsker dere i menn eller kvinner som er gift/opptatt, men mer i posisjoner der det er uetisk å ta det videre. Mann, 44 Anonymkode: bc0a3...f6e
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #3 Skrevet 26. oktober 2022 Venninna mi la ikke lokk på det, hun gikk for klienten sin og de innleda et langvarig forhold, noen oppdaga dette og hun mista jobben. Det selv om hun ikke jobbet tett opp mot ham, de hadde ikke flørta på jobb, og hadde hovedsakelig møttes i andre sammenhenger enn jobb. For på papiret var hun hans behandler. Ryktet hennes som profesjonell ble skadet. Forholdet med han varte ikke heller. Anonymkode: 30073...a8b
MøllersTran Skrevet 26. oktober 2022 #4 Skrevet 26. oktober 2022 Fortrengt følelser har jeg gjort, og så bare latt som ingenting. De ble som en trykkoker, og det fikk store konsekvenser. Skulle ønske jeg hadde tatt tak i det der og da!! Anbefaler deg å ta et steg tilbake og en «time-out. Hva er viktigst? Denne personen eller jobben? Uansett tolker jeg innlegget ditt som at du har en jobb med etisk ansvar. Snakk med leder, si opp/be om overflytting og ta det derfra. Du kan ikke straffes for følelsene som har vokst frem, men du kan straffes for handlingene dine hvis du ikke håndterer situasjonen på riktig måte. Ønsker deg lykke til ❤️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå