Bønna Skrevet 3. desember 2005 #2 Skrevet 3. desember 2005 (endret) Hakkon skal snakke klokken 15!!!!! ← Da fryder det deg sikkert også at Håkon, og hele familien hans, lever på skattepenger. Du som er sånn i mot staten og at folk lever på skattepenger, mener jeg. Endret 3. desember 2005 av Remyline
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #3 Skrevet 3. desember 2005 Da fryder det deg sikkert også at Håkon, og hele jævla familien hans, lever på skattepenger. Du som er sånn i mot staten og at folk lever på skattepenger, mener jeg. ← Kostnaden ved å ha et kongehus er liten i forhold til reklameeffekten det har i utlandet.
Bønna Skrevet 3. desember 2005 #4 Skrevet 3. desember 2005 (endret) Kostnaden ved å ha et kongehus er liten i forhold til reklameeffekten det har i utlandet. ← Meget mulig det. Jeg bare ironiserer over at Frysepulver paradoksalt nok hyller Kongehuset, samtidig som hun hater både Staten og at folk lever på skattepenger. Jeg synes bare dette er en så morsom observasjon av liberalisters virkelighetssans at den er verdt å dele med dere andre her på KG. Endret 3. desember 2005 av Bønna
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #5 Skrevet 7. desember 2005 Det kan jo tenkes at innlegget til frysepulver var ment ironisk da!?
Gjest Embla s Skrevet 7. desember 2005 #6 Skrevet 7. desember 2005 Man kan jo være interessert i hva han har å si selv om man er motstander av kongehuset?! (men vi vet jo hva han skal si..sånn ca i allefall!)
Gjest Devil's Spawn Skrevet 7. desember 2005 #7 Skrevet 7. desember 2005 Kostnaden ved å ha et kongehus er liten i forhold til reklameeffekten det har i utlandet. ← En veldokumentert påstand?
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #8 Skrevet 7. desember 2005 Jeg er prinsippielt imot et kongehus ja, men jeg synes det er gøy med babyer, og jeg gråt under kronprinsbryllupet. Jeg liker de kongelige, men jeg synes ikke de bør være det.
Gjest Bellatrix Skrevet 7. desember 2005 #9 Skrevet 7. desember 2005 Jeg er prinsippielt imot et kongehus ja, men jeg synes det er gøy med babyer, og jeg gråt under kronprinsbryllupet. Jeg liker de kongelige, men jeg synes ikke de bør være det. ← På samme måte som de som mener homofile er ok, men de skal ikke ha kjærester av samme kjønn?
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #10 Skrevet 7. desember 2005 Eh du tuller nå? Det må da være fullt mulig å være mostander av at Norge skal være et monarki, og på samme tid like de som er i kongefamilien? Det å være kongelig er meg bekjent ikke en seksuell legning. Om det blir noe billigere å ha en president i kosten er vel heller usikkert.
Gjest Melk Skrevet 7. desember 2005 #11 Skrevet 7. desember 2005 På samme måte som de som mener homofile er ok, men de skal ikke ha kjærester av samme kjønn? ← HÆ? Den sammenhengen tok jeg ikke. Jeg kan like Jens Stolteberg som person og synes han er en flott nabo, men allikevel stemme Høyre.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 7. desember 2005 #12 Skrevet 7. desember 2005 På samme måte som de som mener homofile er ok, men de skal ikke ha kjærester av samme kjønn? ← Ja til livet, nei til praksis!
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #13 Skrevet 7. desember 2005 Meget mulig det. Jeg bare ironiserer over at Frysepulver paradoksalt nok hyller Kongehuset, samtidig som hun hater både Staten og at folk lever på skattepenger. Jeg synes bare dette er en så morsom observasjon av liberalisters virkelighetssans at den er verdt å dele med dere andre her på KG. ← Hun ler av sin egen inkonsekvens på området selv også - slapp av litt'a Bønna - du er for selvhøytidelig.
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #15 Skrevet 7. desember 2005 En veldokumentert påstand? ← Ikke at jeg har noen linker men jeg var i en diskusjon om akkurat dette for et par dager siden. Det menes at staten Norge drar inn atskillig mer kroner pga kongefamilien enn hva de faktisk koster. Detaljene har jeg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #16 Skrevet 7. desember 2005 Jeg liker homser også, og de må jo da følgelig få være sammen med noen av samme kjønn, og jeg er for en kjønnsnøytral ekteskapslov. Ellers sa vel Melk det jeg tenkte, og Mysan sa det om at jeg ler litt av meg selv Jeg er en slags monarikistisk republikaner Hadde vi skulle stemme hadde jeg stemt for republikk, men jeg synes hele historien om M-M og Haakon er rørende og jeg blir lett rørt
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2005 #17 Skrevet 7. desember 2005 Jeg er en slags monarikistisk republikaner ←
Gjest Bellatrix Skrevet 7. desember 2005 #18 Skrevet 7. desember 2005 Jeg liker homser også, og de må jo da følgelig få være sammen med noen av samme kjønn, og jeg er for en kjønnsnøytral ekteskapslov. Ellers sa vel Melk det jeg tenkte, og Mysan sa det om at jeg ler litt av meg selv Jeg er en slags monarikistisk republikaner Hadde vi skulle stemme hadde jeg stemt for republikk, men jeg synes hele historien om M-M og Haakon er rørende og jeg blir lett rørt ← Jeg skjønner og er delvis enig med deg. Var ikke helt seriøs lenger opp.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 7. desember 2005 #19 Skrevet 7. desember 2005 Ikke at jeg har noen linker men jeg var i en diskusjon om akkurat dette for et par dager siden. Det menes at staten Norge drar inn atskillig mer kroner pga kongefamilien enn hva de faktisk koster. Detaljene har jeg ikke. ← Det er nå så, men hadde det garantert lønt seg i forhold til en annen styreform?
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #20 Skrevet 7. desember 2005 Det er nå så, men hadde det garantert lønt seg i forhold til en annen styreform? ← Lite trolig at en president som skiftes ut i eningen hadde hatt samme pr-virkning for landet Norge ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå