Gå til innhold

Overnatte på tredje date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det innafor å sove over på tredje date når begge to har lyst og det er lenge siden sist man hadde en slik mulighet..? Trenger ikke ende med sex, men sjansen er stor.

Anonymkode: c1afe...778

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kun innafor dersom dere syntes det er innafor. Gjør det som føltes rett for dere begge😊

Anonymkode: 0834e...788

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Om du har lyst og ikke er redd for å bli dumpet rett etter sex

Anonymkode: 12b47...5bb

• Liker 1
Skrevet

Tenk over hvordan det føles om dere ikke møtes igjen etter å ha hatt sex. Om det kjennes greit, så er det bare dere som kan bestemme om det er greit eller ikke. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er det innafor å sove over på tredje date når begge to har lyst og det er lenge siden sist man hadde en slik mulighet..? Trenger ikke ende med sex, men sjansen er stor.

Er ganske ekkelt.

Anonymkode: 4f234...7af

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvis begge ønsker det så er det selvfølgelig ok

• Liker 1
Skrevet

Såklart, 3 date er faktisk ganske sent 

Skrevet

Har overnattet eller hatt overnattingsbesøk på alt fra første til, øh, andre date, så det må jo være innafor.

• Liker 1
Skrevet
.Fjellmannen skrev (6 minutter siden):

Såklart, 3 date er faktisk ganske sent 

Det er det ikke. Man kan ikke ligge med alle man har to dates med

Anonymkode: f58a8...f12

• Nyttig 1
Skrevet

Så sant dere begge er voksne, samtykkekompetente og beslutningsdyktige mennesker, er det alle meste innafor så lenge begge har lyst og er innforstått med mulige følger og utfall.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg kunne ha overnattet på tredje date. Men da skal jeg like han godt. Og se noe potensielt ved han. Hvor gamle? 

Anonymkode: 52bcc...c45

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er det ikke. Man kan ikke ligge med alle man har to dates med

Anonymkode: f58a8...f12

Man kan om begge vil jo, kan på første date også. Jeg snakker ut fra meg selv og flere jeg kjenner samt dagens samfunn, jeg har hatt sex på første date mange ganger, har aldri skjedd meg at jeg har hatt 3 dater uten sex

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde sex med kjæresten på andre daten vår. Begge var edru. Om alt stemmer så langt mellom dere, så hopp i det om begge ønsker. Funket fint for oss i alle fall 😊 

Anonymkode: 5504c...9ed

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er ganske ekkelt.

Anonymkode: 4f234...7af

😂😂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg kunne ha overnattet på tredje date. Men da skal jeg like han godt. Og se noe potensielt ved han. Hvor gamle? 

Anonymkode: 52bcc...c45

Midten av 40-årene

Gjest Hottentått
Skrevet

Ja hvis det føles godt og riktig så! Jeg overnattet på andre date med han jeg er gift med nå. Hadde ikke sex den natten. Ventet til neste natt🙃🤣

Skrevet

Dersom det føles riktig så for al del gjør det på første date. Jeg mener dersom alt bare klikker, hvorfor lage vanskelige regler rundt dette?

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde han på overnatting to netter (en helg) på tredje date. Ja, vi hadde sex, og ja, vi møtes enda. Så jeg tenker at så lenge dere begge har lyst, har det vel ingenting å si? Da er det jo bare å gjøre det.

Anonymkode: 1ccb0...0bf

• Liker 1
Skrevet
Snuppe skrev (7 timer siden):

Dersom det føles riktig så for al del gjør det på første date. Jeg mener dersom alt bare klikker, hvorfor lage vanskelige regler rundt dette?

Så sant som det er sagt👍

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...