Gå til innhold

Hvordan får man egentlig fatt i PS5?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fulgt med på nettsidene som selger konsollene..men treffer aldri :( 

Så hva skal egentlig til for å få fatt i konsollen? :( 

Anonymkode: aad30...990

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Følg med på en tråd som heter noe i den duren av playstation 5 tilgjengelig, eller noe sånn, på diskusjon. De er kjappe med å oppdatere hvem som har på lager

Skrevet
Titania skrev (11 minutter siden):

Netonnet har nå

Nei..jeg var der for 6-7 min siden, da gikk det ikke an å søke etter engang :( 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei..jeg var der for 6-7 min siden, da gikk det ikke an å søke etter engang :( 

De hadde 1 min før jeg skrev 😛 De forsvinner fort enda, men man må bare følge med i de kanaler der folk oppdaterer ofte. Som tråden nevnt tidligere og f.eks playstationgrupper på facebook

Skrevet
Titania skrev (3 minutter siden):

De hadde 1 min før jeg skrev 😛 De forsvinner fort enda, men man må bare følge med i de kanaler der folk oppdaterer ofte. Som tråden nevnt tidligere og f.eks playstationgrupper på facebook

Jepp, har lagret tråden du tipset om, takk skal du ha :) 
Det er også noen sider (som Komplett.no man kan motta varsel når varen kommer inn..men tvilsomt at man får varselet før lageret er tomt). 
Hvilke sider på Facebook er det lurt å følge med på? 

Hvor ofte sjekker du status på nettbutikkene, og har du en teknikk for å sjekke nettsidene kjapt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jepp, har lagret tråden du tipset om, takk skal du ha :) 
Det er også noen sider (som Komplett.no man kan motta varsel når varen kommer inn..men tvilsomt at man får varselet før lageret er tomt). 
Hvilke sider på Facebook er det lurt å følge med på? 

Hvor ofte sjekker du status på nettbutikkene, og har du en teknikk for å sjekke nettsidene kjapt?

Jeg har konsollen, så jeg trenger ikke sjekke 😅

Men har hjulpet noen med å skaffe. 

Jeg er med i playstation nettverk norge, der er folk veldig kjappe med å oppdatere i hvertfall :)

Skrevet
Titania skrev (12 minutter siden):

Jeg har konsollen, så jeg trenger ikke sjekke 😅

Men har hjulpet noen med å skaffe. 

Jeg er med i playstation nettverk norge, der er folk veldig kjappe med å oppdatere i hvertfall :)

Tusen takk for tipsene du har kommet med 😀 

Da skal jeg sjekke opp siden på Facebook. Og jeg SKAL få fatt i den pokkers konsollen 😅

Skrevet

Hehe 😛 Om du bor i nærheten av lier, så jeg de påstod netonnet hadde på lager i fysisk butikk

Skrevet
Titania skrev (18 minutter siden):

Hehe 😛 Om du bor i nærheten av lier, så jeg de påstod netonnet hadde på lager i fysisk butikk

Neida, jeg bor i en by hvor det virker som de har glemt at det finnes folk som ønsker seg konsollen..Stavanger..har ikke sett den på lager her i distriktet.

Skrevet
Titania skrev (59 minutter siden):

Jeg har fått fatt i!!!!! 🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻

• Liker 1
Skrevet

Er PS5 vanskelig å skaffe fortsatt? Har hatt min i over et år. Bruker den lite. Burde nesten solgt den. Eller har det kommet ny versjon? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...