Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Pappa sin frisør hadde snakket om en shampo som løste opp de krystallene som gjorde at håret sluttet å vokse. Noen som aner hvilken shampo hun snakket om? :klø:

Siden pappa i det hele tatt har brydd seg med å huske at det fantes et slikt produkt (han er egentlig totalt uinteresert) tenkte jeg at det kunne være en fin julegave. Hvis det fungerer da :forvirret:

Endret av Arwen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt om det, jag. Det eneste jeg har hørt om er Rogaine som er en spray man får reseptfritt på apoteket. Den skal visstnok hjelpe.

Hadde min samboer hørt om dette før, hadde han nok kjøpt en sånn. Det er ikke særlig kult å begynne å miste håret i en alder av 20. Men nå har han så lite hår på toppen stakkar, at han heller snauer seg. ;)

Skrevet

Lurer på om det kan være Redken Vivagen... hmmm.. hadde kanskje vært noe både for pappa og for mannen min :)

Skrevet

Den hørtes ut somen sannsynlig kandidat, ja. Håper den funker for pappaen din og mannen din. :-D

Toget har nok gått for samboeren min. Han er jo belastet med arvelig betinget hårtap så det synger etter. Godt han er snasen uten hår i det minste. :sjarmor:

Skrevet

Bare husk at sånne produkter må brukes resten av livet hvis man fortsatt vil ha en effekt. Så fort man slutter med de slutter håret og vokse også.

Og man får ikke håret tilbake, men det kan hindre flere hårstrå og dette av/slutte og vokse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...