AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #1 Skrevet 25. oktober 2022 Hei har en eks som jevnlig tar kontakt med meg og en jeg har hatt vanskelig med å bryte med.. Traumebånd. Dette er en person som har fysisk og psykisk mishandlet meg i to år. Slag, spark, spyttet på.. Alt mulig. Drittlsenging og nedtrykt. Har en pågående sak med han og han har nå fått på seg omvendt voldsalarm- lenke rundt foten i 6 mnd. Han vet hva han skal si for å komme inn under huden min. Får meldinger av han at han skal møte en deilig dame til helgen og hun er hvertfall ikke så "feit som deg" skriver han. Blir veldig såret av dette. For 1. Dette er jo sårende da det ligger følelser der. 2. Jeg føler meg så lite verdt. 3 jeg kjenner på en veldig psykisk belastning rundt dette. Tanker som at kommer han til å behandle neste mye bedre enn han behandlet meg? Og at det da må ha vært noe galt med meg siden jeg sto i med all den dritten og det er min skyld. Vil ikke en dame som ser at en mann som går med fotlenke, snu ryggen til personen i stede da man ser at personen er farlig? Anonymkode: 72e41...ca8
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #2 Skrevet 25. oktober 2022 Blokker han over alt. Han har jo ikke lov til å nærme seg deg uansett. Skjønner at du syns det er vanskelig, men samtidig må du ta ansvar for deg selv og ditt liv. Uavhengig av «traumebånd». Anonymkode: d1fcf...4e2 10 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #4 Skrevet 25. oktober 2022 Han sier det bare for å såre. Se heller for deg at han brenner i h****** slik han fortjener. Anonymkode: 3203b...3b0 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #5 Skrevet 25. oktober 2022 Du må blokke han, hvorfor har du ikke allerede gjort det? Jeg skjønner det virker skummelt og voldsomt å blokke han, men du kommer bare til å vinne på det. Det blir lettere å få han ut av systemet ditt, og du kan etterhvert gå videre med livet ditt. Anonymkode: 7c3f8...9bc 9 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #6 Skrevet 25. oktober 2022 Hvorfor har du ikke blokkert han eller skiftet nummer for lengst? Anonymkode: 35dd6...4a9 7
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #7 Skrevet 25. oktober 2022 Blokker han. Få nytt telefonnummer som ikke er oppført. Nye sosiale media kontoer under et annet navn og uten bilde av deg selv med minst mulig informasjon etc. Anonymkode: 1374d...246 4 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #8 Skrevet 25. oktober 2022 Han kommer ikke til å behandle andre bedre. Begynn på kurset om vold i nære relasjoner som er på ditt nærmeste krisesenter Anonymkode: 9fda9...819 2
AnonymBruker 42 Skrevet 25. oktober 2022 #10 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Blir veldig såret av dette Lekse #1 må jo være å ikke å bli såret av noen som aktivt går inn for å såre deg... Gå vider med livet ditt, og legg alt som har med denne typen bak deg 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #11 Skrevet 25. oktober 2022 Lokker alle muligheter til å kontakte deg. Uten forklaring. Meld ifra til politiet når han tar kontakt, hvis det er som jeg forstår at han har kontakt forbud. Søk hjelp hos lege, du er veldig tydelig skadet av situasjonen. Anonymkode: 79a0c...d2d 3 1
Bålkaffe Skrevet 25. oktober 2022 #12 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei har en eks som jevnlig tar kontakt med meg og en jeg har hatt vanskelig med å bryte med.. Traumebånd. Dette er en person som har fysisk og psykisk mishandlet meg i to år. Slag, spark, spyttet på.. Alt mulig. Drittlsenging og nedtrykt. Har en pågående sak med han og han har nå fått på seg omvendt voldsalarm- lenke rundt foten i 6 mnd. Han vet hva han skal si for å komme inn under huden min. Får meldinger av han at han skal møte en deilig dame til helgen og hun er hvertfall ikke så "feit som deg" skriver han. Blir veldig såret av dette. For 1. Dette er jo sårende da det ligger følelser der. 2. Jeg føler meg så lite verdt. 3 jeg kjenner på en veldig psykisk belastning rundt dette. Tanker som at kommer han til å behandle neste mye bedre enn han behandlet meg? Og at det da må ha vært noe galt med meg siden jeg sto i med all den dritten og det er min skyld. Vil ikke en dame som ser at en mann som går med fotlenke, snu ryggen til personen i stede da man ser at personen er farlig? Anonymkode: 72e41...ca8 Jeg veit det er ekstremt vanskelig å kutte båndet til han, men det må du. Han jobber ekstremt hardt med å såre deg, såre følelsene dine, selvbildet ditt og selvtilliten din, han forsøker fremdeles å få deg tilbake for han veit at når han sier sånne ting, så vil det treffe. Han kommer ikke til å gi seg, ikke før du kutter kontakten med han helt og holdent. Min gjorde akkurat det samme mot meg etter at jeg rømte. Sendte meldinger, bilder og fortalte om nye damer han traff, hvor mye bedre de var enn meg etc, og det drev han på med helt til den dagen jeg fikk nok og blokkerte han overalt. Da prøvde han riktignok å involvere venner av meg, men de hadde baller nok til å si ifra at de ikke kom til å kontakte meg for å videresende informasjon og de få som ikke skjønte hva han drev på med blokkerte jeg og kasta ut av livet mitt. Det er ekstremt vanskelig å gjøre... Jeg vet det veldig godt... Man elsker en person og håper at de skal forandre seg, bli en bedre person, men sannheten er at de aldri kommer til å bli den personen du tror de kan bli.... Klem. ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #13 Skrevet 26. oktober 2022 Sa svarer du: Så hyggelig for deg, håper daten går bra, også blokkerer du han. Han ønsker jo en reaksjon fra deg. Anonymkode: 5e6e1...145 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #14 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei har en eks som jevnlig tar kontakt med meg og en jeg har hatt vanskelig med å bryte med.. Traumebånd. Dette er en person som har fysisk og psykisk mishandlet meg i to år. Slag, spark, spyttet på.. Alt mulig. Drittlsenging og nedtrykt. Har en pågående sak med han og han har nå fått på seg omvendt voldsalarm- lenke rundt foten i 6 mnd. Han vet hva han skal si for å komme inn under huden min. Får meldinger av han at han skal møte en deilig dame til helgen og hun er hvertfall ikke så "feit som deg" skriver han. Blir veldig såret av dette. For 1. Dette er jo sårende da det ligger følelser der. 2. Jeg føler meg så lite verdt. 3 jeg kjenner på en veldig psykisk belastning rundt dette. Tanker som at kommer han til å behandle neste mye bedre enn han behandlet meg? Og at det da må ha vært noe galt med meg siden jeg sto i med all den dritten og det er min skyld. Vil ikke en dame som ser at en mann som går med fotlenke, snu ryggen til personen i stede da man ser at personen er farlig? Anonymkode: 72e41...ca8 Han behandler neppe neste bedre enn deg. Det finnes neppe noen ny dame, og hvis det gjør det, ser hun antageligvis ut ca. som deg. Det er ikke noe galt med deg. Blokker ham om du ikke har gjort det. Eller få et nytt "hovednr" som du gjør hemmelig. Anonymkode: 2080a...9eb
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #15 Skrevet 26. oktober 2022 Han koser seg når du blir såret. Han vet han sårer deg med de meldingene. Derfor fortsetter han. Send et ❤️, for hver gang du får mld, viss du ikke blokkerer han. Et hjerte er det verste han kan motta av deg, uten å skrive noe. Anonymkode: f0bf3...b29
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #16 Skrevet 26. oktober 2022 Du må jo blokkere ham. Anonymkode: 6d518...036
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #17 Skrevet 26. oktober 2022 Hei! Dette er en stygg mann. Det er HAN det er noe galt med, ikke deg. Om han får en ny dame, så kommer han til å LATE som han er snill i begynnelsen. Og når hun har fått følelser for han og bundet seg til han med f.eks samboerskap eller at hun blir gravid, eller bare kjempesterke følelser, så blir han seg selv og er slem mot henne. Han kommer selvsagt til å skylde på henne. At hun ikke er god nok, og at ingen andre vil ha henne. Utad kommer hun til å late som at de har det fantastisk siden hun tror vanskene deres er hennes feil. Og hun skammer seg. Det vil føre til at du og andre vil tro at han behandler henne bra, men sannheten er at han er en stygg person og behandler alle dårlig når han er seg selv. Vil anbefale å blokkere han helt. Da kan han ikke skade deg fullt så mye. Anonymkode: 72772...10d 1
lillevill Skrevet 26. oktober 2022 #18 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hei har en eks som jevnlig tar kontakt med meg og en jeg har hatt vanskelig med å bryte med.. Traumebånd. Dette er en person som har fysisk og psykisk mishandlet meg i to år. Slag, spark, spyttet på.. Alt mulig. Drittlsenging og nedtrykt. Har en pågående sak med han og han har nå fått på seg omvendt voldsalarm- lenke rundt foten i 6 mnd. Han vet hva han skal si for å komme inn under huden min. Får meldinger av han at han skal møte en deilig dame til helgen og hun er hvertfall ikke så "feit som deg" skriver han. Blir veldig såret av dette. For 1. Dette er jo sårende da det ligger følelser der. 2. Jeg føler meg så lite verdt. 3 jeg kjenner på en veldig psykisk belastning rundt dette. Tanker som at kommer han til å behandle neste mye bedre enn han behandlet meg? Og at det da må ha vært noe galt med meg siden jeg sto i med all den dritten og det er min skyld. Vil ikke en dame som ser at en mann som går med fotlenke, snu ryggen til personen i stede da man ser at personen er farlig? Anonymkode: 72e41...ca8 Dette er helt sjukt og hvordan sender han deg sms??
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #19 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hei har en eks som jevnlig tar kontakt med meg og en jeg har hatt vanskelig med å bryte med.. Traumebånd. Dette er en person som har fysisk og psykisk mishandlet meg i to år. Slag, spark, spyttet på.. Alt mulig. Drittlsenging og nedtrykt. Har en pågående sak med han og han har nå fått på seg omvendt voldsalarm- lenke rundt foten i 6 mnd. Han vet hva han skal si for å komme inn under huden min. Får meldinger av han at han skal møte en deilig dame til helgen og hun er hvertfall ikke så "feit som deg" skriver han. Blir veldig såret av dette. For 1. Dette er jo sårende da det ligger følelser der. 2. Jeg føler meg så lite verdt. 3 jeg kjenner på en veldig psykisk belastning rundt dette. Tanker som at kommer han til å behandle neste mye bedre enn han behandlet meg? Og at det da må ha vært noe galt med meg siden jeg sto i med all den dritten og det er min skyld. Vil ikke en dame som ser at en mann som går med fotlenke, snu ryggen til personen i stede da man ser at personen er farlig? Anonymkode: 72e41...ca8 Du klarer ikke se at denne mannen er så syk, at han vil si hva som helst for å trykke deg ned? Hva enn han sier handler ikke om deg, det handler kun om hvor syk han er. Du vet vel selv at du ikke er tjukk? Hvorfor har du en pågående sak mot han, og samtidig har du nummeret hans og lar han kontakte deg? Blokker han og få han ut av livet ditt. Anonymkode: 4c007...0a0 1
Lorieen Skrevet 26. oktober 2022 #20 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hei har en eks som jevnlig tar kontakt med meg og en jeg har hatt vanskelig med å bryte med.. Traumebånd. Dette er en person som har fysisk og psykisk mishandlet meg i to år. Slag, spark, spyttet på.. Alt mulig. Drittlsenging og nedtrykt. Har en pågående sak med han og han har nå fått på seg omvendt voldsalarm- lenke rundt foten i 6 mnd. Han vet hva han skal si for å komme inn under huden min. Får meldinger av han at han skal møte en deilig dame til helgen og hun er hvertfall ikke så "feit som deg" skriver han. Blir veldig såret av dette. For 1. Dette er jo sårende da det ligger følelser der. 2. Jeg føler meg så lite verdt. 3 jeg kjenner på en veldig psykisk belastning rundt dette. Tanker som at kommer han til å behandle neste mye bedre enn han behandlet meg? Og at det da må ha vært noe galt med meg siden jeg sto i med all den dritten og det er min skyld. Vil ikke en dame som ser at en mann som går med fotlenke, snu ryggen til personen i stede da man ser at personen er farlig? Anonymkode: 72e41...ca8 Hvorfor i all verden har du fortsatt kontakt med en som har mishandlet deg, er du selvskader? KUTT KONTAKT MED EN GANG, BLOKKÉR HAM OVERALT! 1
Anbefalte innlegg