Gå til innhold

Ikke ordentlig navn på Tider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har matchet med en kjekk mann og han virker oppegående når vi chatter. Han bruker ikke sitt ekte navn men noen bokstaver fra for og etternavn kan det være. Hva tenker dere om det? Får en liten følelse på at han vil være litt anonym og tenker at han kanskje er i forhold eller noe. Noen med erfaringer? 

Anonymkode: 77999...74d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte ikke navnet mitt, da det er for sjeldent. Ville gjerne ha kontroll på kontakt. Ingen andre årsaker.

Anonymkode: a899b...187

Skrevet

Han gjør det riktige som alle burde gjøre. Beskytter seg mot svindel og overvåking.

Anonymkode: f6110...bad

• Nyttig 1
Skrevet

Tenker han vil holde seg litt anonym og selv kontrollere førsteinntrykket han gir.

Jeg vet ikke hvordan tinder funker, men tipper at hvis jeg skriver mitt fornavn, og bare et snev av det jeg jobber med, så finner folk meg på Google med en gang. Og der er det MYE. For jeg har vært mye i media. Og jeg synes jo det er litt trasig at de skal finne ut hele min livshistorie alene framfor det store internett, og at jeg ikke kan fortelle det selv med egne ord.

Mulig jeg også bare bruker initialer når jeg får kommet meg på tinder. Virker lurt.

Anonymkode: 3ea44...a5b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har matchet med en kjekk mann og han virker oppegående når vi chatter. Han bruker ikke sitt ekte navn men noen bokstaver fra for og etternavn kan det være. Hva tenker dere om det? Får en liten følelse på at han vil være litt anonym og tenker at han kanskje er i forhold eller noe. Noen med erfaringer? 

Det er 100 % en catfish. En som har stjelt bilder av en kjekk mann for å flørte og få oppmerksomhet og nudes fra naive damer 

Spør om å møtes så vil han aldri foreslå når, spør om live snap eller cam call med han og han vil finne på en unnskyldning

Anonymkode: 81ad2...a77

• Liker 3
Skrevet

Jeg er skeptisk til alle som ikke bruker navnet sitt. Da har de noe å skjule. Men siden dere chatter så kan du jo bare spørre om det?

Anonymkode: 426ef...a59

• Liker 1
Skrevet

Tenker det er positivt.

Har chattet med en koselig mann som oppga bare forbokstaven. Det gjør jeg og.

Så når vi chattet, skrev jeg under med mitt navn. Så gjorde han det. Vi skrev litt til, ringte litt, og traff hverandre. Tror dessverre det ikke var noe.

Skrevet

Det som er too good to be true er nettopp det, ikke sant, scam. 

• Liker 1
Skrevet

Døds kjekk på bildet betyr stjelte bilder veldig ofte og navn som ikke kan Googles eller finnes i sosiale medier styrker det at profilen er fake. En ekte person kan man finne på sosiale medier via navn med litt etterforskning 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er skeptisk til alle som ikke bruker navnet sitt. Da har de noe å skjule. Men siden dere chatter så kan du jo bare spørre om det?

Jeg har spurt og han svarer litt unnvikende og bekrefter sånn sett min mistanke. Vi snapper, så fake profil er det ikke. Han jobber rotasjon, så langt unna hjemby, er vel også et signal på hva han er ute etter. 

TS 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har spurt og han svarer litt unnvikende og bekrefter sånn sett min mistanke. Vi snapper, så fake profil er det ikke. Han jobber rotasjon, så langt unna hjemby, er vel også et signal på hva han er ute etter. 

TS 

Han har dame, det er derfor han driver med det der.

Når han er hjemme så legger han helt ned Tinder og er ikke søkbar.

Anonymkode: 53ccc...45e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Han har dame, det er derfor han driver med det der.

Når han er hjemme så legger han helt ned Tinder og er ikke søkbar.

Anonymkode: 53ccc...45e

Du har nok rett i det. 

TS

Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Som hun andre skriver over: Har du et litt uvanlig navn er du veldig lett å finne på Facebook, og ikke alle ønsker det. Hvis du heter Mona og bor i Trondheim er du ganske trygg, men heter du Marinella og bor i Tvedestrand er du bare et par klikk unna.

Anonymkode: d3975...7bf

Skrevet

Vet ikke hvordan det er på mannesiden, men noen kvinner (tipper 5-10%) bruker et alias, forkortelse, eller navn på en matrett(!).

Betyr ikke at det er noe galt med personen, men mange er utrygge når de registrerer seg og vil ikke vise seg med både navn og bilde med en gang - i frykt for å bli identifisert av eksen/venner/kolleger/familie/kunder, etc. 
Det er faktisk mange som tenker på det å være på Tinder som litt pinlig - selv om det ikke er noen grunn til det lenger.

M40

Anonymkode: bef93...3fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...