Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en dame som er 34 år gammel som i en forhold som ikke fungerer så bra lenger, og som går mot slutten.Det er en kjekk elektriker, som var på jobb på min arbeidsplass minst to ganger forrige måned, han smilte til meg, og så lenge på meg, noe  jeg likte. Det virket slik som han var interessert i meg.  Så nå går jeg og tenker litt på han, hadde vært kjekt å ha han på Facebook, eventuelt bli kjent og charter med han, men hvordan gå frem? Jeg vil ikke virke desperat, og jeg er heller ikke den typen som går etter menner.

Anonymkode: 60197...f42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

Skrevet

Vent til du er ute av forholdet du er i. Hvis fyren er skikkelig så vil han ikke ha noe med deg å gjøre før det.

Anonymkode: 38db7...e4c

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei det er ekstremt upassende og grenser til seksuell trakassering. 

Anonymkode: 91d25...010

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

?

Skrevet

Finn ut om han er singel først. Opptatte menn pleier som regel smile veldig mye til andre damer, i et håp om noe på si.

Anonymkode: 15041...dc4

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Det er kun upassende og seksuell trakassering om det er en mann som gjør det med en kvinne, og kvinnen ikke synes mannen er bra nok. Da er det fyfy. 

Anonymkode: 5cbaa...e1f

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hei, jeg er en dame som er 34 år gammel som i en forhold som ikke fungerer så bra lenger, og som går mot slutten.Det er en kjekk elektriker, som var på jobb på min arbeidsplass minst to ganger forrige måned, han smilte til meg, og så lenge på meg, noe  jeg likte. Det virket slik som han var interessert i meg.  Så nå går jeg og tenker litt på han, hadde vært kjekt å ha han på Facebook, eventuelt bli kjent og charter med han, men hvordan gå frem? Jeg vil ikke virke desperat, og jeg er heller ikke den typen som går etter menner.

Jeg tenker at det er helt feil veien å gå. Først bør du vel avslutte det forholdet du er i, det er noe litt desperat over folk som ser etter ett nytt forhold mens de er i forhold.

Anonymkode: 11c9f...ba4

Skrevet

Det er vel ganske normalt at man smiler og ser på noen uten at det kan tenkes at det ligger noe interesse der… ?

Mulig at han bare synes du var en interessant person. Tror han hadde gjort eller sagt noe, hvis han var interessert. 

Anonymkode: 2bc60...6e0

Skrevet

Det hadde ikke vært greit om en mann la an på en dame i tilsvarende situasjon, da kan der heller ikke være greit motsatt vei. Du er en voksen kvinne og klarer å kontrollere lystene dine på jobb

Anonymkode: a2641...72a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

?

Akkurat. Dette er jo en flott ting, hvor kvinnne faktisk ønsker å prøve seg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er vel ganske normalt at man smiler og ser på noen uten at det kan tenkes at det ligger noe interesse der… ?

Mulig at han bare synes du var en interessant person. Tror han hadde gjort eller sagt noe, hvis han var interessert. 

Anonymkode: 2bc60...6e0

Virker som han vil prøver å komme i kontakt med meg, men jeg gjorde meg opptatt og overså han, første gangen, angrer  litt på det nå.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Finn ut om han er singel først. Opptatte menn pleier som regel smile veldig mye til andre damer, i et håp om noe på si.

Anonymkode: 15041...dc4

Ja, hvordan skal jeg klarer det da? Han har en låst Facebook, og bruker aldri instagram

Skrevet
Maatte_ha_konto skrev (10 timer siden):

Akkurat. Dette er jo en flott ting, hvor kvinnne faktisk ønsker å prøve seg.

Tips hvordan gå frem på en vennlig måte? 

Skrevet

Hva med heller å rette fokus på det dårlig forholdet og komme deg ut av det før du legger deg etter andre? 

Anonymkode: 11c9f...ba4

• Liker 4
Skrevet

Jeg vil sende melding til han. Men hva skrive?

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg vil sende melding til han. Men hva skrive?

Hei 😊 Jeg synes du ser flott ut og blir litt betatt av at du ga meg oppmerksomhet(sannsynligvis bare fordi jeg er sulten for tiden og hadde nok blitt betatt uansett hvem som hadde gjort det), men jeg er i et forhold jeg ikke klarer å avslutte. Kan du hjelpe meg å sende melding til kjæresten min?

Anonymkode: fb094...836

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Menner 🥲

Anonymkode: b5d1f...b0a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei 😊 Jeg synes du ser flott ut og blir litt betatt av at du ga meg oppmerksomhet(sannsynligvis bare fordi jeg er sulten for tiden og hadde nok blitt betatt uansett hvem som hadde gjort det), men jeg er i et forhold jeg ikke klarer å avslutte. Kan du hjelpe meg å sende melding til kjæresten min?

Anonymkode: fb094...836

Hmm, jeg likte det med 

jeg liker ser du flott ut, men ikke resten 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.10.2022 den 20.56):

Ja, hvordan skal jeg klarer det da? Han har en låst Facebook, og bruker aldri instagram

HVORDAN?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...