Gå til innhold

Finnes det noen single etter 30 som ikke har barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er fryktelig vanskelig å finne noen som ikke har det, og jeg har ikke lyst til å bli bonus forelder. Vil heller ikke ha barn. Men det virker som om det er umulig å finne noen som ikke har barn. Burde jeg bare vokse opp og godta at man må velge mellom å være singel eller i enbarnefamilie-situasjon?

Anonymkode: 0b4b2...b12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner mange over 30 som ikke har barn og er single. Er selv en av dem og er ikke intr i barn 

Anonymkode: c175d...387

• Liker 3
Skrevet

Om vi finnes? Ja.. jeg er 34 , singel, barnløs og har bodd alene siden jeg var 18.

Anonymkode: 22067...22f

• Liker 2
Skrevet

39, ikke barn 🙂 

Anonymkode: 52ec9...4e9

• Liker 1
Skrevet

Singel og ingen barn her. Kommer heller ikke til å få det. 

Kjenner mange som er barnløse og ikke ønsker barn. Begge kjønn. Alder 30-60.. 

Kvinne 45 år.

Anonymkode: 638f5...d66

• Liker 1
Skrevet (endret)

38, singel, ikke barn 😞

Endret av mo1234
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Er over 30 og har ikke barn, og det er heller ikke noe jeg savner og ønsker spes. Kjenner og flere som er over 30 og ikke har barn. (men et klart flertall av de jeg kjenner over 30 har barn, ja)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

fryktelig vanskelig å finne noen som ikke har det, og jeg har ikke lyst til å bli bonus forelder.

Skjønner at du ikke vil det. Jeg var sammen med en som hadde 2 barn fra før (han hadde samvær med dem annenhver helg). Jeg ble litt sjalu av og til. Gjorde litt vondt de gangene han sa at han savnet barna, men han sa sjelden at han savnet meg. 💔

• Hjerte 1
Skrevet

Har en vennegjeng i starten av 30 åren, ingen barn 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 4b4d1...911

• Liker 1
Skrevet

Syns det er veldig få over 30 som har barn jeg.

Anonymkode: b1a6c...83f

Skrevet

Kanskje det er en forskjell på by og land? 

Anonymkode: 0b4b2...b12

• Liker 1
Skrevet

Ja. Er selv 37, ikke barn.

Anonymkode: 82349...d07

• Liker 1
Skrevet

37, ingen barn, vil ikke ha barn og vil ikke være sammen med noen som har barn. 

Anonymkode: b9466...d40

• Liker 2
Skrevet

Haha bare oss frivillig barnløse som har svart 😊 De med barn har lagt seg utslitt for kvelden allerede 😄

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Haha bare oss frivillig barnløse som har svart 😊 De med barn har lagt seg utslitt for kvelden allerede 😄

Neida her er jeg😅 Et barn, var singel til jeg var 34 og barnløs til jeg var 35😉

Anonymkode: a9c3b...cda

Skrevet

Er vel ikke noe problem å finne noen over 30 som ikke har barn. Kjenner drøssevis. I kludert meg selv. Problemet er vel heller å finne noen som ikke ønsker barn.

Er du kvinne så er det lett. For det er drøssevis av menn der ute som ikke ønsker barn eller som ikke er så nøye på det heller.

Anonymkode: 553d7...58c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Problemet er vel heller å finne noen som ikke ønsker barn.

Jeg har 2 venninner som er 35+ og ikke ønsker barn. Begge bruker all sin fritid på dyr.

Skrevet

Selvsagt er det det. Vi lever jo i tiåret for selvrealisering.

Anonymkode: be9d4...992

• Liker 1
Skrevet

Kjempemange. Jeg er en mann med barn selv, men de aller fleste kvinnene på disse sjekkeappene har ikke barn. For kvinner må det være enda enklere å finne noen uten barn, for alt av statistikker tilsier at et stort og raskt økende antall menn i passende alder ikke har barn. De fleste med barn er i forhold allerede.

Anonymkode: 83604...1ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...