AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #1 Skrevet 25. oktober 2022 traff en fyr som har kjent siden ungdomstiden tilfeldigvis. kjente han raskt igjen og han har virkelig hold seg bra. det var veldig godt å høre at han har kommet langt i livet. har etter møtet med han tenkt at han kunne vært en match siden online dating ikke rekker lenger enn enten fire eller fem ligg eller bare noe romantisk i kanskje tre måneder. har alltid syntes det var best å treffe noen på den tradisjonelle måten. fikk da kontakt informasjon. han virket utrolig hyggelig og sendte han en melding. han svarte etter noen dager og det var slik at han lurte på hva jeg ville nå? og hvorfor jeg var så gira nå når jeg hadde avvist han tidligere (han snakker om yngre dager) noe faktisk jeg ikke husker, men kan ikke utelukke det han kom med setninger som at jeg denne gangen tok intiativ siden jeg var i en posisjon hvor en rotte ikke ville ha knullet meg. OK. spm er burde jeg glemme han helt eller forklare meg? vet måten han skrev på er ugreit, men hvis det stemmer at jeg avviste han burde jeg ha forståelse for frustrasjonen. mulig han er allerede i forhold. har ikke blitt oppdatert på det. Anonymkode: d6835...009
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #2 Skrevet 25. oktober 2022 Hæ? Kalte han deg «en rotte ingen ville ha knullet» og så lurer du på om du skal fortsette med han?! Anonymkode: e7e27...d9e 7 1 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #3 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): traff en fyr som har kjent siden ungdomstiden tilfeldigvis. kjente han raskt igjen og han har virkelig hold seg bra. det var veldig godt å høre at han har kommet langt i livet. har etter møtet med han tenkt at han kunne vært en match siden online dating ikke rekker lenger enn enten fire eller fem ligg eller bare noe romantisk i kanskje tre måneder. har alltid syntes det var best å treffe noen på den tradisjonelle måten. fikk da kontakt informasjon. han virket utrolig hyggelig og sendte han en melding. han svarte etter noen dager og det var slik at han lurte på hva jeg ville nå? og hvorfor jeg var så gira nå når jeg hadde avvist han tidligere (han snakker om yngre dager) noe faktisk jeg ikke husker, men kan ikke utelukke det han kom med setninger som at jeg denne gangen tok intiativ siden jeg var i en posisjon hvor en rotte ikke ville ha knullet meg. OK. spm er burde jeg glemme han helt eller forklare meg? vet måten han skrev på er ugreit, men hvis det stemmer at jeg avviste han burde jeg ha forståelse for frustrasjonen. mulig han er allerede i forhold. har ikke blitt oppdatert på det. Anonymkode: d6835...009 Han sier at ikke en gang en rotte ville knullet deg, han sier at du ikke har sjans på han. Hvis det var sånn at du som tenåring avviste han og at han er så opphengt i det ennå, så ser jeg ikke hva som er attraktivt med denne fyren? Jeg vill ledd av han å spurt hvem som driver å tenker på alt av setninger man sa da man var tenåring. Anonymkode: 8f08b...69c 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #4 Skrevet 25. oktober 2022 Du skal delete han totalt fra livet ditt. Anonymkode: ccf15...558 1 1
Cornix Skrevet 25. oktober 2022 #5 Skrevet 25. oktober 2022 Han er så lite tiltrukket av deg at han mener selv en rotte ikke hadde ønsket å knulle deg, og du lurer på om du skal prøve deg? Hvorfor det? Slik at han anmelder deg for stalking? Han er jo helt klart ikke interessert i deg! Herregud, få deg litt selvrespekt.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #6 Skrevet 25. oktober 2022 Han har ikke 1 liten smule respekt for deg. Null , nada ikke engang 1% respekt for deg eller lyst på deg. Ikke fornedre deg selv ytterligere ved å kontakte han mer. Glem han Anonymkode: e906c...a45 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #7 Skrevet 25. oktober 2022 Du skjønner vel at han er null interressert? Anonymkode: bd226...99d 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #8 Skrevet 25. oktober 2022 Han er jo tydeligvis overhodet ikke intressert da. Anonymkode: 99afd...4ad 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #9 Skrevet 26. oktober 2022 Var det det som sto der, jeg oppfatta det omvendt at hun har sagt det til i ungdomstiden at ikke en rotte hadde villet knulle han. Og selvsagt glemmer man ikke å få en slengt i fleisen. Kan jo være ting ts sa i ungdsomtiden som han ikke har glemt som kanskje ikke var så pent. Da er det ikke rart han er sarkastisk nå. Når han plutselig er bra nok. Anonymkode: 5f096...25e
exictence Skrevet 26. oktober 2022 #10 Skrevet 26. oktober 2022 (endret) Skjønner ikke? Han er jo motbydelig i sitt snakk. Ikke ofre han mer oppmerksomhet. Ikke svar noe en gang. Og hvis du absolutt vil svare, så si at du husket feil om ham, og at du ikke ser noen hensikt i mer kontakt. Endret 26. oktober 2022 av exictence 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #11 Skrevet 26. oktober 2022 Forklare deg for en som slenger dritt til deg når du tar kontakt? Nei, han er ikke interessert. Anonymkode: e8b8a...7a0
Leselusa Skrevet 26. oktober 2022 #12 Skrevet 26. oktober 2022 To identiske tråder slått sammen, ryddet for latterliggjøring, tull, avsporing og svar til dette. Mvh. Leselusa. mod.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #13 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 13.08): han kom med setninger som at jeg denne gangen tok intiativ siden jeg var i en posisjon hvor en rotte ikke ville ha knullet meg. Han synes du er stygg. Du kan fortsatt prøve men tror ikke du kommer noe vei. Anonymkode: b1f6e...de2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå