Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

1) Jul i Skomakergata er fjernet fra Nrk-arkivet g på nett. Jeg skal vise dette i år for 4 åringen og skulle teste.

2) Noen som har mal på den lukekalenderen med bilder som man limer på kalenderen originalt? Hadde den på tidlig 90 tall. 

3) nÅR kOMMER jULE fORUMET?

Endret av Sjøstjernen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg ikke tar feil, så vil Jul i Skomakergata bli lagt ut igjen nærmere desember. 

Anonymkode: 1576b...495

• Liker 2
Skrevet

Så bra. Har noen forsøkt å vise den til en 4 åring som er ser på pawpatrol? Bare een som skal vøre tilgjengelig. Og vil gjerne ha en genuin kalender slik de åpnet på nrk også

Skrevet

Jul i Skomakergata (alle 24 episoder) ligger også ute på Youtube. Men vet ikke om kvaliteten er like bra😅

Anonymkode: 8189a...9e3

Skrevet

Tror at innen gæmlis Jens Petrus har brukt ti minutter på å stabbe ut av døren, strekke på seg, gjespe, klø seg bak og koste snø av trappa og matet pippipene mens han jabber til kamera, så har dagens fireåringer mistet fokus for lengst.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

De ligger på youtube 😊

Anonymkode: 1e03e...ef2

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De ligger på youtube 😊

Tror ikke at Jul i Tøyengata passer seg for en 4-åring.. Skomakergata derimot. 

Anonymkode: 8189a...9e3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De ligger på youtube 😊

Så teit 🤦🏻‍♀️

Anonymkode: e34c9...041

• Liker 1
Skrevet

Blackface, bruke begreper som "din apekatt" om minoritetspersoner... Nei, absolutt ikke passende for en 4-åring, jeg synes ikke det er passende uavhengig av alder. Men dørgende kjedelig for en 4-åring i tillegg til at det lærer bort rasistiske gloser.

(Tidskodet link)

Anonymkode: fe6c8...c7b

Skrevet (endret)
Sjøstjernen skrev (På 25.10.2022 den 21.39):

1) Jul i Skomakergata er fjernet fra Nrk-arkivet g på nett. Jeg skal vise dette i år for 4 åringen og skulle teste.

2) Noen som har mal på den lukekalenderen med bilder som man limer på kalenderen originalt? Hadde den på tidlig 90 tall. 

3) nÅR kOMMER jULE fORUMET?

Juleforumet eksisterer ikke lenger. Det ble innlemmet i dette forumet med "høytider og spesielle anledninger" da dette forumet ble opprettet for noen år siden

Endret av Millimani
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.10.2022 den 0.36):

Blackface, bruke begreper som "din apekatt" om minoritetspersoner... Nei, absolutt ikke passende for en 4-åring, jeg synes ikke det er passende uavhengig av alder. Men dørgende kjedelig for en 4-åring i tillegg til at det lærer bort rasistiske gloser.

Anonymkode: fe6c8...c7b

Det er neppe beregnet for 4-åringer. Og sikkert kjedelig for dem også. Jeg synes imidlertid det var morsomt. ;) Gøy å se det lekes med tabuer det ikke er lov å spøke med lenger.

Anonymkode: 4ba91...f57

Skrevet

Jul i Skomakergata er definisjonen på dølt. 

Anonymkode: 78474...d4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...