AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #1 Skrevet 25. oktober 2022 Noen med erfaring?? Anonymkode: 78b84...59b
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #2 Skrevet 25. oktober 2022 Foretrekker Qex mot DFSS. Anonymkode: 477c3...faf
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #3 Skrevet 25. oktober 2022 Ja, jeg prøvde det i 9 mnd. I stedet for å være veldig hissig og mørk til sinns 1 uke før mensen, ble alle følelsene smurt over hele syklusen. Jeg begynte på antidepressiva i stedet. De virker ganske raskt v pmdd symptomer, og kan brukes hele syklus eller bare i perioden fra eggløsning til mensen kommer. Anbefales hvis du sliter m pmdd, det er helt grusomt. Anonymkode: 7b58b...90b
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #4 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja, jeg prøvde det i 9 mnd. I stedet for å være veldig hissig og mørk til sinns 1 uke før mensen, ble alle følelsene smurt over hele syklusen. Jeg begynte på antidepressiva i stedet. De virker ganske raskt v pmdd symptomer, og kan brukes hele syklus eller bare i perioden fra eggløsning til mensen kommer. Anbefales hvis du sliter m pmdd, det er helt grusomt. Anonymkode: 7b58b...90b Jeg har prøvd mange ulike antidepressiva også. Blir helt skremt nå. Angrer nå på at jeg tok ut spiralen. Dritt. Anonymkode: 78b84...59b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå