AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #1 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg meldte meg på å prøve vitaminer gratis i 30 dager. Ingen bindingstid. Etter 3 uker sa jeg at jeg ikke ville ha flere vitaminer. Fikk beskjed at jeg måtte kjøpte 2 måneder til pga at hvis jeg ikke skulle jeg si i fra etter 14 dager. Litt rart at det er 30 dager prøveperiode, men så må man bestemme om man vil fortsette etter 14 dager? Anonymkode: 0729e...8b6
Gjest MuggenKanari Skrevet 25. oktober 2022 #2 Skrevet 25. oktober 2022 Nei det er ikke rart. Du har fått forbruk til en mnd gratis. Og de må vite en stund før måneden er over om du vil ha forbruk for neste måned også så de skal rekke å sende det ut før prøvemåneden er over.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #3 Skrevet 25. oktober 2022 Du må lese alle vilkårene! Slike opplegg har som oftest korte frister, nettopp fordi de skal ha mersalget fordi folk ikke sier i fra tidsnok. Anonymkode: 103ff...15b 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #4 Skrevet 25. oktober 2022 Ja, her har du nok blitt lurt dobbelt opp. Både til å kjøpe et (sannsynligvis) unyttig produkt, og til å binde deg til å kjøpe produktet lengre enn du ønsket. Dessverre for deg så har du ikke blitt lurt på en ulovlig måte. Anonymkode: 97502...d7e 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #5 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ja, her har du nok blitt lurt dobbelt opp. Både til å kjøpe et (sannsynligvis) unyttig produkt, og til å binde deg til å kjøpe produktet lengre enn du ønsket. Dessverre for deg så har du ikke blitt lurt på en ulovlig måte. Anonymkode: 97502...d7e din egen feil, hvis du aldri tar deg bryet med å faktisk lese alle vilkårene! krav av typen "ønsker dere ikke å fortsette med abonnement etter en viss periode, så må dere si ifra en viss tid FØR perioden faktisk er ferdig" er faktisk veldig normalt altså. Anonymkode: 10f48...33f
Jaytee Skrevet 26. oktober 2022 #6 Skrevet 26. oktober 2022 Er så viktig å lese vilkårene på disse lureriene!
Hensatt Skrevet 26. oktober 2022 #7 Skrevet 26. oktober 2022 Ingenting er gratis. Husker jeg sleit i flere år etterpå med pågående selgere som prøvde lure meg til å tro jeg hadde inngått en avtale jeg aldri hadde, fordi jeg sa ja til en måneds gratis forbruk av noe kosttilskudd. Da jeg etter uttallige henvendelser fikk jeg til slutt lydopptaket som beviste at de ikke jeg ikke hadde sagt ja til noe annet enn det som skulle være gratis. Aldri si ja til noe som er "gratis" eller noe som helst fra noen som skal selge deg noe. Det er alltid, uten unntak, en baktanke med å lure deg inn i noe.
Taluno Skrevet 26. oktober 2022 #8 Skrevet 26. oktober 2022 Synes ikke det er rart i det hele tatt. Du har sagt ja til å starte ett abonnement, og det er vanligvis en gitt oppsigelsestid. Oppsigelsestid og bindingstid er to veldig forskjellige ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå