Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2002 #1 Skrevet 23. oktober 2002 jeg slutta på p-piller for 5 mnd siden.. nå har jeg mens hver 30 dag ca...varierer mellom 3 dager 9-10-11. kan jeg bli gravid da? (idiotisk spm) Jeg leste nemlig noen andre her inne som hadde mensen ganske uregelmessig som prøvde og bli gravid..derfor litt nyskjerrig. Jeg vet at ingen av dere kan fortelle meg om jeg kan bli det eller ikke..hihi ..for å slippe de kommentarene.. jeg er bare nyskjerrig på deres erfaringer
Gjest Zalomine Skrevet 23. oktober 2002 #2 Skrevet 23. oktober 2002 Om mensen kommer reglemessig, ca hver 30. dag, så har du jo ikke uregelmessig mens, selv om den varer svært varierende? Problemet med å bli gravid er egentlig ikke uregelmessig mens, men uregelmesig eller fraværende eggløsning. (Er mensen svært uregelmessig er det gjerne vanskelig å vite når EL er, og det er jo viktig for å bli gravid...) For å fastslå tid for EL kan du ta tempen, bruke EL-tester etc. Videre om dette overlater jeg til dem som prøver å bli gravid, og derfor vet mer om dette. Selv spiser jeg fortsatt piller
Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2002 #3 Skrevet 23. oktober 2002 Om mensen kommer reglemessig, ca hver 30. dag, så har du jo ikke uregelmessig mens, selv om den varer svært varierende? Problemet med å bli gravid er egentlig ikke uregelmessig mens, men uregelmesig eller fraværende eggløsning. (Er mensen svært uregelmessig er det gjerne vanskelig å vite når EL er, og det er jo viktig for å bli gravid...) For å fastslå tid for EL kan du ta tempen, bruke EL-tester etc. Videre om dette overlater jeg til dem som prøver å bli gravid, og derfor vet mer om dette. Selv spiser jeg fortsatt piller jeg er vant til å være som en klokke...skammelig vite så lite om sin egen kropp *kremt*
Linemor Skrevet 23. oktober 2002 #4 Skrevet 23. oktober 2002 Man kan bli gravid selvom den er uregelmessig, det kan bare ta litt tid før det klaffer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå