Gå til innhold

Parfymeprøver

tio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Finn.no - stort utvalg, men en del useriøse selgere, må gjerne finne noen seriøse og holde seg til de.

Scentify.no - kun nisje, og dessverre ganske dyre. Men relativt stort utvalg.

luktergodt.no - nisje og designer. Mest herre og unisex. Bra priser. Godt utvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malassezia Furfur skrev (4 minutter siden):

Finn.no - stort utvalg, men en del useriøse selgere, må gjerne finne noen seriøse og holde seg til de.

Scentify.no - kun nisje, og dessverre ganske dyre. Men relativt stort utvalg.

luktergodt.no - nisje og designer. Mest herre og unisex. Bra priser. Godt utvalg.

Takk for tips 😚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tio skrev (1 time siden):

Takk for tips 😚

Aldri opplevd useriøse selgere. Og jeg kjøpte sikkert over 50 prøver i fjor 😏☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (4 timer siden):

Aldri opplevd useriøse selgere. Og jeg kjøpte sikkert over 50 prøver i fjor 😏☺️

Det var kanskje litt upresist å skrive useriøse. Jeg tenkte mer på at kommunikasjonen har vært treg med enkelte, noen er trege med å sende, andre har ikke lyst til å sende osv. Alt tar så lang tid med noen. Da er det bedre å finne noen faste selgere som er litt mer serviceinnstilt. Eller bruke de andre nevnte nettbutikkene, som jeg opplever som svært profesjonelle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på Fredrik & Louisa og der kommer kunder innom titt og stadig å spørr etter prøver. Altså vi renner over av parfymeprøver, så vi deler med glede ut. Det et jo ikke gitt at vi har prøve hvis du er på utkikk etter en tester til en spesifikk en, men kanskje du finner noen nye favoritter 🤷🏼‍♀️ Hør hos F&L, Vita etc.

Anonymkode: 0c99c...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg jobber på Fredrik & Louisa og der kommer kunder innom titt og stadig å spørr etter prøver. Altså vi renner over av parfymeprøver, så vi deler med glede ut. Det et jo ikke gitt at vi har prøve hvis du er på utkikk etter en tester til en spesifikk en, men kanskje du finner noen nye favoritter 🤷🏼‍♀️ Hør hos F&L, Vita etc.

Anonymkode: 0c99c...658

Så dere har det, altså? Opplever at mange i butikkene virker veldig «gniene» på prøvene. Kan til nøds få en hvis du ber pent og har handlet for en del kroner, liksom. Godt å høre at ikke alle er like ihvertfall 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...