Gjest Athena Catalina Skrevet 25. oktober 2022 #1 Del Skrevet 25. oktober 2022 Musikk, lydbok, podcast osv. Jeg har The Pretty Reckless med albumet 'Death By Rock And Roll' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. oktober 2022 #2 Del Skrevet 25. oktober 2022 Ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 26. oktober 2022 #3 Del Skrevet 26. oktober 2022 Trodde først dette var en pervotråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. oktober 2022 #4 Del Skrevet 26. oktober 2022 Agent smith skrev (4 timer siden): Trodde først dette var en pervotråd. "Hvem har du i munnen akkurat nå?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 26. oktober 2022 #5 Del Skrevet 26. oktober 2022 Cid skrev (24 minutter siden): "Hvem har du i munnen akkurat nå?" 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 26. oktober 2022 #6 Del Skrevet 26. oktober 2022 Athena Catalina skrev (15 timer siden): Musikk, lydbok, podcast osv. Jeg har The Pretty Reckless med albumet 'Death By Rock And Roll' I dag hører jeg på Daniel Kvammen, han har en flott stemme synes jeg. Kom tilfeldigvis over musikken hans på bussen i morges. Også hører jeg på podcasten til Truls og Hellstrøm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. oktober 2022 #7 Del Skrevet 26. oktober 2022 Emperors første plate, "Wrath of the Tyrant". Ikke 100% min greie men trengte avveksling fra death metalen jeg oftest hører på når jeg jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. oktober 2022 #8 Del Skrevet 26. oktober 2022 Keith Wallen 😄 Jeg er hektet 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå